Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Boye

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Boye » tirsdag, 19. jan, 2010 21:41

Alle andre steder på banen er der frispark i den situation med Bellamy, men i feltet er obstruktion helt okay åbenbart.

EDIT: ENDELIG dømmes der så noget. Der skulle have været 2.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » tirsdag, 19. jan, 2010 21:49

Jeg har været efter dig mange gange, Tevez, men indrømmet. Du er sgu' god nok, gamle jas.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Boye

Indlæg af Boye » tirsdag, 19. jan, 2010 22:28

SÅDAN!!! FRYD AT TEVEZ GØR DET 2 GANGE!!!! 8-)

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » tirsdag, 19. jan, 2010 22:29

Du har overbevist mig, Carlos, men er der noget, du vil bevise, så fortsæt endelig....
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 19. jan, 2010 22:31

Sæsonen kunne nemt have været sjovere, hvis vi havde snuppet Tevez i sommers...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » tirsdag, 19. jan, 2010 22:36

Janse skrev:Sæsonen kunne nemt have været sjovere, hvis vi havde snuppet Tevez i sommers...
Ja han kunne været blevet en god højre kant spiller
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 19. jan, 2010 22:37

LFC Søren skrev:
Janse skrev:Sæsonen kunne nemt have været sjovere, hvis vi havde snuppet Tevez i sommers...
Ja han kunne været blevet en god højre kant spiller
:D
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 20. jan, 2010 14:29

slettet
Senest rettet af jørgen lk onsdag, 20. jan, 2010 14:34, rettet i alt 1 gang.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 20. jan, 2010 14:32

jørgen lk skrev:På ot-forum var der vild opstandelse over Tevez - hans lille hilsen til gary (eller hvad vi nu skal kalde hans håndsbevægelse) blev også bemærket.
Der var ingen, der syntes at have observeret gary og hans finger.
Til gengæld var der en stor del, der ville brække arme og ben og invalidere Tevez (og iøvrigt også i mindre udstrækning Bellamy).
Mugge ville have haft en travl dag på kontoret - om han var på ot-forum.

Anyway, der er en reaktion fra FA vedr. kære garys lille hilsen.
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... tn=VU55C2F

Kan det iøvrigt være rigtigt at mr. ferguson ikke havde nogle (nævneværdige) kommentarer til dommeren?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 20. jan, 2010 14:37

Selvfølgelig kan det ikke det. De har endnu ikke tabt i år, uden han har brokket sig.

http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-foeler-sig-snydt

Manden er til grin.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 20. jan, 2010 15:18

Boye skrev:Selvfølgelig kan det ikke det. De har endnu ikke tabt i år, uden han har brokket sig.

Manden er til grin.
I det her tilfælde har manden jo faktisk ret - der var ikke skyggen af straffespark. Et klart frispark, ja, men ikke noget straffe. I øvrigt synes jeg for en gangs skyld, at han holder en nogenlunde sober og sympatisk tone, så lige i dette (meget enestående!) tilfælde, er der i mine øjne egentlig ikke noget at klandre mr. ferguson for.

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 20. jan, 2010 15:41

aarde skrev:
Boye skrev:Selvfølgelig kan det ikke det. De har endnu ikke tabt i år, uden han har brokket sig.

Manden er til grin.
I det her tilfælde har manden jo faktisk ret - der var ikke skyggen af straffespark. Et klart frispark, ja, men ikke noget straffe. I øvrigt synes jeg for en gangs skyld, at han holder en nogenlunde sober og sympatisk tone, så lige i dette (meget enestående!) tilfælde, er der i mine øjne egentlig ikke noget at klandre mr. ferguson for.
Han har også fat i feltet. Er 100 på at Bellamy har sat sit ben i feltet inden han fjerner sin arm, hvis du prøver at stoppe videoen. Til gengæld var der også et straffe tidligere, der ikke blev dømt, da der var klar obstruktion på Bellamy. Det var ikke dommeren, der tabte kampen for dem! Om så situationen var tvivlsom, vil du ALTID se Ferguson klandre dommeren. Han har altid ret, og det er noget så patetisk..
Senest rettet af Boye onsdag, 20. jan, 2010 15:53, rettet i alt 1 gang.

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 20. jan, 2010 15:45

Hvordan vedhæfter man et billede fra sin com?

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 20. jan, 2010 15:53

Boye skrev:
aarde skrev:

Manden er til grin.
Han har også fat i feltet. Er 100 på at Bellamy har sat sine ben i feltet inden han fjerner sin arm, hvis du prøver at stoppe videoen. Til gengæld var der også et straffe tidligere, der ikke blev dømt, da der var klar obstruktion på Bellamy. Det var ikke dommeren, der tabte kampen for dem! Om så situationen var tvivlsom, vil du ALTID se Ferguson klandre dommeren. Han har altid ret, og det er noget så patetisk..
Rafaels sidste berøring af Bellamys arm sker, som jeg ser det, lige på kanten af feltet og er i øvrigt ualmindeligt tynd at fløjte for, da kontakten er så minimal, at den ingen betydning kan have for Bellamys balance. Den slemme forseelse sker mindst et par meter uden for feltet, og der skal således fløjtes for frispark, ikke straffespark.

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 20. jan, 2010 15:55

Boye skrev:Hvordan vedhæfter man et billede fra sin com?
Det tror jeg ikke, man kan - det skal vist uploades til nettet først, og dernæst linkes til i indlægget.

Jeg har dog lige set situationen igennem et par gange mere her: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4514281/ og står fast ved min mening.

Besvar