Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » søndag, 21. feb, 2010 13:31

Søren B skrev:
Brag skrev:
henry skrev:
Brag skrev:
henry skrev:Jeg holdte med Everton igår, så derfor er jeg fint tilfreds med gårsdagens resultat. Chelsea vandt, så alt var fryd og gammen. Alle er glade.
ja der er meget at være glad for, når man er liverpool fan.
Jeg giver dig fuldstændig ret. Vi er som regel altid i godt humør.

Modsat andre.
Jeg er også i rigtig godt humør, men jeg er også så heldig, at jeg kun behøver at holde med en klub, for at være i godt humør :D
Så er der en der bliver nød til at sige det åbenlyse. Du er er *** eller en **** Brag. Smut du nu hellere over til Old Toilet og hyg dig med ligesindede.
Hvordan er det nu den står? 3 kampe, 3 gange rødt til NV, 8-2 sammenlagt.
så prøv at tage statistikken over de sidste 10 kampe?
Lad nu være med at blive personlig, for det første var det ikke mig der startet, den her.
For det andet er det jo bare lidt hygge drillerier, prøv at tjekke mine indlæg herinde, prøver bestemt at være seriøs,saglig og høflig når jeg skriver herinde.
I plejer da bestemt, at være gode til det med humor herinde.
Mvh.Brag.

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 21. feb, 2010 13:34

henry skrev:Hold da op, så må du være en af de hersens super fans, hvor glorie og pedestal er en selvfølge.
Nej bestemt ikke. blev fan i midten af 70erne, så har prøvet de hårde tider ;)
Mvh.Brag.

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 43

Indlæg af Søren B » søndag, 21. feb, 2010 13:39

Brag skrev:så prøv at tage statistikken over de sidste 10 kampe?
Lad nu være med at blive personlig, for det første var det ikke mig der startet, den her.
For det andet er det jo bare lidt hygge drillerier, prøv at tjekke mine indlæg herinde, prøver bestemt at være seriøs,saglig og høflig når jeg skriver herinde.
Jeg har bare svært ved at se hvad du laver herinde på et Liverpool forum? Der må godt nok være sygt ind på jeres eget forum? Men det er et frit forum herinde, du skal nok bare ikke regne med så mange venligheder som du gør. Jeg ved ikke hvordan du har det med Liverpool, men igennem min tid som Liverpool fan har jeg opbygget et meget stort had til Manchester United. Det kommer af og til, til udtryk.
Selv mit skæg er rødt!

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 21. feb, 2010 13:47

Søren B skrev:
Jeg har bare svært ved at se hvad du laver herinde på et Liverpool forum? Der må godt nok være sygt ind på jeres eget forum? Men det er et frit forum herinde, du skal nok bare ikke regne med så mange venligheder som du gør. Jeg ved ikke hvordan du har det med Liverpool, men igennem min tid som Liverpool fan har jeg opbygget et meget stort had til Manchester United. Det kommer af og til, til udtryk.
Jeg er herinde fordi jeg syntes, det er sjovere, mere udfordrende, mere lærerigt, at debattere med folk,som man grundlæggende er uenig med. fremfor folk, som man er
hovedsagligt er enig med.
Indrømmer gerne at jeg ikke bryder mig om liverpool, men har masser af gode venner der holder med liverpool, så ser såmænd ikke anderledes på folk, fordi de supporter en anden klub.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » søndag, 21. feb, 2010 13:50

Liverpool staves med stort.
Billede

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Rasmus » søndag, 21. feb, 2010 13:51

Hvorfor ikke bare lade den ligge, Søren B?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 21. feb, 2010 13:53

henry skrev:Liverpool staves med stort.
Undskyld
Mvh.Brag.

Søren B

Indlæg af Søren B » søndag, 21. feb, 2010 13:54

Brag skrev:
Søren B skrev:
Jeg er herinde fordi jeg syntes, det er sjovere, mere udfordrende, mere lærerigt, at debattere med folk,som man grundlæggende er uenig med. fremfor folk, som man er
Indrømmer gerne at jeg ikke bryder mig om liverpool, men har masser af gode venner der holder med liverpool, så ser såmænd ikke anderledes på folk, fordi de supporter en anden klub.
Så er der vel ikke så meget mere at sige. Jeg kan ikke forhindre dig i at skrive herinde, jeg kan kun være uenig. Måske mest fordi jeg aldrig selv ville skrive på et Manchester United forum - så lavt ville jeg aldrig synke og jeg ville heller aldrig have brug for det. Vi er forskellige og holder med forskellige hold. Det afspejler nok også forskellig moral og meninger. Undskyld jeg kaldte dig for en *** og en ****. Jeg fandt aldrig selv ud af hvad *'erne stod for.
Selv mit skæg er rødt!

Søren B

Indlæg af Søren B » søndag, 21. feb, 2010 13:54

Rasmus skrev:Hvorfor ikke bare lade den ligge, Søren B?
I know, and it's done
Selv mit skæg er rødt!

Brag

Indlæg af Brag » søndag, 21. feb, 2010 14:06

Søren B skrev:
Brag skrev:
Søren B skrev:
Så er der vel ikke så meget mere at sige. Jeg kan ikke forhindre dig i at skrive herinde, jeg kan kun være uenig. Måske mest fordi jeg aldrig selv ville skrive på et Manchester United forum - så lavt ville jeg aldrig synke og jeg ville heller aldrig have brug for det. Vi er forskellige og holder med forskellige hold. Det afspejler nok også forskellig moral og meninger. Undskyld jeg kaldte dig for en *** og en ****. Jeg fandt aldrig selv ud af hvad *'erne stod for.
Undskyldningen modtaget, fandt heller aldrig ud hvad de stod for :)
Syntes ikke det er at synke lavt, det er vel ligesom politik, man kan vel godt debattere, selvom man ikke er enig, det er jo for nemt at debatterer med nogle man bare er enig med
Desuden tror jeg nu ikke der er den store forskel på os, rent moralsk og menneskeligt.
Desuden er det jo mange gange, tidligt i ens liv, og lidt tilfældigt, hvilken klub, man kommer til at holde med.
Mvh.Brag.

Fup

Indlæg af Fup » søndag, 21. feb, 2010 14:52

Brag skrev:I plejer da bestemt, at være gode til det med humor herinde.
Jeg vil nu ikke helt slippe diskussionen, for jeg HAR humoristisk sans.

Jeg synes f.eks. det er hylende morsomt, at du har så travlt med splinten i Benitez' øje, at du overser den bjælkehytte, der stikker ud fra MR. Ferguson's øjne. For selvfølgelig prøver Rafa at påvirke dommeren, det er der rigtig mange top-trænere, der gør. Og jeg er absolut ikke blind for det pinlige, når det er åbenlyst at manden har uret. Men for MR. Ferguson (og også for Wenger) er det blevet en decideret kunstart, der partout skal dyrkes efter hvert eneste nederlag. Og MR. Ferguson og Wenger har det tilfælles at de i deres egen verdensfjerne opfattelse af tingene A-L-tid har ret, selv hvis de har uret. Kan du snuppe Rafa i ét tilfælde for hver gang du kan fange MAF eller Wenger i 10? Næppe.

Hvis Rafa's udfald om et frispark indenfor/udenfor feltet er at sammenligne med et glas vand, så skal det glas altså holdes op mod et atlantisk ocean ved navn MR. Alex Ferguson.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 21. feb, 2010 15:27

Burnley foran på Villa Park.

...VAR foran...

5-1 til AV nu :?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 21. feb, 2010 22:46

På trods af de førte 5-2 mod Villar, diver christina alt for vildt, så Xabi kan score fra pletten, fy fa´en :wall: Men altid noget Xabi får gang i målkontoen dernede
Verden er smask fuld af hyklere....

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 22. feb, 2010 17:47

Thommo skrev:På trods af de førte 5-2 mod Villar, diver christina alt for vildt, så Xabi kan score fra pletten, fy fa´en :wall: Men altid noget Xabi får gang i målkontoen dernede
Dive eller ej, der var kontakt.

Man kan sige hvad man vil om ham, men spille fodbold det kan han altså. - Se målet til 1-0, fryd for øjet.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 22. feb, 2010 18:37

Der var kontakt, og der var dive
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar