Alou Diarra. Han er også inde omkring det franske landshold.Skovdal skrev:... hvem?Hr. Drejer skrev:Jeg synes det er lidt deprimerende at kaptajnen for de franske mestre er gammel Liverpool dreng. Og han fik aldrig en eneste kamp!
Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
ah! ;DHr. Drejer skrev:Alou Diarra. Han er også inde omkring det franske landshold.Skovdal skrev:... hvem?Hr. Drejer skrev:Jeg synes det er lidt deprimerende at kaptajnen for de franske mestre er gammel Liverpool dreng. Og han fik aldrig en eneste kamp!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Så røg Rafael. Nu bliver det for alvor spændende.
Men hold da helt kæft, hvor er Robben og Ribéry dog nogle øretæveindbydende små kællinger, for at sige det lige ud.
Men hold da helt kæft, hvor er Robben og Ribéry dog nogle øretæveindbydende små kællinger, for at sige det lige ud.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Bayern skal have en smule mere tempo på og lidt flere bolde ind over nu deres en midterforsvarer er kommet derind.
Ellers får de skubbet spillet fra side til side. Dog mangler der lidt fart før manu´s mur bliver flyttet nok..
FUUUUUUUUUCK et mål af Robben!
Ellers får de skubbet spillet fra side til side. Dog mangler der lidt fart før manu´s mur bliver flyttet nok..
FUUUUUUUUUCK et mål af Robben!
robbeeen , haha
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
... og så scorede den ene af de øretæveindbydende små kællinger på oplæg fra den anden af de øretæveindbydende små kællinger - og det passer mig fortræffeligt! 

-
Her ser vi et forsøg på at trække i landaarde skrev:... og så scorede den ene af de øretæveindbydende små kællinger på oplæg fra den anden af de øretæveindbydende små kællinger - og det passer mig fortræffeligt!

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Iøvrigt fantastisk opbakning Bayern har idag!
manu´s fans var vel kun og høre de første 20 min godt og vel. Også i små perioder med brok og piveri.
manu´s fans var vel kun og høre de første 20 min godt og vel. Også i små perioder med brok og piveri.
er det ik som vi kender dem?Callesen skrev:Iøvrigt fantastisk opbakning Bayern har idag!

You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Hehe. Jeg står nu stadig ved mine udtalelser, men lige i den her situation må man sgu værdsætte dem - lidt ligesom det var tilfældet med Drogba, da han scorede i lørdags. Det er vist noget med det der "the lesser of two evils" princip...Hr. Drejer skrev:Her ser vi et forsøg på at trække i landaarde skrev:... og så scorede den ene af de øretæveindbydende små kællinger på oplæg fra den anden af de øretæveindbydende små kællinger - og det passer mig fortræffeligt!
Nu holder Bayern bare den føring. For mit vedkommende er det her næsten et valg mellem pest og kolera. Jeg tror dog nok jeg holder med de forpestede tyskere for en sjælden gangs skyld.
-
SÅDAN!