Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
texnymann skrev:Jeg så lige, at Ballack (ligesom Joe Cole) også har kontraktudløb til sommer. Selvom han måske ikke længere er på den absolut øverste hylde af ønskespillere, så kunne han måske være en mulighed for fattigrøve som os?
Vi kunne cashe ind på Aquilani (måske £13m hvis vi er heldige), Riera (£4m hvis vi er heldige) og måske Babel (£8m hvis vi er heldige). Derefter skal vi være dygtige og heldige at hente Joe Cole og Ballack gratis. Ballack er ifølge Mirror villig til at gå noget der ligner 50% ned i løn for en to-års kontrakt og han kan i mine øjne sagtens spille en af vores tre centrale pladser i to sæsoner - istedet for Aquilani. Derefter er vi forhåbentligt i en bedre økonomisk situation og kan købe nyt - eller også er Shelvey måske klar?
Det ville efterlade os med £25m til en virkelig god angriber (måske Tevez hvis vi er heldige). I mine øjne ville vi så være væsentligt forstærket i forhold til denne sæson.
Jeg elsker den her slags spekulationer.
Der skulle godt nok sluges nogle kameler, førend jeg ville kunne leve med at se Ballack rende rundt i vores trøje - ham bryder jeg mig mildt sagt ikke om. Føj for satan. Desuden har jeg mere tillid til Aquilani, end til Ballack (også set i et lidt længeresigtet perspektiv), men det vil selvfølgelig ikke give os de 13 millioner, du taler om. Jeg tror dog hellere, jeg lever uden.
Når det er sagt, så er det et ganske interessant tankeeksperiment du har kørende der, og som du siger, er den slags noget af det absolut sjoveste ved silly season.
Har du nogensinde hørt om Football Manager?

-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » torsdag, 06. maj, 2010 21:35
aarde skrev:texnymann skrev:Jeg så lige, at Ballack (ligesom Joe Cole) også har kontraktudløb til sommer. Selvom han måske ikke længere er på den absolut øverste hylde af ønskespillere, så kunne han måske være en mulighed for fattigrøve som os?
Vi kunne cashe ind på Aquilani (måske £13m hvis vi er heldige), Riera (£4m hvis vi er heldige) og måske Babel (£8m hvis vi er heldige). Derefter skal vi være dygtige og heldige at hente Joe Cole og Ballack gratis. Ballack er ifølge Mirror villig til at gå noget der ligner 50% ned i løn for en to-års kontrakt og han kan i mine øjne sagtens spille en af vores tre centrale pladser i to sæsoner - istedet for Aquilani. Derefter er vi forhåbentligt i en bedre økonomisk situation og kan købe nyt - eller også er Shelvey måske klar?
Det ville efterlade os med £25m til en virkelig god angriber (måske Tevez hvis vi er heldige). I mine øjne ville vi så være væsentligt forstærket i forhold til denne sæson.
Der skulle godt nok sluges nogle kameler, førend jeg ville kunne leve med at se Ballack rende rundt i vores trøje - ham bryder jeg mig mildt sagt ikke om. Føj for satan. Desuden har jeg mere tillid til Aquilani, end til Ballack (også set i et lidt længeresigtet perspektiv), men det vil selvfølgelig ikke give os de 13 millioner, du taler om. Jeg tror dog hellere, jeg lever uden.
Når det er sagt, så er det et ganske interessant tankeeksperiment du har kørende der, og som du siger, er den slags noget af det absolut sjoveste ved silly season.
Har du nogensinde hørt om Football Manager?

Helt enig. Han er satme heller ikke højt på min liste over personer jeg vil se i LFC.
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » torsdag, 06. maj, 2010 21:55
+1 Lad ham hellere tager tilbage til Bayern - de har i forvejen to af de mest usympatiske spillere i gamet; Van Bommel og Robben.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Steven__Gerrard skrev:+1 Lad ham hellere tager tilbage til Bayern - de har i forvejen to af de mest usympatiske spillere i gamet; Van Bommel og Robben.
Fair nok, at flere er af den holdning.
Jeg ser hellere det stærkest mulige hold indenfor vores begrænsede økonomiske råderum, end et hold af velopdragede gutter, der pænt siger tak for kampen (for nu at sætte det lidt på spidsen). Hvis en spiller som Robben var en mulighed for os, så ville jeg bestemt også gerne have ham til klubben. Han er jo fænemonal! Ballack er slet ikke i samme kategori, men han kunne i mine øjne bidrage med mere end Lucas (og nok det samme som Aquilani) i to års tid - således at vi kunne frigive midler til reel forstærkning. Jeg er ligeglad med om vi henter tidligere Manchester United spillere eller spillere der tidligere har talt dårligt om Liverpool i medierne, hvis vi samlet set står stærkere som hold efter transfervinduet.
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » fredag, 07. maj, 2010 12:31
texnymann skrev:Steven__Gerrard skrev:+1 Lad ham hellere tager tilbage til Bayern - de har i forvejen to af de mest usympatiske spillere i gamet; Van Bommel og Robben.
Jeg ser hellere det stærkest mulige hold indenfor vores begrænsede økonomiske råderum, end et hold af velopdragede gutter, der pænt siger tak for kampen (for nu at sætte det lidt på spidsen). Hvis en spiller som Robben var en mulighed for os, så ville jeg bestemt også gerne have ham til klubben. Han er jo fænemonal! Ballack er slet ikke i samme kategori, men han kunne i mine øjne bidrage med mere end Lucas (og nok det samme som Aquilani) i to års tid - således at vi kunne frigive midler til reel forstærkning. Jeg er ligeglad med om vi henter tidligere Manchester United spillere eller spillere der tidligere har talt dårligt om Liverpool i medierne, hvis vi samlet set står stærkere som hold efter transfervinduet.
Generelt generer mig det heller ikke, men jeg har en tolerancetærskel, og den har Ballack overskredet - det er egentlig ikke fordi han er så slem, men bare voldsom arrogant at se på. Lidt det samme gør sig gældende for Robben....men hvis vi skulle have en i den kategori i truppen ville jeg klart foretrække Ardebayor

"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
-
STMO
texnymann skrev:Jeg så lige, at Ballack (ligesom Joe Cole) også har kontraktudløb til sommer. Selvom han måske ikke længere er på den absolut øverste hylde af ønskespillere, så kunne han måske være en mulighed for fattigrøve som os?
Det er helt rigtigt tænkt - og vil være en klar forstærkning. Måske nogen vil sige lidt for meget "if-then", men det er den rigtige tankegang.
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Steven__Gerrard skrev:texnymann skrev:Steven__Gerrard skrev:+1 Lad ham hellere tager tilbage til Bayern - de har i forvejen to af de mest usympatiske spillere i gamet; Van Bommel og Robben.
Generelt generer mig det heller ikke, men jeg har en tolerancetærskel, og den har Ballack overskredet -
det er egentlig ikke fordi han er så slem, men bare voldsom arrogant at se på. Lidt det samme gør sig gældende for Robben....men hvis vi skulle have en i den kategori i truppen ville jeg klart foretrække Ardebayor

Man kan da ikke argumentere mod at købe en spiller fordi han ser arrogant ud. Robben er en diver. Adebayor er bare et utaknemmeligt og usympatisk svin. Gode grunde til at holde sig væk fra de to. Ballack, ja han går vel bare til grænsen, som en midtbanespiller af hans type gør. Det eneste usympatiske jeg umiddelbart kan se ved ham, er at han har spillet for Chelsea.
Han vil helt klart være en forstærkning.
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » lørdag, 08. maj, 2010 14:37
Mambo skrev:Steven__Gerrard skrev:texnymann skrev:Steven__Gerrard skrev:+1 Lad ham hellere tager tilbage til Bayern - de har i forvejen to af de mest usympatiske spillere i gamet; Van Bommel og Robben.
Generelt generer mig det heller ikke, men jeg har en tolerancetærskel, og den har Ballack overskredet -
det er egentlig ikke fordi han er så slem, men bare voldsom arrogant at se på. Lidt det samme gør sig gældende for Robben....men hvis vi skulle have en i den kategori i truppen ville jeg klart foretrække Ardebayor

Man kan da ikke argumentere mod at købe en spiller fordi han ser arrogant ud. Robben er en diver. Adebayor er bare et utaknemmeligt og usympatisk svin. Gode grunde til at holde sig væk fra de to. Ballack, ja han går vel bare til grænsen, som en midtbanespiller af hans type gør. Det eneste usympatiske jeg umiddelbart kan se ved ham, er at han har spillet for Chelsea.
Han vil helt klart være en forstærkning.
Jeg siger bare, at jeg ikke kan holde ud at se på ham - ikke om han ville forstærke holdet eller ej, da jeg godt mener vi kan bruge ham. Han bliver bare aldrig min ynglingsspiller...lidt det samme med Robben; man kan da ikke bare afskrive ham fordi han diver - han ville da også klart forstærke holdet.
-
LarsU
Jeg kan godt lide at se, at vi tilsyneladende går efter britiske spillere, og denne Danny Wilson lyder ganske lovende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 669988.stm
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
IanRush
Uha ja, det ligner det 19. mesterskab til næste år

Hvis vi skal tilbage i Top 4 skal der altså nogle spillere til med class. At jeg så giver dig ret i, at britiske spillere er prisværdigt, så ser jeg det altså ikke komme med den nuværende manager
-
NAH
IanRush skrev:
Uha ja, det ligner det 19. mesterskab til næste år

Hvis vi skal tilbage i Top 4 skal der altså nogle spillere til med class. At jeg så giver dig ret i, at britiske spillere er prisværdigt, så ser jeg det altså ikke komme med den nuværende manager
Hvis ikke pengene rækker til at købe spillere, der kan give os nr 19 med det samme er der da ikke noget galt i at forsøge at sikre sig nogle spillere der (måske) på lang sigt kan !
Vi skal vist helt tilbage til købet af Danny Murphy for at finde et tilsvarende dyrt indkøb af et britisk talent. Ender Danny Wilson og Jonjo Shelvey som Gerrard og Carraghers efterfølgere er det sgu da et par fine handler, at Rafa "spilder" penge på spillere han måske ikke selv får fornøjelsen af beviser bare at han er i stand til at se længere end til enden af sin næsetip.
Ps vi har aldrig vundet et mesterskab unden en skotte på holdet så købet af Danny Wilson kan gå hen og blive vigtigt

-
Chris R.
af Chris R. » mandag, 10. maj, 2010 17:18
Nu er vi også rygtet sammen med Ever Banega
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ine-alonso.
Ved godt at det sikkert bare er en af de mange silly season rygter, men hvis der nu var hold i rygtet, må det næsten betyde at der er en på vej væk. Specielt set i lyset af at vi også har anskaffet os Shelvey. Så hvis han kommer, må det næsten betyde afsked til Lucas, da jeg hverken kan forestille mig Gerrard, Aquilani eller Mascherano forlade klubben.
-
Alonso
- Alder: 37
Lucas er IMO et af de sikreste kort i truppen, såfremt Rafa er manager. Mascherano er jagtet og hvis pengene falder, så kan han nemt blive solgt. Aquilani har vel stadig ikke slået helt til og skal der rejses penge, så er det ikke urealistisk han ofres. Gerrard er i den alder hvor han skal sælges, hvis klubben altså vil lave penge på ham (håber jeg dog ikke).
Lucas derimod er ung og værdifuld, men hans stjerne er ikke så stor på den internationale fodboldhimmel - ergo er de penge der givetvis ofres på ham ikke attraktive nok.
-
NAH
Hvis vi henter en spiller til den centrale midtbane, der er i stand til at sætte en tackling ind, er det fordi Mascherano ikke vil forlænge kontrakten, så er vi nødt til at sælge ham vi har ganske enkelt ikke råd til at lade spillere af hans kaliber smutte på en Bosman.
Så jeg håber ikke vi henter den argentinske Alonso dertil elsker jeg Mascherano for højt

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Hvornår har Masch da udløb?
Verden er smask fuld af hyklere....