Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Holland - Mexico 2-0. Van Persie x 2.
Jeg har på fornemmelsen at han bliver så godt som umulig at holde tilbage, i Sydafrika.
Jeg har på fornemmelsen at han bliver så godt som umulig at holde tilbage, i Sydafrika.
frø æderne-Costa Rica 0-1 efter 20 min, me like
Verden er smask fuld af hyklere....
Eneste positive i aftenens GYSER! af en kamp på Aalborg Stadion, er Agger og ikke mindst Simon Kjær. De to skal nok blive et hit, hvis de da ikke allerede er det.
Jon Dahl, Romme, Kahlenberg og Beckmann har været lavpunktet.
Nu er Enevoldsen kommet ind, og han spiller sig forhåbentlig til en plads i Syd Afrika-truppen.
Nu er Enevoldsen kommet ind, og han spiller sig forhåbentlig til en plads i Syd Afrika-truppen.
Så kom der gys! Kjær båret ud med hvad der umiddelbart ligner en slem skade. Christ, hvor ville det være bittert at skulle undvære ham...McRae skrev:Eneste positive i aftenens GYSER! af en kamp på Aalborg Stadion, er Agger og ikke mindst Simon Kjær. De to skal nok blive et hit, hvis de da ikke allerede er det.
Er det som ventet/frygtet korsbåndet der er røget, jamen så taler vi vel minimum et halvt år på sidelinien?
Olsen snakkede om en forstrækning i ledbåndet umiddelbart efter kampen. Men det er selvfølgelig kun et forsigtigt (og måske optimistisk?) bud. Hvis der er revet noget over, så skyder du nok ikke helt forbi med et halvt års tid - og så når han sgu nok næppe med til VM...McRae skrev:Er det som ventet/frygtet korsbåndet der er røget, jamen så taler vi vel minimum et halvt år på sidelinien?
Nogen nævnte også noget med menisken, men det er jo bare spekulationer, og i øvrigt stadig alvorligt. Under alle omstændigheder lignede det ikke noget, der bare skal løbes væk.
Jeg undrede mig egentlig også over tidligere i kampen, hvorfor man ikke skiftede ud i midterforsvaret omkring halvleg.
Jeg undrede mig egentlig også over tidligere i kampen, hvorfor man ikke skiftede ud i midterforsvaret omkring halvleg.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Bille med endnu en kasse idag for U21 landsholdet.
De taber dog meget fortjent 3-2 til Elfenbenskysten. De har virkelig et godt U23 hold de afrikanere.
Vi skal takke den danske målmand for, at der ikke gik flere mål ind. Jeg regner ham for en kommende målmand på A-landsholdet indenfor en årrække, hvis udviklingen forsætter.
De taber dog meget fortjent 3-2 til Elfenbenskysten. De har virkelig et godt U23 hold de afrikanere.
Vi skal takke den danske målmand for, at der ikke gik flere mål ind. Jeg regner ham for en kommende målmand på A-landsholdet indenfor en årrække, hvis udviklingen forsætter.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Der var også flere pokaler/hæder til flere af de danske spillere; Bedste målmand, angriber og gennembrud mener jeg der blev sagt.
Bille fik angriber prisen, Mike Jensen turneringens gennembrud også fik den danske målmand, vis navn jeg har glemt, målmands prisen.
Bille fik angriber prisen, Mike Jensen turneringens gennembrud også fik den danske målmand, vis navn jeg har glemt, målmands prisen.
Hvad er da også for en hjernedød tackling at komme blæsende ind i her 14 dage før VM starter. I en virkelig kamp burde der have været dømt straffe og en udvisning til Kjær.aarde skrev:Så kom der gys! Kjær båret ud med hvad der umiddelbart ligner en slem skade. Christ, hvor ville det være bittert at skulle undvære ham...McRae skrev:Eneste positive i aftenens GYSER! af en kamp på Aalborg Stadion, er Agger og ikke mindst Simon Kjær. De to skal nok blive et hit, hvis de da ikke allerede er det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Torres skulle bruge hele 10 spilminutter efter operationen til at lave sin første kasse. For ringe!
Over the hill!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Ja, det sad jeg også og tænkte, da jeg så det i formiddags. Iniestas oplæg til det første mål kan heller ikke betragtes som værende direkte ueffent. Uha, hvor har de altså et uhyggelig godt hold.Brando skrev:Av, av, av...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Brilliant! Det er som at se Liverpool! På en god dag.
Just the fax ma'am. Just the fax.