Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Om vi skal bruge rub og stub på 1 spiller så må vi gøre det.
Men Bale kunne være en fantastisk signing til vores trup.
(urealistisk men man må vel drømme)
Men Bale kunne være en fantastisk signing til vores trup.
(urealistisk men man må vel drømme)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
http://en.wikipedia.org/wiki/Lacina_Traor%C3%A9
Denne spiller rygtes til Liverpool FC. Angriber på 2,03 meter og 20 år. Han har tidligere været rygtet til Arsenal. Kilde. www.sportenkort.dk
Denne spiller rygtes til Liverpool FC. Angriber på 2,03 meter og 20 år. Han har tidligere været rygtet til Arsenal. Kilde. www.sportenkort.dk
http://www.independent.ie/sport/soccer/ ... 09866.html
Tjek dette link. Henry er forbandet over at Liverpool i sommers skrev med gamle spillere uden værdi ved videresalg. Og har valgt at give dem en kæmpelønning.
Dette kan godt betyde at Maxi, Milan Javanovic, Babel, Poulsen, Poul er til salg, ganske enkelt for at skabe lønningsmuligheder for nye unge.
Raul Meriles er de heller ikke imponeret over, mon han ryer væk igen ?.
Tjek dette link. Henry er forbandet over at Liverpool i sommers skrev med gamle spillere uden værdi ved videresalg. Og har valgt at give dem en kæmpelønning.
Dette kan godt betyde at Maxi, Milan Javanovic, Babel, Poulsen, Poul er til salg, ganske enkelt for at skabe lønningsmuligheder for nye unge.
Jeg kan sagtens forstå ham, det er også mig en gåde, at de skal have meget i løn når de er så gamle også længden på deres kontrakter.Øster skrev:http://www.independent.ie/sport/soccer/ ... 09866.html
Det samme med Carras nye kontrakt.
Der skal ryddes op i truppen, så skal vi hellere hente nogle unge spillere der kan udvikle sig.

Jeg synes det er fint at NESV vil skære igennem og lade dem, der ikke bringer klubben meget mere end middelmådighed og deres blotte tilstedeværelse kan kigge sig om efter andre steder at være. Men jeg frygter stadig, at de pga. høje lønninger vil smide folk som Johnson og Meireles på porten.
Johnson skal nok komme ordentligt igang. Han er engelsk og på en god dag en af de bedste højre backs i England. Han har samtidigt en god alder ift. NESVs vision om unge spillere.
Meireles skal have en chance. Staben er igang med at smide ekstra kilo i form af muskler på manden så han kan tæske de andre midtbanefolk. Han svinger nok lidt mht. NESVs vision om alder og udviklingsmuligheder men han er en god spiller der lige skal tilpasses. At smide ham ud til sommer eller måske allerede til vinter vil være en klar fejl imo.
Smid dem Øster nævner på porten, hent spillere på højt niveau men samtidigt med udviklingspotentiale og lad til sidst de spillere der som regel spiller fast og har vist højt niveau, blive i klubben. Så er der en stamme som de nye kan lægge sig op af, og sådan er jeg overbevist om, at vi får succes. Med den rette træner, self.
Johnson skal nok komme ordentligt igang. Han er engelsk og på en god dag en af de bedste højre backs i England. Han har samtidigt en god alder ift. NESVs vision om unge spillere.
Meireles skal have en chance. Staben er igang med at smide ekstra kilo i form af muskler på manden så han kan tæske de andre midtbanefolk. Han svinger nok lidt mht. NESVs vision om alder og udviklingsmuligheder men han er en god spiller der lige skal tilpasses. At smide ham ud til sommer eller måske allerede til vinter vil være en klar fejl imo.
Smid dem Øster nævner på porten, hent spillere på højt niveau men samtidigt med udviklingspotentiale og lad til sidst de spillere der som regel spiller fast og har vist højt niveau, blive i klubben. Så er der en stamme som de nye kan lægge sig op af, og sådan er jeg overbevist om, at vi får succes. Med den rette træner, self.
Badooo siger, hvad han mener!
Jeg tror umiddelbart ikke, at det er spillere som Glen Johnson og Raúl Meireles, som der tænkes på, men hellere spillere som Carragher, Maxi, Aurelio, J.Cole, Poulsen osv.Badooo skrev:Jeg synes det er fint at NESV vil skære igennem og lade dem, der ikke bringer klubben meget mere end middelmådighed og deres blotte tilstedeværelse kan kigge sig om efter andre steder at være. Men jeg frygter stadig, at de pga. høje lønninger vil smide folk som Johnson og Meireles på porten.
YNWA
Gary Cahill er virkelig en teknisk og bund solid midtback. Ham skal vi da købe.
"We're not racist, we only hate the mancs"
http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list
Sådan noget her gør mig glad. Mata er mega god.
Hent Mata (22 år) og Llorente (25 år), så ligner det noget.
Steven dufour (22 år). Fabio Coentrão (22 år).
Alternativ kan Luis Suarez (22 år) også hentes.
Foruden dette skal der naturligvis også hentes yngere talenter ind.
-
- Geografisk sted: danemark
Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det gjorde du allerede i sommers, da vi købte Christian Poulsen.Liverdrengen skrev:Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list
-
Han er for langsom og umotiveret, indrømmet, kan du så ikke lige slappe lidt af ... han spillede trods alt som bedste mand for dk i vm kvalen, og gjorde det udemærket i hans anden juventus sæson, når han endelig var fri af skader. Så stop mobningen, ikk ?Hr. Drejer skrev:Det gjorde du allerede i sommers, da vi købte Christian Poulsen.Liverdrengen skrev:Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list

Nu hvor vi har masser af penge i baglandet og kan få fra øverste hylde er det jo en helt anden snak end når man har 10 mio pund at gøre godt med til et helt transfer vindue ... med visionen om unge dygtige spillere med masser af fremtid ser navne som coentrao, suarez, mata og defour jo vanvittigt godt ud.
-
Det er dejligt at se at Liverdrengen er blevet klogereLiverdrengen skrev:Han er for langsom og umotiveret, indrømmet, kan du så ikke lige slappe lidt af ... han spillede trods alt som bedste mand for dk i vm kvalen, og gjorde det udemærket i hans anden juventus sæson, når han endelig var fri af skader. Så stop mobningen, ikk ?Hr. Drejer skrev:Det gjorde du allerede i sommers, da vi købte Christian Poulsen.Liverdrengen skrev:Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list
Foruden dette skal der naturligvis også hentes yngere talenter ind.![]()

Personligt synes jeg at CP generelt er gået et niveau ned efter Sevilla.
-
Der skal altid være plads til at begå fejl, ellers ville man jo være den perfekte scout, det er jeg sgu ikke, jeg er musikker og sportsentusiast, men så heller ikke mereHr. Drejer skrev:Det er dejligt at se at Liverdrengen er blevet klogereLiverdrengen skrev:Han er for langsom og umotiveret, indrømmet, kan du så ikke lige slappe lidt af ... han spillede trods alt som bedste mand for dk i vm kvalen, og gjorde det udemærket i hans anden juventus sæson, når han endelig var fri af skader. Så stop mobningen, ikk ?Hr. Drejer skrev:Det gjorde du allerede i sommers, da vi købte Christian Poulsen.Liverdrengen skrev:Nøj, hvor kan jeg begynde at slikke mig om munden når jeg ser den der liste af spillere, puha ...Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -wish-list
Foruden dette skal der naturligvis også hentes yngere talenter ind.![]()
Det er aldrig forsent.
Personligt synes jeg at CP generelt er gået et niveau ned efter Sevilla.

Men altså, jeg vil sige det er nemmere at holde sig realistisk, når man ved at man kan få nogle af de bedste spillere, fremfor at man altid skulle have fra anden hylden, som vi skulle indtil de to yanks fyrede hjem i seng ... ikk sandt'
-
@Liverdrengen:
Det skal ikke lyde som om at jeg ikke begår fejl. Jeg regnede bestemt med at Robbie Keane vil blive en succes i den røde trøje
Men han blev som bekendt solgt kun 6 måneder efter vi købte ham. Jeg troede også fuldt og fast på at Morientes vil blive en succes. Han var en god boxspiller, og havde gjort det rigtigt godt i både Spanien og Frankrig inden han kom til os. Men det gik jo slet ikke.
Det skal ikke lyde som om at jeg ikke begår fejl. Jeg regnede bestemt med at Robbie Keane vil blive en succes i den røde trøje

Ironi? Jeg synes Cahill er en glimrende (engelsk) forsvarsspiller. Ham vil jeg gerne have. Han passer da også perfekt ind i NESVs filosofi med "yngre" kræfter. Hvis vi henter ham og Coentrao/Taiwo og samtidigt beholder Agger og Johnson så har vi altså et solidt forsvar i de næste 5-6 år (alle sammen vil i tilfældet med Taiwo være 25-26 år). Det kræver så self. at Agger holder sig fra sygesengen regelmæssigt.Emmy skrev:Gary Cahill er virkelig en teknisk og bund solid midtback. Ham skal vi da købe.
Badooo siger, hvad han mener!