Danny og Zamora må meget gerne score da det vil skaffe lidt guld til min bookmaker konto

Det var et godt spørgsmål! så langt havde jeg ikke tænkt, jeg tror dog vores EL plads er sikker da vi har afslyst en træningskamp i Norge fordi vi skal spille EL kval kamp dagen efter. Sådan en træningskamp kan selvfølgelig hurtigt puttes tilbage på programmet, men mon ikke klubben trods splid og ballade har så meget styr på tingene at de har tjekket med mr Platini at vores plads er sikker?gerre skrev:Undskylder hvis det er skrevet andre steder, men med de regler der kom efter 05 sæsonen, vil Fulham da ikke overtage vores EL plads hvis de vinder turneringen? Da de ikke er kvalificerede via ligaen.
Igår stod der på .tv, at vi skal spille EL - mon ikke de havde ventet med at bekræfte det til efter aftenens kamp, hvis vi var afhængige af resultatetgerre skrev:Undskylder hvis det er skrevet andre steder, men med de regler der kom efter 05 sæsonen, vil Fulham da ikke overtage vores EL plads hvis de vinder turneringen? Da de ikke er kvalificerede via ligaen.
Rasmus skrev:Pudsigt, Callesen.
Jeg var også i Hamborg i går og se fodbold, men jeg så en glimrende og stærkt underholdende kamp. Især Fulhams pasningsspil var godt nok temmelig fejlbefængt, men det behøver jo ikke gøre en fodboldkamp kedelig. Og Atleticos offensiv var igennem hele kampen da uhyre seværdig! På et tidspunkt i midten af 2. halvleg kom der noget statistik på storskærmen - Atletico havde da allerede haft 18 afslutningen (heraf en på stolpen), så at du kun kan huske Agueros forsøg i sidenettet i det 45. min., synes jeg er temmelig overraskende.
Og så var stemningen da helt fantastisk.
De gange der skete lidt var hvor Aquero fik bolden, var så heldig og side i det hjørne hvor han et par gange tryllede. Den mand er for god til Atletico.Rasmus skrev:Pudsigt, Callesen.
Jeg var også i Hamborg i går og se fodbold, men jeg så en glimrende og stærkt underholdende kamp. Især Fulhams pasningsspil var godt nok temmelig fejlbefængt, men det behøver jo ikke gøre en fodboldkamp kedelig. Og Atleticos offensiv var igennem hele kampen da uhyre seværdig! På et tidspunkt i midten af 2. halvleg kom der noget statistik på storskærmen - Atletico havde da allerede haft 18 afslutningen (heraf en på stolpen), så at du kun kan huske Agueros forsøg i sidenettet i det 45. min., synes jeg er temmelig overraskende.
Og så var stemningen da helt fantastisk.