Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tror jeg vil begynde at holde med Stoke. De spiller en rigtig god omgang fodbold.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Hekkem skrev:Tror jeg vil begynde at holde med Stoke. De spiller en rigtig god omgang fodbold.
Vendekåbe ...

I det mindste har de en ide om hvad de vil.Guffi182 skrev:Hekkem skrev:Tror jeg vil begynde at holde med Stoke. De spiller en rigtig god omgang fodbold.
Vendekåbe ...
Det er også ret simpelt i deres tilfælde...Hekkem skrev:I det mindste har de en ide om hvad de vil.Guffi182 skrev:Hekkem skrev:Tror jeg vil begynde at holde med Stoke. De spiller en rigtig god omgang fodbold.
Vendekåbe ...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- Guffi182
Men lidt modvind gør vel ikke, at man vender klubben ryggen?Hekkem skrev:I det mindste har de en ide om hvad de vil.Guffi182 skrev:Hekkem skrev:Tror jeg vil begynde at holde med Stoke. De spiller en rigtig god omgang fodbold.
Vendekåbe ...

Du ved jo godt jeg er Liverpool FC til jeg dør. Men derfor kan man godt finde Liverpool FC ano 2010 ganske uinspirerende at følge.Guffi182 skrev: Men lidt modvind gør vel ikke, at man vender klubben ryggen?
Der er rigtig mange beslutninger, der ikke er faldet den rigtige vej. Både hvad angår på banen, men bestemt også udenfor banen.
Liverpool er absolut ikke hvad Shankly i sin tid havde bygget op. Igen både hvad angår på banen, men også udenfor banen. The Liverpool Way er ved at rådne op og forsvinder mellem fingerene på klubben. Os fan kan have den, eller ens egen fortolkning af den, men klubben har ikke meget tilbage af den. I hvertfald efter mit helikoptersyn

- Guffi182
Er jeg nu heller ikke i tvivl omHekkem skrev:Du ved jo godt jeg er Liverpool FC til jeg dør. Men derfor kan man godt finde Liverpool FC ano 2010 ganske uinspirerende at følge.Guffi182 skrev: Men lidt modvind gør vel ikke, at man vender klubben ryggen?
Der er rigtig mange beslutninger, der ikke er faldet den rigtige vej. Både hvad angår på banen, men bestemt også udenfor banen.
Liverpool er absolut ikke hvad Shankly i sin tid havde bygget op. Igen både hvad angår på banen, men også udenfor banen. The Liverpool Way er ved at rådne op og forsvinder mellem fingerene på klubben. Os fan kan have den, eller ens egen fortolkning af den, men klubben har ikke meget tilbage af den. I hvertfald efter mit helikoptersyn

Desværre er det jo ikke kun TLW der er råden, men hele fodbolden.

Tillykke til Masc med pladsen på bænken i Barca. Klovn.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det gjorde vi da også ude mod Birmingham. Vi gik efter en 0-0. Tydeligt.Hekkem skrev:I det mindste har de en ide om hvad de vil.
Enig. Han bliver vel træt af bænkepladsen efter én sæson eller to, og så ryger han vel hjem eller til fransk fodbold.Emmy skrev:Tillykke til Masc med pladsen på bænken i Barca. Klovn.
Han ender nok i Inter hvis Rafa bliver der.
Tre selvmål er vi oppe på i aftenens CL-kampe, hvis altså bold.dk's liveresultater taler sandt.
Bare vent, der kommer flere. Scum har stadigvæk en halvleg endnu og deres altid pålidelige målskytte skal nok slå til.McRae skrev:Tre selvmål er vi oppe på i aftenens CL-kampe, hvis altså bold.dk's liveresultater taler sandt.
Så har vi vist lige fået endnu en horror-skade. Valenica ude med noget der forlyder er en brækket ankel/fod/whatever. Producerne tøvede med overhovedet at vise situationen igen.
Det så meget besynderligt ud med den skade, stille og rolig tackling og man kunne ikke se det store ske. Men reaktionerne var godt nok ikke gode :S