Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Meget kan man sige om Rooney (især som LFC-tilhænger), men han er jo alle steder - også i forsvaret når ManU en gang imellem er presset i bund. Giver ikke op før sidste fløjt, og scorer lige meget hvor dårligt de ellers spiller. Sådan en type kunne vi godt bruge.
Lyder som Gerrard for et par år tilbageMcRae skrev:Meget kan man sige om Rooney (især som LFC-tilhænger), men han er jo alle steder - også i forsvaret når ManU en gang imellem er presset i bund. Giver ikke op før sidste fløjt, og scorer lige meget hvor dårligt de ellers spiller. Sådan en type kunne vi godt bruge.
STOOOOOOKE
-
Edit: Never mind :/
Jubler du over at de lukker mål ind 5 min før tid?SaibotDK skrev:STOOOOOOKE
Crazy! Blev sgu forvirret. På livescore står den til 0-0 FT. Og herinde skrev en bare Stooke.. Mit dårlige hjerte kan ikke klare det 
EDIT:
Argh hvor nedtur!!!

EDIT:
Argh hvor nedtur!!!
Senest rettet af Belloni tirsdag, 16. feb, 2010 22:44, rettet i alt 1 gang.
Fandme et tyndt dømt frispark mod målmanden, der gør, at et Stoke-mål til allersidst bliver annulleret!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Nej, Bet365 snød mig lige. Fem min inde i overtiden skrev de at Stoke var kommet på 2-1.sorknu9 skrev:Jubler du over at de lukker mål ind 5 min før tid?SaibotDK skrev:STOOOOOOKE
Men når alt kommer til alt, så er 1-1 vel et meget fint resultat, når man tager i betragtning, at de var en mand mindre i anden halvleg
Og i mine øjne også et meget tyndt rødt kort.LarsU skrev:Fandme et tyndt dømt frispark mod målmanden, der gør, at et Stoke-mål til allersidst bliver annulleret!

Hvad dælen lavede Shawcross af ulovligheder ??????????? han skal vel ikke ligefrem flytte sig så Given kan komme til TYNDT
Tyndt er ikke ordet. Der er bare ikke plads til lille Given i den situation, endnu et eksempel på den fuldstændig misforståede ide om at målmænd er fredede i feltet. Der er absolut ikke frispark her.LarsU skrev:Fandme et tyndt dømt frispark mod målmanden, der gør, at et Stoke-mål til allersidst bliver annulleret!
Men fint nok med pointtab til City. De ser nu ikke videre skræmmende ud. Dem nakker vi på søndag.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det var næsten, som og se den Ronaldinho der tryllede i Barcelona, som han spillede idag.
Han har godt nok mange finter i rygsækken.
Nu så jeg lige et interview med Rooney, hvilket mange af jer sikkert gør - Men mon ikke han mener at Nani eller Rafael ikke gjorde deres arbejde. Det var jo et desideret angreb.
I 20 mins ja. I 2. halvleg var han en skændsel. Rooney gad jeg til gengæld godt se i vor trøje. Klasse spillerCallesen skrev:Det var næsten, som og se den Ronaldinho der tryllede i Barcelona, som han spillede idag.

Jeg vil nærmere sige, at Ronaldinho var strålende i en time.
Og Rooney, lavede han meget andet end at heade to klasse indlæg i kassen? Den slags skal skam også honoreres med respekt, men bortset fra dette, var der da ikke meget spræl i Rooney - som i resten af hans hold, der i den grad havde en stolpe ind aften.
Og Rooney, lavede han meget andet end at heade to klasse indlæg i kassen? Den slags skal skam også honoreres med respekt, men bortset fra dette, var der da ikke meget spræl i Rooney - som i resten af hans hold, der i den grad havde en stolpe ind aften.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man