Beklageraarde skrev:Det er muligt, det bare er mig, der ikke ser "the big picture", men har Vejle - FC Fredericia virkelig den store betydning for Liverpool FC?Boye skrev:To spændende kampe for Liverpool fans på tv2sport og Canal 9 i dag. Jeg tror og håber, at Stoke tager point fra Tottenham. Der skal i hvert fald til at ske noget, hvis vi skal have den 4. plads hjem.![]()
http://tv2sport.dk/tv/1
Dagens Kampe
-
Boye
Re: Dagens Kampe
-
Boye
Næppe. Godwin Antwi er på vej til Liverpools førsteholdstrup efter lidt modning i Vejle. Jeg har også fra fortrolige kilder, at Rafa skulle være ude med snøren efter bundrutinerede Allan Olesen i en byttehandel, der involverer vores højre back, Glen Johnson. Der skulle være mulighed for at få et kig på Allan i denne kamp, og derfor er kampen livsnødvendig at se.SaibotDK skrev:Kan være det er noget med, at de to amerikanere overvejer at sælge Liverpool til fordel for ambitionsklubben Vejleaarde skrev:Det er muligt, det bare er mig, der ikke ser "the big picture", men har Vejle - FC Fredericia virkelig den store betydning for Liverpool FC?Boye skrev:To spændende kampe for Liverpool fans på tv2sport og Canal 9 i dag. Jeg tror og håber, at Stoke tager point fra Tottenham. Der skal i hvert fald til at ske noget, hvis vi skal have den 4. plads hjem.![]()
Ikke dårligt! Jeg fornemmer et forsvar i mesterskabsklasse, hvis dine kilder taler rigtigt!!!!Boye skrev:Næppe. Godwin Antwi er på vej til Liverpools førsteholdstrup efter lidt modning i Vejle. Jeg har også fra fortrolige kilder, at Rafa skulle være ude med snøren efter bundrutinerede Allan Olesen i en byttehandel, der involverer vores højre back, Glen Johnson. Der skulle være mulighed for at få et kig på Allan i denne kamp, og derfor er kampen livsnødvendig at se.SaibotDK skrev:Kan være det er noget med, at de to amerikanere overvejer at sælge Liverpool til fordel for ambitionsklubben Vejleaarde skrev:Det er muligt, det bare er mig, der ikke ser "the big picture", men har Vejle - FC Fredericia virkelig den store betydning for Liverpool FC?Boye skrev:To spændende kampe for Liverpool fans på tv2sport og Canal 9 i dag. Jeg tror og håber, at Stoke tager point fra Tottenham. Der skal i hvert fald til at ske noget, hvis vi skal have den 4. plads hjem.![]()
-
Boye
Nu skal Vejle jo lige sige god for handlen. Godt nok er deres trænerteam og bestyrelse inkompetent, men jeg tror ikke, at de lader sig snyde så let..
Jeg tror på at både Villa, Spurs og Man City mister point i denne week-end. Dette er vigtigt for det gør vi også selv...
Nåh, der scorede John Carew lige i klar off-side position. Øv.
Ja, grotesk situation. Zubar er ikke ligefrem verdens bedste fodboldspiller. Nogle gange har jeg helt ondt af ham. Jody Craddock er til gengæld Wolves' "Thomas Vermaelen" mht. målscoring.
Det kunne da være dejligt med et rødt kort til Petrov.
1-2 HAHAHA.. Kom så Wolves
YEEES! 2-1 til Wolves. Skal O'Neills' marts syndrom fortsætte?
-
Boye
Hahahahahaha endnu et kludremål (selvmål). Kunne være rigtig godt med en Wolves sejr her!
Senest rettet af Boye lørdag, 20. mar, 2010 14:26, rettet i alt 1 gang.
He, skal love for de spillere fra Aston Villa, som Kanal5 havde fokus på inden kampen mht til det engelske landshold, gør sig uheldigt bemærkede lige nu.
Downing misbruger en giga chance!
Downing misbruger en giga chance!