Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Dejligt ikke at sku se på Brown mere
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Ved nu ikke om han er en smartass? Brown har ikke scoret på straffe denne sæson, det har både Boateng og Dindane til gengæld, Dindane har dog også brændt minimum en gang kan jeg huske, da min kammi brokkede sig højlydt da han havde ham som 1. målPongolle skrev:Hvorfor lader Portsmouth også den smartass tage det straffe? Brown han klasket den ind uden problemer.

Verden er smask fuld af hyklere....
Det eneste Boateng lavede i den kamp, var svinestreger og utallige mislykkede hælafleveringer og smarte ting, jeg vidste bare, han ville brænde det straffe der..

Så fik Svinebestigeren udbygget til 0-4 i pokalfinalen mellem Werder og Bayern.
Så vandt Bayern München den tyske pokal finale. Da Inter vandt Coppa Italia, så har vi en Champions League finale, hvor vinderen kan kalde sig vinder af 'The Trible' Altså mesterskab, pokalturneringen og Champions League.
Det er da meget godt gået, af to hold hvis manager i sæsonens forløb har været rygtet fyret.
Det er da meget godt gået, af to hold hvis manager i sæsonens forløb har været rygtet fyret.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Super Bayern. Altid noget at et af de hold man sympatiserer med kan levere 

Uha, hvor jeg holder med Sampdoria i morgen.henrik1 skrev:Super Bayern. Altid noget at et af de hold man sympatiserer med kan levere
Sidder og ser AC Milan mod Juventus. Uha, hvor har begge hold dog problemer med at forsvare. I starten gav Milan 4-5 store chancer til Juventus. Siden har det været den anden vej.
Tænk at vi ikke skal se så genial en spiller som Ronaldinho til et VM. Det er da synd for fodbolden. Kan godt være han ikke har samme hurtighed, som da han var bedst i Barcelona, men han kan altså bare stadig noget mere end alle andre.
Super at Milans fans synger for Leonardo. Han virker enorm populær i Milan. Både af spillere men også af fans. Det er næste en opvisningskamp. Seedorf og Cattuso starter. Nesta for lov at komme ind til en optræden. Ronaldinho tages ud til stor ovation og ind kommer gode gamle Inzaghi til hans vel nok sidste kamp for de rød og hvidstribede.
Tænk at vi ikke skal se så genial en spiller som Ronaldinho til et VM. Det er da synd for fodbolden. Kan godt være han ikke har samme hurtighed, som da han var bedst i Barcelona, men han kan altså bare stadig noget mere end alle andre.
Super at Milans fans synger for Leonardo. Han virker enorm populær i Milan. Både af spillere men også af fans. Det er næste en opvisningskamp. Seedorf og Cattuso starter. Nesta for lov at komme ind til en optræden. Ronaldinho tages ud til stor ovation og ind kommer gode gamle Inzaghi til hans vel nok sidste kamp for de rød og hvidstribede.
Hvordan kan det være, at alle kampe ikke bliver spillet samtidig i sidste runde både i Italien og Spanien? Jeg kan godt se, at det er de spændende kampe der bliver vist i dag, men alligevel.
Du mener vist "The Treble"Hekkem skrev:Så vandt Bayern München den tyske pokal finale. Da Inter vandt Coppa Italia, så har vi en Champions League finale, hvor vinderen kan kalde sig vinder af 'The Trible' Altså mesterskab, pokalturneringen og Champions League.

Up The RedMen... we go again!
Spilles der nogle spændende kampe idag, fx i Superligaen?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Kommer nok an på hvem du spørger. Der er i hvert fald flere vigtige kampe i forhold til placeringerne i tabellen. AGF er for eksempel i 1. division som det ser ud lige nu.
Og så er Roma åbenbart ved at snuppe titlen for snuden af Inter nede i Italien.
Og så er Roma åbenbart ved at snuppe titlen for snuden af Inter nede i Italien.
JaJan skrev:Du mener vist "The Treble"Hekkem skrev:Så vandt Bayern München den tyske pokal finale. Da Inter vandt Coppa Italia, så har vi en Champions League finale, hvor vinderen kan kalde sig vinder af 'The Trible' Altså mesterskab, pokalturneringen og Champions League.
Synes Pedro får megen lidt kredit for hans sæson. Det har været en af de helt store gennembrudssæsoner for en enkelt spiller. Har har slået Thierry Henry af som fast venstre kant, og været ophav for utallige chancer, med sine dybdeløb. Derudover scorer han jævnligt, og ikke ofte han brænder direktører. Hans energi, iver og fight, lagt sammen med en rigtig god teknik har medført de sidste 5-8 kampe, har det været ham og ikke Lionel Messi, der har båret offensiven. Ja, Messi er noget ud over det sædvanlige, men Pedro gør det immervæk også hamrende godt.
Ærgrer mig over vi ikke har fået fat i Yaya Toure.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
I middelalderen brændte man hekse. Har finanskrisen gjort at vi nu brænder direktørerHekkem skrev:Synes Pedro får megen lidt kredit for hans sæson. Det har været en af de helt store gennembrudssæsoner for en enkelt spiller. Har har slået Thierry Henry af som fast venstre kant, og været ophav for utallige chancer, med sine dybdeløb. Derudover scorer han jævnligt, og ikke ofte han brænder direktører. Hans energi, iver og fight, lagt sammen med en rigtig god teknik har medført de sidste 5-8 kampe, har det været ham og ikke Lionel Messi, der har båret offensiven. Ja, Messi er noget ud over det sædvanlige, men Pedro gør det immervæk også hamrende godt.

Jeg tror iøvrigt Yaya Toure går til Arsenal. Det virker ihvertfald sådan på hans agent.
Og tillykke til Inter og Barcelona. Bliver spændende at se hvad der nu sker i Barcelona. Skal de købe Villa? Hvad sker der med Zlatan?