Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Måske det er hybris, der rammer 'Arry efter han lod sig fotografere i en guldtrone til forsiden af SKY Magazine. Eller måske er det prisen for at se stort på EL i bestræbelserne på at bryde topfire.
Spurs kan dog sagtens nå det endnu. Man tænker blot sit.
Spurs kan dog sagtens nå det endnu. Man tænker blot sit.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Det ku' godt være ham Hjalte Bo skulle ha' blevet på bænken. Hold da op hvor har han været dårlig.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Vigtigt mål for FCK. Og for Tottenham.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Ja det er lidt noget bæBrando skrev:Vigtigt mål for FCK. Og for Tottenham.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Bern havde flere gode chancer for at gøre det til 4-1 i minutterne op til Pavlyuchenkos scoring, så det var faktisk en hård skæbne. Målet var rigtig godt, men det er også sådan en, han sparker forbi 9 ud af 10 gange.mig_der skrev:Ja det er lidt noget bæBrando skrev:Vigtigt mål for FCK. Og for Tottenham.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
Vil nogen forklare det?

Du vil have en forklaring? Bagud 0-3 mod nogle halvamatører fra et halvkommunistisk land, det er vel forklaring nok.
Er det ikke simpelt nok? Tottenham er i allerhøjeste grad en direkte konkurrent til Liverpool, og det giver usædvanligt gode penge, at befinde sig i det selskab. Samt prestige og muligheden for at tiltrække dygtigere spillere. Penge, prestige og dygtige spillere til en konkurrent kan vel aldrig være helt godt, eller hvad?DaBonks skrev:Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
De engelske hold var ikke just prangende i Europa sidste sæson, og sammenholdt med den dårlige VM-indsats synes der er lidt grund til at lade alarmklokkerne ringe i forhold til engelsk fodbold ude i Europa. Synes generelt de mindre storhold fra Italien og Spanien kan begå sig i Europa, mens de mindre storhold fra England ikke just imponerer. Nu må vi se hvordan Spurs tackler det. Det er ihvertfald ikke godt hvis de ikke kommer med i CL.
Flot af FCK dog. Havde forventet at Rosenborg skulle være mindst et niveau over. Det synes jeg ikke de var. Men det er jo alt sammen ligemeget hvis ikke FCK kommer med i CL.
Flot af FCK dog. Havde forventet at Rosenborg skulle være mindst et niveau over. Det synes jeg ikke de var. Men det er jo alt sammen ligemeget hvis ikke FCK kommer med i CL.
Men hvis Spurs kommer i CL, så går det ud over deres form i PL. Det er jeg næsten overbevist om. Jeg tror faktisk, at Spurs spiller fjerdepladsen videre til et andet hold, hvis de kommer i CL.Rasmus skrev:Er det ikke simpelt nok? Tottenham er i allerhøjeste grad en direkte konkurrent til Liverpool, og det giver usædvanligt gode penge, at befinde sig i det selskab. Samt prestige og muligheden for at tiltrække dygtigere spillere. Penge, prestige og dygtige spillere til en konkurrent kan vel aldrig være helt godt, eller hvad?DaBonks skrev:Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
This.Fribytter skrev:Men hvis Spurs kommer i CL, så går det ud over deres form i PL. Det er jeg næsten overbevist om. Jeg tror faktisk, at Spurs spiller fjerdepladsen videre til et andet hold, hvis de kommer i CL.Rasmus skrev:Er det ikke simpelt nok? Tottenham er i allerhøjeste grad en direkte konkurrent til Liverpool, og det giver usædvanligt gode penge, at befinde sig i det selskab. Samt prestige og muligheden for at tiltrække dygtigere spillere. Penge, prestige og dygtige spillere til en konkurrent kan vel aldrig være helt godt, eller hvad?DaBonks skrev:Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
Holdet har ingen erfaring med så mange store turneringer, så mentalt tror jeg de går ned ved at komme længere i CL.

Jamen, den er jeg skam helt med på, hvilket dog ikke laver om på, at det førnævnte kan vise sig at blive et problem. Og heri ligger mit dilemma.
Jeg forstår skam godt dilemmaet, forstod bare ikke det blev set som en udelukkende negativ ting at Tottenham går videre.Rasmus skrev:Jamen, den er jeg skam helt med på, hvilket dog ikke laver om på, at det førnævnte kan vise sig at blive et problem. Og heri ligger mit dilemma.
Jeg ser det lidt som en win-win.. Eller en lose-lose, om man vil.

Så var jeg bare ikke den rigtige til at svare:
Rasmus skrev:Jeg kan ikke hitte ud af, om det er godt eller skidt, hvis Tottenham ikke går videre. Men at de får brugt en masse kræfter. Det er entydigt godt.