Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, det kan der være noget om. Du har nok ret i, at vi aldrig henter dem alligevel.
Nu gør et enkelt kæmpedrop ham jo ikke til en dårligere keeper.AJ skrev:West Bromwich's første mål var også mega heldigt. Lækkert.
Og van der Sar får da godt nok mig til at fremstå dum, idet jeg proklamerede ham som verdens bedste keeper. Lad det endelig blive ved.
Men vi kender jo desværre allerede kampens udfald.
Reina har vist også haft et enkelt eller to drop i denne sæson, og det gør
jo heller ikke ham til en dårlig målmand.
Mvh.Brag.
Det var nu også bare for at komme Hekkem i forkøbet.
Men hvor får du Reinas potentielt andet drop fra? Nåh ja, du må mene for landsholdet mod Argentina.
Vi kan godt blive enige om, at det er to målmænd der sjældent dropper.
Men hvor får du Reinas potentielt andet drop fra? Nåh ja, du må mene for landsholdet mod Argentina.
meget enigAJ skrev:Det var nu også bare for at komme Hekkem i forkøbet.
Mvh.Brag.
Er jeg den eneste der efterhånden får den følelse af at FCK skaber et reultat mod Barcelona?
Ja og til de odds det giver kunne man da fristes til at spille lidt sparemønter på det.Kræ skrev:Er jeg den eneste der efterhånden får den følelse af at FCK skaber et reultat mod Barcelona?
http://www.bold.dk/odds/?liga=149,275,2 ... 88,289,331
Så er der kommet gang i Real Madrid - AC Milan! To mål på to minutter. 

Synes vi burde ansætte ham Mourinho..Nicoen skrev:Så er der kommet gang i Real Madrid - AC Milan! To mål på to minutter.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg ville godt nok være sur, hvis jeg var Milan fan, hvis jeg så Zlatan stå og smile til kameraet her efter pausen. Hvor man endda er bagud 2-0.
Hvem er egentlig bedst? Jeg har kun set de sidste 4 min af første halvleg.
Selvmål er åbenbart ude i noget dobbelt ansættelse, for udover at være på kontrakt i Manure, har Selvmål bidraget med to kasser for Bayern i aften.
Helt klart Real. De har dog sænket tempoet efter de to mål, men Milan ser ikke ud til at magte så meget.Callesen skrev:Jeg ville godt nok være sur, hvis jeg var Milan fan, hvis jeg så Zlatan stå og smile til kameraet her efter pausen. Hvor man endda er bagud 2-0.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Spurs er bagud 3-0 efter 15 minutter, og der er nede med 10 mand. Det er godt nok op af bakke for dem.
Det her er jo første klasses underholdning. Tak til Benitez og hans mænd.
KJ
KJ