Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Gokken24

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Gokken24 » tirsdag, 17. aug, 2010 22:07

Det ser ud til FCK er på vej ud... 2-0 nu

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 17. aug, 2010 22:07

Måske det er hybris, der rammer 'Arry efter han lod sig fotografere i en guldtrone til forsiden af SKY Magazine. Eller måske er det prisen for at se stort på EL i bestræbelserne på at bryde topfire.

Spurs kan dog sagtens nå det endnu. Man tænker blot sit.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » tirsdag, 17. aug, 2010 22:25

Det ku' godt være ham Hjalte Bo skulle ha' blevet på bænken. Hold da op hvor har han været dårlig.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » tirsdag, 17. aug, 2010 22:27

Vigtigt mål for FCK. Og for Tottenham.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 17. aug, 2010 22:31

Brando skrev:Vigtigt mål for FCK. Og for Tottenham.
Ja det er lidt noget bæ
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 17. aug, 2010 22:41

mig_der skrev:
Brando skrev:Vigtigt mål for FCK. Og for Tottenham.
Ja det er lidt noget bæ
Bern havde flere gode chancer for at gøre det til 4-1 i minutterne op til Pavlyuchenkos scoring, så det var faktisk en hård skæbne. Målet var rigtig godt, men det er også sådan en, han sparker forbi 9 ud af 10 gange.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
DaBonks
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 17. aug, 2010 22:43

Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
Billede

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 17. aug, 2010 22:48

Du vil have en forklaring? Bagud 0-3 mod nogle halvamatører fra et halvkommunistisk land, det er vel forklaring nok.

Brugeravatar
Rasmus

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 17. aug, 2010 22:54

DaBonks skrev:Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
Er det ikke simpelt nok? Tottenham er i allerhøjeste grad en direkte konkurrent til Liverpool, og det giver usædvanligt gode penge, at befinde sig i det selskab. Samt prestige og muligheden for at tiltrække dygtigere spillere. Penge, prestige og dygtige spillere til en konkurrent kan vel aldrig være helt godt, eller hvad?

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 17. aug, 2010 22:57

De engelske hold var ikke just prangende i Europa sidste sæson, og sammenholdt med den dårlige VM-indsats synes der er lidt grund til at lade alarmklokkerne ringe i forhold til engelsk fodbold ude i Europa. Synes generelt de mindre storhold fra Italien og Spanien kan begå sig i Europa, mens de mindre storhold fra England ikke just imponerer. Nu må vi se hvordan Spurs tackler det. Det er ihvertfald ikke godt hvis de ikke kommer med i CL.

Flot af FCK dog. Havde forventet at Rosenborg skulle være mindst et niveau over. Det synes jeg ikke de var. Men det er jo alt sammen ligemeget hvis ikke FCK kommer med i CL.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 17. aug, 2010 22:59

Rasmus skrev:
DaBonks skrev:Jeg kan ikke se det skulle være en dårlig ting med Tottenham i CL.
Vil nogen forklare det?
Er det ikke simpelt nok? Tottenham er i allerhøjeste grad en direkte konkurrent til Liverpool, og det giver usædvanligt gode penge, at befinde sig i det selskab. Samt prestige og muligheden for at tiltrække dygtigere spillere. Penge, prestige og dygtige spillere til en konkurrent kan vel aldrig være helt godt, eller hvad?
Men hvis Spurs kommer i CL, så går det ud over deres form i PL. Det er jeg næsten overbevist om. Jeg tror faktisk, at Spurs spiller fjerdepladsen videre til et andet hold, hvis de kommer i CL.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DaBonks

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 17. aug, 2010 23:54

Fribytter skrev:
Rasmus skrev:
Vil nogen forklare det?
Men hvis Spurs kommer i CL, så går det ud over deres form i PL. Det er jeg næsten overbevist om. Jeg tror faktisk, at Spurs spiller fjerdepladsen videre til et andet hold, hvis de kommer i CL.
This.

Holdet har ingen erfaring med så mange store turneringer, så mentalt tror jeg de går ned ved at komme længere i CL.
Billede

Brugeravatar
Rasmus

Indlæg af Rasmus » onsdag, 18. aug, 2010 00:25

Jamen, den er jeg skam helt med på, hvilket dog ikke laver om på, at det førnævnte kan vise sig at blive et problem. Og heri ligger mit dilemma.

Brugeravatar
DaBonks

Indlæg af DaBonks » onsdag, 18. aug, 2010 00:47

Rasmus skrev:Jamen, den er jeg skam helt med på, hvilket dog ikke laver om på, at det førnævnte kan vise sig at blive et problem. Og heri ligger mit dilemma.
Jeg forstår skam godt dilemmaet, forstod bare ikke det blev set som en udelukkende negativ ting at Tottenham går videre.
Jeg ser det lidt som en win-win.. Eller en lose-lose, om man vil.
Billede

Brugeravatar
Rasmus

Indlæg af Rasmus » onsdag, 18. aug, 2010 08:56

Så var jeg bare ikke den rigtige til at svare:
Rasmus skrev:Jeg kan ikke hitte ud af, om det er godt eller skidt, hvis Tottenham ikke går videre. Men at de får brugt en masse kræfter. Det er entydigt godt.

Besvar