Hørt!Boye skrev:AaB og Liverpool er sgu ikke meget nemmere. Konfirmanden til Pehrsson skal ud!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Sunderland fører mod AV. Bliv da endelig ved med det.
Edit: sorry, den jinxede jeg så lige. 1-1
Edit: sorry, den jinxede jeg så lige. 1-1
"We're not racist, we only hate the mancs"
Everton foran mod Citeh.
Bare den holder!
Bare den holder!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Cahill er ualmindelig god med det hovede.
Mon jeg er heldig at der er nogen der ser Roma kampen? Har JAR som 1. mål og troede jeg havde tabt da dr.dk skriver det er de rossi mål, men har lige tilfældigvis set resultat.dk skriver John Arne som mål scorer 

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
www.livescore.com skriver det er vores kære nordmand.
Everton 2-0
Så skal sunderland lige holde 1-1
Så skal sunderland lige holde 1-1
Man City - Everton 0-2 - ja tak! Og så skal Sunderland bare holde 1-1 mod Villa.
Edit: Og der var Erode så lidt hurtigere med samme melding
Edit: Og der var Erode så lidt hurtigere med samme melding
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
2-0 Everton
rigtig godt mål... var ellers bange for at de fik trukket sig for langt tilbage, men heldigvis en rigtig god kontrascoring til 2-0 

Takker, men tør intet tro før jeg ser pengene på kontoen
når man går ind på liveodds på bet365 kan man bare se hvornår målet blev scoret, intet om hvem det var....Skide genialt 

Jo, JAR fik mere eller mindre tilfældigt rettet et skud af med sin ene fod, så han burde få målet, for bolden var ikke gået ind ellers.Thommo skrev:Mon jeg er heldig at der er nogen der ser Roma kampen? Har JAR som 1. mål og troede jeg havde tabt da dr.dk skriver det er de rossi mål, men har lige tilfældigvis set resultat.dk skriver John Arne som mål scorer
Og nu sidder jeg og jubler over en Everton-føring - verden er for underlig og forunderlig.
Senest rettet af LarsU onsdag, 24. mar, 2010 22:39, rettet i alt 1 gang.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Villa færdig 1-1 

Lyder godt, så får jeg da alle tiders bedste overskud idag 

Så en lidt hektisk afslutning med et massivt Villa pres - og tror MON pådrog sig flere fiberskader, et mindre hjerte stop, og en knæskade i slut minutterne ... Lovely 

Ja verden den er sku underlig, når vi sidder og holder med everton på en kedelig onsdag aften.LarsU skrev:Jo, JAR fik mere eller mindre tilfældigt rettet et skud af med sin ene fod, så han burde få målet, for bolden var ikke gået ind ellers.Thommo skrev:Mon jeg er heldig at der er nogen der ser Roma kampen? Har JAR som 1. mål og troede jeg havde tabt da dr.dk skriver det er de rossi mål, men har lige tilfældigvis set resultat.dk skriver John Arne som mål scorer
Og nu sidder jeg og jubler over en Everton-føring - verden er for underlig og forunderlig.