Start 11'eren :
Reina
Johnson - Skrtel - Agger - Coentrao
Meireles - Gerrard
Kuyt - Cole - Marin
Torres
Så synes jeg allerede vi er konkurrence dygtige

Tror købspriserne er for lave og salgspriserne for høje (de ikke fremhævede fsva. købslisten kender jeg ikke meget til). Kan du nævne bare 3 klubber som vil købe vores spillere til den pris.texnymann skrev:Hvis jeg må følge op på Rambo's signatur med mine egne ønsker, hvis vi få nye ejere.
Ind.
Suarez (£20m) venstrekant
Dzeko (£20m) angreb
Defour (£10m) central midt
Fabio Coentrao (£7m) venstre back
Micah Richards (£10m) til centerforsvaret
Ud.
Babel (£8m)
Christian Poulsen (£3m)
Carra - hvis han ikke vil acceptere en plads på bænken - ellers Skrtel (£5m)
Aurelio (£1m ?)
Maxi (£3m)Spearing (£2m)
Jovanovich (£3m)
Aquilani - desværre (£11m)
Darby (£2m)
Det ville kræve, at nye ejere var villige til at spytte £29m efter nye spillere (hvis mine gættepriser overhovedet kan bruges). Til gengæld mener jeg at vi ville have et meget konkurencedygtigt hold, med konkurrence om alle pladser (undtaget målmandsposten).
Reina (jones)
Johnson (kelly) - Richards (Carra/Kyrgiakos) - Agger (Wilson/Ayala) - Coentrao (Konchesky)
Defour (Lucas) - Gerrard (Cole) - Meireles (Shelvey)
Kuyt (Ngog) - Torres (Dzeko) - Suarez (Pacheco)
Man ville virkelig kunne blande kortene på mange måder med denne trup. Det er dog ydert vigtigt (efter min mening), at man så også spiller med de unge ved skader og karantæner, i stedet for at spille andre out-of-position.
Hvis bare du får ret i ½ delen får jeg sgu en alvorlig depresion frygter jeg, men det er desværre ikke urealistisk. Hvis det er hans plan håber jeg i den grad, han bliver fyret inden missionen bliver udført. Paul,Fabio,Poulsen,Carra,Skrtel,Maxi og Jova burde stå langt før i køen ud af Anfield.AJ skrev: Ud:
Ayala
Insúa
Ovenstående fem skifter klub.
I farezonen:
Agger
Pacheco
.
Han er da vores næstbedste angriber - efter N'Gog selvfølgelig.Alonso skrev:Kyrgiakos - ikke god nok.