Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » torsdag, 28. jan, 2010 20:14

Claus KJ skrev:
jørgen lk skrev:
Hekkem skrev:
Cynwal skrev:Så kom "Rios Right Elbow" på 101greatgoals.com. Glæder mig til at høre mr. ferguson bortforklare den:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4552987/
Så må vi se om FA kan tage sig sammen og gøre noget ved det. Det er ganske tydeligt at Steve Benett ikke ser det, da hans ansigt vender mod boldens placering.

Det gule kort bør også trækkes tilbage
Det er da for dårligt, lad nu den stakkels mand være i fred. Not.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -ferdinand
Ej hvor det bare smadderærgeligt: http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... n-extended

KJ
Det er sgu humor! Minder mig om, at vi inden for gymnasieverdenen har indført lidt af det samme princip. Hvis eleverne klagede over deres karakter tidligere, så kunne den kun gen-bedømmes til enten det samme eller højere, men fremover kan den også blive bedømt lavere. Får nok en elev eller to til lige at tænke over det en ekstra gang - som Fergie og Ferdie burde have gjort det her!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » fredag, 29. jan, 2010 13:14

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad Steve Bennet giver et gult kort for i den situation :shock:
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 29. jan, 2010 13:38

Martin VP skrev:Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad Steve Bennet giver et gult kort for i den situation :shock:
Fagan får det gule kort på grund af han brokker sig ganske meget til både dommer og linjevogter.

Steve Bennet forklarer efter kampen han ikke så situationen, hvilket godt kan forsvares, da hans syn er placeret væk fra de to spillere og i mod bolden. Steve Bennet forklarer så lidt senere at han godt så hvad der skete overfor FA.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 30. jan, 2010 19:52

En lille overraskelse lurer i Burnley, eftersom de lige har udlignet mod Chelsea. Jeg tvivler desværre på at det holder til slutfløjtet.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. jan, 2010 19:54

McRae skrev:En lille overraskelse lurer i Burnley, eftersom de lige har udlignet mod Chelsea. Jeg tvivler desværre på at det holder til slutfløjtet.
Nej forhåbentlig scorer Chelsea og vinder
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 30. jan, 2010 19:55

McRae skrev:En lille overraskelse lurer i Burnley, eftersom de lige har udlignet mod Chelsea. Jeg tvivler desværre på at det holder til slutfløjtet.
Hvem holder du med?
Tror du på, at Liverpool kan hente Chelsea?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 30. jan, 2010 19:57

jørgen lk skrev:
Hvem holder du med?
Jeg holder da også med Burnley.
Og nej, jeg tror ikke på, Chelsea kan hentes af Liverpool - jeg kan bare ikke lide dem.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 30. jan, 2010 19:58

jørgen lk skrev:
Hvem holder du med?
Ja det er det trist ved, at ligge hvor vi ligger, og det er man skal holde med chelsea mod burnley :(
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » lørdag, 30. jan, 2010 19:59

Jeg håber næsten Chelsea vinder. Alt andet end scum. Vi kan alligevel ikke hente top 3, så lad hellere Arsenal eller Chelsea vinde. (dog helst Arsenal!)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 30. jan, 2010 20:07

aarde skrev:
jørgen lk skrev:
Hvem holder du med?
Jeg holder da også med Burnley.
Og nej, jeg tror ikke på, Chelsea kan hentes af Liverpool - jeg kan bare ikke lide dem.
What he said...

Jeg vil skide hul i vores rivalers placering i tabellen. Det er ikke muligt for mig at holde med Chelsea eller ManU, så jeg vil til hver en tid glæde mig over de nederlag de støder ind i.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 30. jan, 2010 20:08

Flemming skrev:Jeg håber næsten Chelsea vinder. Alt andet end scum. Vi kan alligevel ikke hente top 3, så lad hellere Arsenal eller Chelsea vinde. (dog helst Arsenal!)
Jeg er enig med dig, men du skal slette ordet "næsten".
Ellers er der ingen mening med din afsluttende note (I support two teams etc....)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. jan, 2010 20:14

"Ham der dusker sine holdkammeraters lækre kærester" har scoret til 1-2 på et kraftfuldt hovedstød.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC Søren

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 30. jan, 2010 20:16

Hvorfor fanden kan vores forsvarer, ikke gøre som john terry gør, bare en gang imellem.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
LFC Søren

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 30. jan, 2010 20:18

LFC Søren skrev:Hvorfor fanden kan vores forsvarer, ikke gøre som john terry gør, bare en gang imellem.
Altså score på hoved efter hjørnespark, og ikke duske sine holdkammaraters koner

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » lørdag, 30. jan, 2010 21:07

jørgen lk skrev:
Flemming skrev:Jeg håber næsten Chelsea vinder. Alt andet end scum. Vi kan alligevel ikke hente top 3, så lad hellere Arsenal eller Chelsea vinde. (dog helst Arsenal!)
Jeg er enig med dig, men du skal slette ordet "næsten".
Ellers er der ingen mening med din afsluttende note (I support two teams etc....)
Fordi jeg mere håber på at Arsenal vinder frem for Chelsea. ;)

Men 100% Chelsea foran scum.
99% Arsenal foran Chelsea.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar