Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Bare for at foregribe begivenhedernes gang - MR. Ferguson efter kampen:
Dommeren snød os for straffespark.
Mindst et af målene burde være annulleret
Der var ikke lagt tid nok til
Det er umuligt at spille fodbold i så fjendtlig en atmosfære
Banen var elendig
Vejrguderne var mod os
osv
osv
osv
osv
Dommeren snød os for straffespark.
Mindst et af målene burde være annulleret
Det er umuligt at spille fodbold i så fjendtlig en atmosfære
Banen var elendig
Vejrguderne var mod os
osv
osv
osv
osv
Fedt, fedt, fedt!
nu er det nok at tage munden for fuld at sige jeg kan li everton.. men jeg kan nu godt lide når de slår man u
nu er det nok at tage munden for fuld at sige jeg kan li everton.. men jeg kan nu godt lide når de slår man u

Kom nu Saha, har ham "to score" ellers må jeg nøjes med mit bet på Everton sejr
Verden er smask fuld af hyklere....
Ellers et par fine indskiftinger de lavede der, I like
Skønt ja! Kunne jeg evt. få dages lottotal?Nicoen skrev:Godt at se du fik ret Boye.

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Scouse power!! Hvor mange points er det lige mr. ferguson og hans manure spredende scum-bananer har haft med hjem fra Liverpool i denne sæson?
Håber der er 3 points med hjem i holdbussen fra Manchester til Liverpool i morgen.
Håber der er 3 points med hjem i holdbussen fra Manchester til Liverpool i morgen.
Vi SMADRER det PIShold !
SaibotDK skrev:Skønt ja! Kunne jeg evt. få dages lottotal?Nicoen skrev:Godt at se du fik ret Boye.
Ugens lottotal:
4,10,21,23,26,15,22
tillægstal :
5
Utroligt Sunderland har beholdt 11 mand på banen.
Der har ellers været mulighed for minimum 1-2 direkte røde kort.
Der har ellers været mulighed for minimum 1-2 direkte røde kort.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Jeg var lige så glad, da jeg zappede ind på canal9 og så der var bold i den tro at det var en spansk kamp - og så er det gudhjælpemig en skide Serie A-kamp! Jeg ser sgu hellere curling i stedet for!
Jeg sidder da ellers her og er ved at gå til i spænding over om nu Niki Zimling kommer på banen.Fup skrev:Jeg var lige så glad, da jeg zappede ind på canal9 og så der var bold i den tro at det var en spansk kamp - og så er det gudhjælpemig en skide Serie A-kamp! Jeg ser sgu hellere curling i stedet for!

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det er der på Zulu. Danmark er bagud 1-0...Fup skrev:Jeg var lige så glad, da jeg zappede ind på canal9 og så der var bold i den tro at det var en spansk kamp - og så er det gudhjælpemig en skide Serie A-kamp! Jeg ser sgu hellere curling i stedet for!
Callesen skrev:Det er der på Zulu. Danmark er bagud 1-0...Fup skrev:Jeg var lige så glad, da jeg zappede ind på canal9 og så der var bold i den tro at det var en spansk kamp - og så er det gudhjælpemig en skide Serie A-kamp! Jeg ser sgu hellere curling i stedet for!
1-1

Bamsefar skrev:Callesen skrev:Det er der på Zulu. Danmark er bagud 1-0...Fup skrev:Jeg var lige så glad, da jeg zappede ind på canal9 og så der var bold i den tro at det var en spansk kamp - og så er det gudhjælpemig en skide Serie A-kamp! Jeg ser sgu hellere curling i stedet for!
1-1
Hold op hvor fedt med en udligning