Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
Manden ved hvor målet står (scorede 17 mål i 39 kampe i sidste sæson, med dagens mål har han scoret 7 i 12 i denne sæson - det er da pænt...)
Hvad siger folket til ham?
Manden ved hvor målet står (scorede 17 mål i 39 kampe i sidste sæson, med dagens mål har han scoret 7 i 12 i denne sæson - det er da pænt...)
Badooo siger, hvad han mener!
Sidste sæson var i den næst bedste række. Jeg syntes han er god, men han er ikke løsningen for os.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
Synes også han virker spændende, omend han har et meget stort ego. Han er god i det opbyggende spil og farlig foran målet både med hovedet og foden. Han har helt sikkert nogle spidskompetencer som vi mangler. Men et køb af ham kræver at han kan tilpasse sig en meget mere professionel livsstil. Vi skal dog huske at han stadig er ung, hvilket også er et plus.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
En anden spændende spiller jeg har bidt mærke i over flere Newcastle-kampe er den centrale midtbanespiller Tiote. Synes han gør det glimrende både defensivt og offensivt.
Tjo, det var i næstbedste række, men han fortsætter i denne sæson. Kan du uddybe hvorfor han ikke er vores løsning i dine øjne?Øster skrev:Sidste sæson var i den næst bedste række. Jeg syntes han er god, men han er ikke løsningen for os.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
Badooo siger, hvad han mener!
Det er naturligvis min personlige meningBadooo skrev:Tjo, det var i næstbedste række, men han fortsætter i denne sæson. Kan du uddybe hvorfor han ikke er vores løsning i dine øjne?Øster skrev:Sidste sæson var i den næst bedste række. Jeg syntes han er god, men han er ikke løsningen for os.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.

Det er ikke mere end en måned eller 2 siden, at han forlængede med 5 år i Newcastle - han bliver fanhyleme dyr at hente, hvis det ellers skulle væreØster skrev:Det er naturligvis min personlige meningBadooo skrev:Tjo, det var i næstbedste række, men han fortsætter i denne sæson. Kan du uddybe hvorfor han ikke er vores løsning i dine øjne?Øster skrev:Sidste sæson var i den næst bedste række. Jeg syntes han er god, men han er ikke løsningen for os.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
Hvad siger folket til ham?, manden er god nok ikke ret god med fødderne. Og så har han et kæmpe ego, som ikke tiltaler mig. I øvrigt læste jeg i dag at Chelsea vil byde på ham, 130 mill, som Drogbas afløser. Men spændende det er han godt nok, og god til at lave mål i den grad. Måske er det en chance værd ?. Men personligheden er bare ikke min kop the, og så kan jeg lige bedre lide angribere der er bedre med fødderne. F.eks. Llorente.
Tror ham og Torres vil være giftige at have upfront. Han er virkelig kropsstærk, og god med hovedet.
- JudgeArdaStudge
Nej tak, synes ikke man skal lade sig forblænde af at slagsbroderen har nettet nogle gange i PL. Stort set alle hans mål kommer via hovedstød og jeg mener ikke vi har meget indlægningskvalitet pt.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
Chelsea kan få ham Carroll. Så beholder vi Torres. Jeg vidste Andy Carroll ville blive nævnt før eller siden efter én scoring mod Gunners.
Vi har jo også N'gog, der minder om Carroll. N'gog gør det jo godt, hvor han viser både fysik og teknik.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Masche20 skrev:Nej tak, synes ikke man skal lade sig forblænde af at slagsbroderen har nettet nogle gange i PL. Stort set alle hans mål kommer via hovedstød og jeg mener ikke vi har meget indlægningskvalitet pt.Badooo skrev:Jeg sidder og ser fodbold. Arsenal-Newcastle. Her slår det mig pludseligt, at Newcastle har en glimrende ung angriber tøffende rundt: Andy Carroll. Ja, han er en bisse uden for banen men giv ham en uge med Carragher for adfærdsmæssige problemer og Gerrard for commitment til et hold, så tror jeg sgu vi har en stor, stærk, ung, talentfuld englænder, klar til at vise os hvad han kan.
Chelsea kan få ham Carroll. Så beholder vi Torres. Jeg vidste Andy Carroll ville blive nævnt før eller siden efter én scoring mod Gunners.
Vi har jo også N'gog, der minder om Carroll. N'gog gør det jo godt, hvor han viser både fysik og teknik.
JEG KAN GANSKE ENKELT IKKE VÆRE MERE ENIG.

Er 17 mål i 39 kampe i den næstbedste række egentlig så imponerende?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Er det så ikke bedre med Connor Wickham? Han er tilmed LFC-fan og har ikke banket en holdkammerat.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Hvad i alverden er det for en spiller?Fribytter skrev:Er det så ikke bedre med Connor Wickham? Han er tilmed LFC-fan og har ikke banket en holdkammerat.
YNWA
En ung angriber fra Ipswich der er meget højt ratet i England. Artiklen fortæller det meget godt.Liverbird skrev:Hvad i alverden er det for en spiller?Fribytter skrev:Er det så ikke bedre med Connor Wickham? Han er tilmed LFC-fan og har ikke banket en holdkammerat.
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion ... 70831.html
8 millioner £ er satme meget for så ung en dreng. Hvis han bliver solgt for så meget, må han virkelig føle noget pres. Men spændende spiller uden tvivl.
Det sagde vi nok også med spillere som Bale osv. Hvis han virkelig er et stort talent, synes jeg, vil skal slå til. Det ville passe fint til vores nye strategi.Chris R. skrev:En ung angriber fra Ipswich der er meget højt ratet i England. Artiklen fortæller det meget godt.Liverbird skrev:Hvad i alverden er det for en spiller?Fribytter skrev:Er det så ikke bedre med Connor Wickham? Han er tilmed LFC-fan og har ikke banket en holdkammerat.
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion ... 70831.html
8 millioner £ er satme meget for så ung en dreng. Hvis han bliver solgt for så meget, må han virkelig føle noget pres. Men spændende spiller uden tvivl.
YNWA
- JudgeArdaStudge
Denne Wickham ville sikkert passe ind i NESVs planer om at satse ungt. Jeg kender intet til ham udover det jeg har lige har set på youtube. Stor ung knægt med lige dele fysik og teknik. Potentialet er sikkert stort, men det bør det sgu også være, hvis prisen ligger omkring £8 mill.
Han kan også kun blive bedre af at træne med sit store idol. Jeg ville hvertfald misunde alle, der kom i lære hos Torres.
Han kan også kun blive bedre af at træne med sit store idol. Jeg ville hvertfald misunde alle, der kom i lære hos Torres.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp