Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Kevin Kuranyi har allerede skrevet under med Dinamo Moskva.
Kuranyi har da skrevet under med Dynamo Moskva... Mener han manglede penge og ikke titler. 
EDIT: For langsom.

EDIT: For langsom.
Badooo siger, hvad han mener!
Bresciano er også væk btw. Han skal vist til en arabisk klub.
Men nu hvor jeg lige tog et hurtigt kig på den liste, så jeg faktisk en del spændende navne. Mange af jer snakker om, at vi skal sælge en del af vores lidt mere middelmådige spillere for at få penge i kassen til et par ordentligt handler. Gør vi det, skal vi have bredden tilbage. Jeg vil mene at Govou eller måske en Pires ville være fine backups til fløjene. Måske en Gallas, som man vel kan bruge lidt som altmuligmand i forsvaret? Aurelios kontrakt udløber jo, og Degen tror jeg de fleste regner som færdig i klubben. Gallas tager løn for én og kan vel dække begge backs, hvis det skulle blive nødvendigt?
Jeg er bange for, at vi står i en situation som mod Atl. Madrid.. Hvor vi sender spillere som Degen osv. på banen. Det er altså ikke en spiller, som decideret forstærker holdet væsentligt i slutminutterne!
Men nu hvor jeg lige tog et hurtigt kig på den liste, så jeg faktisk en del spændende navne. Mange af jer snakker om, at vi skal sælge en del af vores lidt mere middelmådige spillere for at få penge i kassen til et par ordentligt handler. Gør vi det, skal vi have bredden tilbage. Jeg vil mene at Govou eller måske en Pires ville være fine backups til fløjene. Måske en Gallas, som man vel kan bruge lidt som altmuligmand i forsvaret? Aurelios kontrakt udløber jo, og Degen tror jeg de fleste regner som færdig i klubben. Gallas tager løn for én og kan vel dække begge backs, hvis det skulle blive nødvendigt?
Jeg er bange for, at vi står i en situation som mod Atl. Madrid.. Hvor vi sender spillere som Degen osv. på banen. Det er altså ikke en spiller, som decideret forstærker holdet væsentligt i slutminutterne!
Badooo siger, hvad han mener!
Bresciano har selv udtalt, at han IKKE har skrevet under med den arabiske klub - også selvom det tidligere på måneden blev annonceret han havde lavet en aftale med dem. Historien er at han var nede at besøge klubben og så tog hjem for at tænke over det og kom frem til at han stadig havde flere gode år i sig i Europa.
Jeg er temmelig sikker på at Gallas ikke har kontraktudløb, er ret sikker på at det først er næste år, men jeg kan dog godt huske der har været nogle stridigheder med hans kontrakt.
Som nogle andre skriver er Kuranyi skiftet klub og Bresciano er lidt usikker, jeg mener der var noget med at han trak skiftet tilbage.
Ellers synes jeg faktisk der er rigtig mange spændende navne på listen, som også kunne tilføjes de to spændende franskmænd Chamakh og Feghoulli, der begge to vistnok er tæt på at underskrive nye aftaler med nye klubber + Antti Niemi, Paul Scharner, Beckford og Liam Ridgewell.
1. David James kunne hvis han kunne forhandles ned på en ok løn være et glimrende 2. valg hvis han gider. Det samme med Niemi
2. Joe Cole skal BARE hentes
3. Joe Ledley kan spille både venstre back, venstre midt og central midt. En spiller efter Rafa's hoved med mange possibilities og i øvrigt en dygtig spiller.
4. Pernia er så bestemt en dygtig back, men alderen gør ham nok til et no-go
5. Cannavaro er en af verdens bedste midterforsvarere i mine øjne. Kan utrolig godt lide ham, men tror ikke han skifter til England. Scharner er en mulighed, men han har for nylig udtalt at han vil spille på midtbanen for sin nye klub, men det bliver ikke for os.
6. Hvis der ingen penge i kassen er, er Kris Boyd nu ikke så tosset. En rigtig bomber, der formentlig ikke har noget imod at være 2. valg. Det samme med Beckford, der dog brænder ufattelig mange chancer, men er hurtig og chanceskabende.
Jeg tror nu ikke nogle af disse spillere kommer til LFC alligevel, men det er lige præcis den her slags spillere, der er transferfrie og måske kunne være friske på at agere 2. valg som vi behøver nu. Start 11'eren er sådan set godt nok, men resten er det ikke, så hvis vi kan få nogle af dem der til at være 2. valg så er den godkendt fra min side
Som nogle andre skriver er Kuranyi skiftet klub og Bresciano er lidt usikker, jeg mener der var noget med at han trak skiftet tilbage.
Ellers synes jeg faktisk der er rigtig mange spændende navne på listen, som også kunne tilføjes de to spændende franskmænd Chamakh og Feghoulli, der begge to vistnok er tæt på at underskrive nye aftaler med nye klubber + Antti Niemi, Paul Scharner, Beckford og Liam Ridgewell.
1. David James kunne hvis han kunne forhandles ned på en ok løn være et glimrende 2. valg hvis han gider. Det samme med Niemi
2. Joe Cole skal BARE hentes
3. Joe Ledley kan spille både venstre back, venstre midt og central midt. En spiller efter Rafa's hoved med mange possibilities og i øvrigt en dygtig spiller.
4. Pernia er så bestemt en dygtig back, men alderen gør ham nok til et no-go
5. Cannavaro er en af verdens bedste midterforsvarere i mine øjne. Kan utrolig godt lide ham, men tror ikke han skifter til England. Scharner er en mulighed, men han har for nylig udtalt at han vil spille på midtbanen for sin nye klub, men det bliver ikke for os.
6. Hvis der ingen penge i kassen er, er Kris Boyd nu ikke så tosset. En rigtig bomber, der formentlig ikke har noget imod at være 2. valg. Det samme med Beckford, der dog brænder ufattelig mange chancer, men er hurtig og chanceskabende.
Jeg tror nu ikke nogle af disse spillere kommer til LFC alligevel, men det er lige præcis den her slags spillere, der er transferfrie og måske kunne være friske på at agere 2. valg som vi behøver nu. Start 11'eren er sådan set godt nok, men resten er det ikke, så hvis vi kan få nogle af dem der til at være 2. valg så er den godkendt fra min side

Senest rettet af asger90 torsdag, 20. maj, 2010 19:04, rettet i alt 1 gang.
Dette er en liste fra januar med spillere med 6 mdr. eller mindre tilbage af deres kontrakt:sorknu9 skrev:Niels K skrev:sorknu9 skrev:Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:
David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
FABIO CANNAVARO (Juventus)
ROBERT PIRES (Villarreal)
MARIANO PERNIA (Atletico Madrid)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
JULIANO BELLETTI (Chelsea)
MICHAEL BALLACK (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
Christoph Metzelder (Real Madrid, 29)
Philippe Senderos (Arsenal, 24)
Fabio Aurelio (Liverpool, 30)
Martin Petrov (Manchester City, 30)
Adam Johnson (Middlesbrough, 23)
Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, 33)
Tomas Rosicky (Arsenal, 29)
Jermaine Beckford (Leeds, 26)
Morten Gamst Pedersen (Blackburn, 28)
Paul Scharner (Wigan, 29)
Louis Saha (Everton, 31)
Adriano (Flamengo, 27)
Cole, Govou, Nistelrooy, Rosicky, Adriano ? Er der ikke også noget med ham Beckford fra Leeds ?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg mener at Metzelder er blevet enig med Dortmund (tror jeg nok det var).
Men Joe Cole vil være ok. Jeg håber at Gerrard 'bearbejder' ham i den engelske træningslejr. Det som taler mod Cole, er at han er skadet meget af tiden. Og vi har nok spillere som kun spiller 2/3-del af kampene.
Men Petrov vil være ok. Han scorede vist 5 mål i 19 starter i denne sæson. Men han fik vist en slem knæskade, hvis han er den kvit, så kan han da styrke os i bredden.
Nu hvor vi mister Cavalieri, så kan vi jo hente Casper Ankergren på en fri transfer.
http://www.givemefootball.com/pfa-transfer-list
edit: Kan vi ikke snart komme af med ham Riera inden han dummer sig mere? Jeg vil ønsker vi kan lave en cash+player deal med en god spanske spiller, som f.eks. Mata (nu hvor Villa skal til Barca og Silva ser ud til at smutte til RM)
Men Joe Cole vil være ok. Jeg håber at Gerrard 'bearbejder' ham i den engelske træningslejr. Det som taler mod Cole, er at han er skadet meget af tiden. Og vi har nok spillere som kun spiller 2/3-del af kampene.
Men Petrov vil være ok. Han scorede vist 5 mål i 19 starter i denne sæson. Men han fik vist en slem knæskade, hvis han er den kvit, så kan han da styrke os i bredden.
Nu hvor vi mister Cavalieri, så kan vi jo hente Casper Ankergren på en fri transfer.

edit: Kan vi ikke snart komme af med ham Riera inden han dummer sig mere? Jeg vil ønsker vi kan lave en cash+player deal med en god spanske spiller, som f.eks. Mata (nu hvor Villa skal til Barca og Silva ser ud til at smutte til RM)
heldigvis han er intet værd.Alonso skrev:Kevin Kuranyi har allerede skrevet under med Dinamo Moskva.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Så vidt jeg ved har Metzelder lavet en Owen og har skiftet til Schalke 04! Noget nær en dødssynd for en tidligere Dortmund-spillerHr. Drejer skrev:Jeg mener at Metzelder er blevet enig med Dortmund (tror jeg nok det var).
Nu hvor vi mister Cavalieri, så kan vi jo hente Casper Ankergren på en fri transfer.![]()
Næste år!
Men ikke desto mindre klubben hvori han spillede på deres ungdomsholdHenrik skrev:Så vidt jeg ved har Metzelder lavet en Owen og har skiftet til Schalke 04! Noget nær en dødssynd for en tidligere Dortmund-spillerHr. Drejer skrev:Jeg mener at Metzelder er blevet enig med Dortmund (tror jeg nok det var).
Nu hvor vi mister Cavalieri, så kan vi jo hente Casper Ankergren på en fri transfer.![]()
En liste mere over Bosman spillere i PL:Niels K skrev:Dette er en liste fra januar med spillere med 6 mdr. eller mindre tilbage af deres kontrakt:sorknu9 skrev:Niels K skrev:sorknu9 skrev:Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:
David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
Louis Saha (Everton, 31)
Adriano (Flamengo, 27)
Cole, Govou, Nistelrooy, Rosicky, Adriano ? Er der ikke også noget med ham Beckford fra Leeds ?
Some are well-known veterans and big names; others youngsters; others still journeymen who couldn't quite earn that new deal.
Player Position Status
Arsenal
Sol Campbell Defender TBA
Philippe Senderos Defender TBA
Mikael Silvestre Defender TBA
Aston Villa
Andy Marshall Goalkeeper TBA
Wilfred Bouma Defender TBA
Marlon Harewood Forward TBA
Birmingham
Maik Taylor Goalkeeper TBA
Stuart Parnaby Defender TBA
Lee Carsley Midfielder Will leave at end of season
Garry O'Connor Forward TBA
Kevin Phillips Forward TBA
Blackburn
Yildiray Basturk Midfielder TBA
Morten Gamst Pedersen Midfielder TBA
Bolton
Paul Robinson Defender TBA
Gavin McCann Midfielder TBA
Tamir Cohen Midfielder TBA
Stuart Holden Midfielder TBA
Joey O'Brien Midfielder TBA
Ivan Klasnic Forward TBA
Ricardo Vaz Te Forward TBA
Burnley
Brian Jensen Goalkeeper TBA
Stephen Caldwell Defender TBA
Clarke Carlisle Defender TBA
Graham Alexander Defender TBA
Michael Duff Defender TBA
Joey Gudjonsson Midfielder Released
Robbie Blake Forward TBA
Steven Thompson Forward TBA
Chelsea
Michael Ballack Midfielder TBA
Joe Cole Midfielder TBA
Juliano Belletti Midfielder TBA
Everton
Iain Turner Goalkeeper TBA
Carlo Nash Goalkeeper TBA
Fulham
Pascal Zuberbuhler Goalkeeper TBA
Jonathan Greening Midfielder TBA
Simon Davies Midfielder TBA
Andranik Teymourian Midfielder TBA
Erik Nevland Forward TBA
David Elm Forward TBA
Hull
Nick Barmby Midfielder TBA
George Boateng Midfielder TBA
Richard Garcia Midfielder TBA
Ian Ashbee Midfielder TBA
Liverpool
Fabio Aurelio Defender TBA
Man City
Sylvinho Defender TBA
Martin Petrov Midfielder TBA
Patrick Vieira Midfielder TBA
Man Utd.
Edwin Van Der Sar Goalkeeper New contract until 2011
Gary Neville Defender New contract until 2011
Paul Scholes Midfielder New contract until 2011
Ryan Giggs Midfielder New contract until 2011
Portsmouth
Antti Niemi Goalkeeper Released
David James Goalkeeper TBA
Jamie Ashdown Goalkeeper TBA
Hermann Hreidarsson Defender TBA
Steve Finnan Defender TBA
Ricardo Rocha Defender TBA
Angelos Basinas Midfielder TBA
Nwankwo Kanu Forward TBA
Stoke
Liam Lawrence Defender TBA
Salif Diao Midfielder TBA
Amdy Faye Midfielder TBA
Ricardo Fuller Forward TBA
Sunderland
John Mensah Defender TBA
Boudewijn Zenden Midfielder TBA
Benjani Forward TBA
Tottenham
Ben Alnwick Goalkeeper TBA
Carlo Cudicini Goalkeeper TBA
Dorian Dervite Defender TBA
Eidur Gudjohnsen Forward TBA
West Ham
Jordan Spence Defender TBA
Luis Boa Morte Midfielder TBA
Mido Forward Released
Ilan Forward TBA
Guillermo Franco Forward TBA
Zavon Hines Forward TBA
Wigan Athletic
Richard Kingson Goalkeeper TBA
Mike Pollitt Goalkeeper TBA
Vladimir Stojkovic Goalkeeper TBA
Mario Melchiot Defender TBA
Steve Gohouri Defender TBA
Ben Watson Midfielder TBA
Tomasz Kupiski Forward TBA
Wolves
Marcus Hahnemann Goalkeeper TBA
Matt Murray Goalkeeper TBA
Jody Craddock Defender TBA
George Elokobi Defender TBA
Chris Iwelumo Forward TBA
Andy Keogh Forward TBA
Her er listen over Bosman spillere i Serie A:Niels K skrev:En liste mere over Bosman spillere i PL:Niels K skrev:Dette er en liste fra januar med spillere med 6 mdr. eller mindre tilbage af deres kontrakt:sorknu9 skrev:Niels K skrev:sorknu9 skrev:Niels K eftersøgte en liste med transferfrie spillere så har lige fundet følgende spillere der er transferfrie:
David James (Portsmouth)
Kris Boyd (Rangers)
SIDNEY GOVOU (Lyon)
SOL CAMPBELL (Arsenal)
JOE LEDLEY (Cardiff)
JOE COLE (Chelsea)
WILLIAM GALLAS (Arsenal)
MARIO MELCHIOT (Wigan)
Louis Saha (Everton, 31)
Adriano (Flamengo, 27)
Some are well-known veterans and big names; others youngsters; others still journeymen who couldn't quite earn that new deal.
Player Position Status
Arsenal
Sol Campbell Defender TBA
Philippe Senderos Defender TBA
Mikael Silvestre Defender TBA
Aston Villa
Andy Marshall Goalkeeper TBA
Wilfred Bouma Defender TBA
Marlon Harewood Forward TBA
Birmingham
Maik Taylor Goalkeeper TBA
Stuart Parnaby Defender TBA
Lee Carsley Midfielder Will leave at end of season
Garry O'Connor Forward TBA
Kevin Phillips Forward TBA
Blackburn
Yildiray Basturk Midfielder TBA
Morten Gamst Pedersen Midfielder TBA
Bolton
Paul Robinson Defender TBA
Gavin McCann Midfielder TBA
Tamir Cohen Midfielder TBA
Stuart Holden Midfielder TBA
Joey O'Brien Midfielder TBA
Ivan Klasnic Forward TBA
Ricardo Vaz Te Forward TBA
Burnley
Brian Jensen Goalkeeper TBA
Stephen Caldwell Defender TBA
Clarke Carlisle Defender TBA
Graham Alexander Defender TBA
Michael Duff Defender TBA
Joey Gudjonsson Midfielder Released
Robbie Blake Forward TBA
Steven Thompson Forward TBA
Chelsea
Michael Ballack Midfielder TBA
Joe Cole Midfielder TBA
Juliano Belletti Midfielder TBA
Everton
Iain Turner Goalkeeper TBA
Carlo Nash Goalkeeper TBA
Fulham
Pascal Zuberbuhler Goalkeeper TBA
Jonathan Greening Midfielder TBA
Simon Davies Midfielder TBA
Andranik Teymourian Midfielder TBA
Erik Nevland Forward TBA
David Elm Forward TBA
Hull
Nick Barmby Midfielder TBA
George Boateng Midfielder TBA
Richard Garcia Midfielder TBA
Ian Ashbee Midfielder TBA
Liverpool
Fabio Aurelio Defender TBA
Man City
Sylvinho Defender TBA
Martin Petrov Midfielder TBA
Patrick Vieira Midfielder TBA
Man Utd.
Edwin Van Der Sar Goalkeeper New contract until 2011
Gary Neville Defender New contract until 2011
Paul Scholes Midfielder New contract until 2011
Ryan Giggs Midfielder New contract until 2011
Portsmouth
Antti Niemi Goalkeeper Released
David James Goalkeeper TBA
Jamie Ashdown Goalkeeper TBA
Hermann Hreidarsson Defender TBA
Steve Finnan Defender TBA
Ricardo Rocha Defender TBA
Angelos Basinas Midfielder TBA
Nwankwo Kanu Forward TBA
Stoke
Liam Lawrence Defender TBA
Salif Diao Midfielder TBA
Amdy Faye Midfielder TBA
Ricardo Fuller Forward TBA
Sunderland
John Mensah Defender TBA
Boudewijn Zenden Midfielder TBA
Benjani Forward TBA
Tottenham
Ben Alnwick Goalkeeper TBA
Carlo Cudicini Goalkeeper TBA
Dorian Dervite Defender TBA
Eidur Gudjohnsen Forward TBA
West Ham
Jordan Spence Defender TBA
Luis Boa Morte Midfielder TBA
Mido Forward Released
Ilan Forward TBA
Guillermo Franco Forward TBA
Zavon Hines Forward TBA
Wigan Athletic
Richard Kingson Goalkeeper TBA
Mike Pollitt Goalkeeper TBA
Vladimir Stojkovic Goalkeeper TBA
Mario Melchiot Defender TBA
Steve Gohouri Defender TBA
Ben Watson Midfielder TBA
Tomasz Kupiski Forward TBA
Wolves
Marcus Hahnemann Goalkeeper TBA
Matt Murray Goalkeeper TBA
Jody Craddock Defender TBA
George Elokobi Defender TBA
Chris Iwelumo Forward TBA
Andy Keogh Forward TBA
Atalanta
Andrea Consigli Goalkeeper TBA
Maximiliano Pellegrino Defender TBA
Diego De Ascentis Midfielder TBA
Cristiano Doni Midfielder TBA
Nicola Amoruso Striker TBA
Bari
Cristian Stellini Defender TBA
Bologna
Roberto Colombo Goalkeeper TBA
Salvatore Lanna Defender TBA
Cristiano Zenoni Defender TBA
Nicola Migazzini Midfielder TBA
Luigi Lavecchia Midfielder TBA
Massimo Marazzina Striker TBA
Adailton Striker TBA
Cagliari
Cristiano Lupatelli Goalkeeper TBA
Diego Lopez Defender TBA
Lino Marzoratti Defender TBA
Andrea Parola Midfielder TBA
Catania
Mariano Izco Midfielder TBA
Chievo
Lorenzo Squizzi Goalkeeper TBA
Mario Yepes Defender Milan
Davide Mandelli Defender TBA
Francesco Scardina Defender TBA
Giampiero Pinzi Midfielder TBA
Luciano Midfielder TBA
Luca Rigoni Midfielder TBA
Erjon Bogdani Striker TBA
Elvis Abbruscato Striker TBA
Fiorentina
Per Kroldrup Defender TBA
Massimo Gobbi Defender TBA
Mario Santana Midfielder TBA
Genoa
Alessio Scarpi Goalkeeper TBA
Emiliano Moretti Defender New contract - 2012
Ivan Juric Midfielder TBA
Giuseppe Sculli Striker TBA
Inter Milan
Paolo Orlandoni Goalkeeper TBA
Juventus
Antonio Chimenti Goalkeeper TBA
Fabio Cannavaro Defender TBA
Lazio
Sebastiano Siviglia Defender TBA
Lionel Scaloni Defender TBA
Ousmane Dabo Midfielder TBA
Cristian Brocchi Midfielder TBA
Roberto Baronio Midfielder TBA
Julio Cruz Striker TBA
Livorno
Alfonso De Lucia Goalkeeper TBA
Fabio Galante Defender TBA
Antonio Filippini Midfielder TBA
Milan
Flavio Roma Goalkeeper TBA
Dida Goalkeeper TBA
Giuseppe Favalli Defender TBA
Filippo Inzaghi Striker TBA
Napoli
Gennaro Iezzo Goalkeeper TBA
Matteo Gianello Goalkeeper TBA
Gianluca Grava Defender TBA
Inacio Pia Striker TBA
Palermo
Giacomo Brichetto Goalkeeper TBA
Mark Bresciano Midfielder TBA
Fabio Simplicio Midfielder TBA
Parma
Nicola Pavarini Goalkeeper TBA
Paolo Castellini Defender TBA
Massimo Paci Defender TBA
Damiano Zenoni Defender TBA
Martin Bergvold Midfielder TBA
Roma
Julio Sergio Goalkeeper New contract - 2014
Artur Goalkeeper TBA
Max Tonetto Defender TBA
Marco Cassetti Defender TBA
Taddei Midfielder TBA
Mauro Esposito Striker TBA
Leandro Greco Striker TBA
Sampdoria
Luca Castellazzi Goalkeeper TBA
Vincenzo Fiorillo Goalkeeper TBA
Matteo Guardalben Goalkeeper TBA
Daniele Franceschini Midfielder TBA
Salvatore Foti Striker TBA
Claudio Bellucci Striker TBA
Siena
Cristian Del Grosso Defender TBA
Lukas Jarolim Midfielder TBA
Udinese
Aleksandar Lukovic Defender TBA
Andrea Coda Defender TBA
Paolo Sammarco Midfielder TBA
Bosman spillere i La Liga:
Almeria
Esteban Suarez Goalkeeper TBA
Santiago Acasiete Defender TBA
Miguel Corona Midfielder TBA
Fernando Soriano Midfielder TBA
Leonardo Borzani Midfielder TBA
Jose Ortiz Midfielder TBA
Kalu Uche Forward TBA
Athletic Bilbao
Armando Riveiro Goalkeeper TBA
Koikili Defender TBA
Fran Yeste Midfielder TBA
Joseba Etxeberria Forward Retiring
Atletico Madrid
Pablo Ibanex Defender TBA
Mariano Pernia Defender TBA
Ignacio Camacho Midfielder TBA
Barcelona
None
Deportivo
Piscu Defender TBA
Espanyol
Javi Ruiz Goalkeeper TBA
Ivan Pillud Defender TBA
Fernando Marques Midfielder TBA
Raul Tamudo Forward TBA
Getafe
David Cortes Defender TBA
Mario Alvarez Defender TBA
David Belenguer Defender TBA
Fabio Celestini Midfielder Lausanne
Malaga
Francesc Arnau Goalkeeper TBA
Gustavo Munua Goalkeeper TBA
Osasuna
Ricardo Goalkeeper TBA
Josetxo Defender TBA
Ludovic Delporte Midfielder TBA
Walter Pandiani Forward TBA
Racing
Jose Moraton Defender TBA
Pablo Pinillos Defender TBA
Oriol Defender TBA
Christian Fernandez Defender TBA
Sergio Canales Midfielder Real Madrid
Real Madrid
Jerzy Dudek Goalkeeper TBA
Christoph Metzelder Defender Schalke
Mallorca
Julio Alvarez Midfielder TBA
Luis Marti Midfielder TBA
Gonzalo Castro Midfielder TBA
Sevilla
None
Sporting Gijon
Gerard Autet Defender TBA
Rafael Sastre Defender TBA
Diego Camacho Midfielder TBA
Kike Mateo Midfielder TBA
Pedro Cecilia Midfielder TBA
Tenerife
Jose Culebras Defender TBA
Hector Sanchez Defender TBA
Juanlu Midfielder TBA
Ayoze Midfielder TBA
Richi Midfielder TBA
Angel Rodriguez Forward TBA
Gaizka Saizar Forward TBA
Valencia
Cesar Sanchez Goalkeeper TBA
Ruben Baraja Midfielder TBA
Valladolid
Luis Prieto Defender TBA
Alberto Marcos Defender TBA
Henrique Sereno Defender TBA
Borja Midfielder TBA
Jonathan Sesma Midfielder TBA
Diego Costa Forward TBA
Villarreal
Javi Venta Defender TBA
Robert Pires Midfielder TBA
Ariel Ibagaza Midfielder TBA
David Fuster Midfielder TBA
Xerez
Chema Jimenez Goalkeeper TBA
Juan Redondo Defender TBA
Francis Perez Midfielder TBA
Momo Midfielder TBA
Abel Gomez Midfielder TBA
Victor Moreno Midfielder TBA
Emilio Viqueira Midfielder TBA
Carlos Calvo Midfielder TBA
Antonito Forward TBA
Michel Forward TBA
Mario Bermejo Forward TBA
Nicolas Vigneri Forward TBA
Matias Alustiza Forward TBA
Zaragoza
Pablo Amo Defender TBA
Ruben Pulido Defender TBA
Edmilson Midfielder TBA
Peter Luccin Midfielder TBA
Almeria
Esteban Suarez Goalkeeper TBA
Santiago Acasiete Defender TBA
Miguel Corona Midfielder TBA
Fernando Soriano Midfielder TBA
Leonardo Borzani Midfielder TBA
Jose Ortiz Midfielder TBA
Kalu Uche Forward TBA
Athletic Bilbao
Armando Riveiro Goalkeeper TBA
Koikili Defender TBA
Fran Yeste Midfielder TBA
Joseba Etxeberria Forward Retiring
Atletico Madrid
Pablo Ibanex Defender TBA
Mariano Pernia Defender TBA
Ignacio Camacho Midfielder TBA
Barcelona
None
Deportivo
Piscu Defender TBA
Espanyol
Javi Ruiz Goalkeeper TBA
Ivan Pillud Defender TBA
Fernando Marques Midfielder TBA
Raul Tamudo Forward TBA
Getafe
David Cortes Defender TBA
Mario Alvarez Defender TBA
David Belenguer Defender TBA
Fabio Celestini Midfielder Lausanne
Malaga
Francesc Arnau Goalkeeper TBA
Gustavo Munua Goalkeeper TBA
Osasuna
Ricardo Goalkeeper TBA
Josetxo Defender TBA
Ludovic Delporte Midfielder TBA
Walter Pandiani Forward TBA
Racing
Jose Moraton Defender TBA
Pablo Pinillos Defender TBA
Oriol Defender TBA
Christian Fernandez Defender TBA
Sergio Canales Midfielder Real Madrid
Real Madrid
Jerzy Dudek Goalkeeper TBA
Christoph Metzelder Defender Schalke
Mallorca
Julio Alvarez Midfielder TBA
Luis Marti Midfielder TBA
Gonzalo Castro Midfielder TBA
Sevilla
None
Sporting Gijon
Gerard Autet Defender TBA
Rafael Sastre Defender TBA
Diego Camacho Midfielder TBA
Kike Mateo Midfielder TBA
Pedro Cecilia Midfielder TBA
Tenerife
Jose Culebras Defender TBA
Hector Sanchez Defender TBA
Juanlu Midfielder TBA
Ayoze Midfielder TBA
Richi Midfielder TBA
Angel Rodriguez Forward TBA
Gaizka Saizar Forward TBA
Valencia
Cesar Sanchez Goalkeeper TBA
Ruben Baraja Midfielder TBA
Valladolid
Luis Prieto Defender TBA
Alberto Marcos Defender TBA
Henrique Sereno Defender TBA
Borja Midfielder TBA
Jonathan Sesma Midfielder TBA
Diego Costa Forward TBA
Villarreal
Javi Venta Defender TBA
Robert Pires Midfielder TBA
Ariel Ibagaza Midfielder TBA
David Fuster Midfielder TBA
Xerez
Chema Jimenez Goalkeeper TBA
Juan Redondo Defender TBA
Francis Perez Midfielder TBA
Momo Midfielder TBA
Abel Gomez Midfielder TBA
Victor Moreno Midfielder TBA
Emilio Viqueira Midfielder TBA
Carlos Calvo Midfielder TBA
Antonito Forward TBA
Michel Forward TBA
Mario Bermejo Forward TBA
Nicolas Vigneri Forward TBA
Matias Alustiza Forward TBA
Zaragoza
Pablo Amo Defender TBA
Ruben Pulido Defender TBA
Edmilson Midfielder TBA
Peter Luccin Midfielder TBA
Meget sjovt. Hvis man scroller ned gennem Liverpoolfc.tv's Media Watch, så er følgende i spil. Selvfølgelig sakser de bare artiklerne, men meget sjovt at se hvor mange rygter der egentlig florerer i forbindelse med al uroen i klubben.
16. maj: Giampaola Pazzini (£11 mill) Sampdoria
16. maj: Jesus Navas (£12 mill) Sevilla
17. maj: Carlton Cole (£10 mill) West Ham
19. maj: David Bentley (£15 mill) Tottenham
19. maj: Stephen Ireland (£xx mill) Man. City
19. maj: Joe Cole (Free transfer) Chelsea
20. maj: Jan Vertonghen (£11 mill) Ajax
20. maj: Guiseppe Rossi (£xx mill) Villarreal
20. maj: Juan Mata (£16 mill) Valencia - måske sendes Riera den anden vej
21. maj: Valon Behrami (£xx mill) West Ham
21. maj: Matthew Upson (£xx mill) West Ham
Der er vist nogen, som gerne vil sælge aviser, og som mangler noget at skrive om indtil VM starter
Der er vist nogen, som gerne vil sælge aviser, og som mangler noget at skrive om indtil VM starter

21. maj: Reto Ziegler (£8,5 mill) SampdoriaÆgget skrev:Meget sjovt. Hvis man scroller ned gennem Liverpoolfc.tv's Media Watch, så er følgende i spil. Selvfølgelig sakser de bare artiklerne, men meget sjovt at se hvor mange rygter der egentlig florerer i forbindelse med al uroen i klubben.
21. maj: Diego Forlan (£xx mill) Atletico Madrid
22. maj: Micah Richards (£xx mill) Man. City
22. maj: Adriano (free transfer) Flamengo
Vi kunne godt ende med en vanvittig offensiv

Det er åbenbart sjovere at finde på historier om offensive spillere