Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nu har jeg set første halvleg af Birmingham og man utd kampen. Uha, hvor er Birmingham heldige ikke at få indkasseret et mål. Normaltvis ved sådan et man utd pres, så får de scoret før eller siden, og har nogle rigtig store muligheder. Specielt Rooney brænder nogle store.
Nåh videre til anden halvleg.
Nåh videre til anden halvleg.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det er rigtigt at begge hold kan gå efter sejren, men det sker bare bemærkelsesværdigt tit når united er ved at få et dårligt resultat. I kampen mod city, diskuterede vi i mange uger og hver et spilstop og udskiftning blev gennemarbejdet. Efter at have målt og vejet hver kendelse fandt vi ud af at på grund af de mange mål, udskiftninger og jubelscener kunne det forsvares at ligge så meget tid til.Brag skrev:Vil ikke forsvare ferguson, er også lidt træt af at høre på det, at han så har ret i, at udvisningen var meget tynd, er en anden ting.jørgen lk skrev:Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Men på udebane, en mand i undertal,må det alt andel lige være en fordel for birmingham.
Hov - det var jo udvisningen der var til debat. Ja, ja mr. ferguson skal nok finde noget.
selvom vi havde gået efter sejren, ville det da stadig være en fordel for birmingham, det er jo stadig ikke forbudt for modstanderen at gå efter sejren, lyder som om, at hver gang der bliver lagt tid til, er det kun en fordel for united.
Så sidder man sidste søndag og ser dem mod leeds. Ingen mål i anden halvleg. Ingen sindsyge skadespauser eller slagsmål! alligevel 5 minutter lagt til!
Det var der jo absolut ingen grund til!
Man sidder altså bare med en følelse af, at når united er bagud så varer kampen pludselig 93 minutter. Kommer der så et par hjørnespark eller udskifninger i anden halvleg, som der altid gør, så runder vi 94-95-96 minutter!
Der skete intet usædvanligt mod leeds! og alligevel 95 minutter!
Jeg hader når det kommer til at lyde som en dårlig undskyldning, men hvor er det bare sindsygt så tit united får så meget tillægstid!
Jeg så ikke kampen mod birmingham, så kan egentlig ikke udtale mig om den kamp. Men synes det lyder utroligt at 6 minutter skulle være for lidt!
Der skal virkelig mange, mange pauser til før end man faktisk har trukket tiden i 6 minutter på én halvleg!
6 min var alt for meget, men heller ikke nogen der har brokket sig, han brokkede sig over udvisningen.kolind skrev:Det er rigtigt at begge hold kan gå efter sejren, men det sker bare bemærkelsesværdigt tit når united er ved at få et dårligt resultat. I kampen mod city, diskuterede vi i mange uger og hver et spilstop og udskiftning blev gennemarbejdet. Efter at have målt og vejet hver kendelse fandt vi ud af at på grund af de mange mål, udskiftninger og jubelscener kunne det forsvares at ligge så meget tid til.Brag skrev:Vil ikke forsvare ferguson, er også lidt træt af at høre på det, at han så har ret i, at udvisningen var meget tynd, er en anden ting.jørgen lk skrev:Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Men på udebane, en mand i undertal,må det alt andel lige være en fordel for birmingham.
Hov - det var jo udvisningen der var til debat. Ja, ja mr. ferguson skal nok finde noget.
selvom vi havde gået efter sejren, ville det da stadig være en fordel for birmingham, det er jo stadig ikke forbudt for modstanderen at gå efter sejren, lyder som om, at hver gang der bliver lagt tid til, er det kun en fordel for united.
Så sidder man sidste søndag og ser dem mod leeds. Ingen mål i anden halvleg. Ingen sindsyge skadespauser eller slagsmål! alligevel 5 minutter lagt til!
Man sidder altså bare med en følelse af, at når united er bagud så varer kampen pludselig 93 minutter. Kommer der så et par hjørnespark eller udskifninger i anden halvleg, som der altid gør, så runder vi 94-95-96 minutter!
Jeg hader når det kommer til at lyde som en dårlig undskyldning, men hvor er det bare sindsygt så tit united får så meget tillægstid!
Jeg så ikke kampen mod birmingham, så kan egentlig ikke udtale mig om den kamp. Men synes det lyder utroligt at 6 minutter skulle være for lidt!
Der skal virkelig mange, mange pauser til før end man faktisk har trukket tiden i 6 minutter på én halvleg!
kan forstå man brokker sig, hvis det er når vi er bagud, men ved uafgjort, er der jo to hold, der kan gå efter sejren, så det må jo være til fordel for begge parter, og i det her tilfælde, var vi på udebane og en mand i undertal.
Og så har i også både fået 9min og 7min tillægstid i år, og den med 9 min, var der da også flere herinde der undret sig.
Mvh.Brag.
Jeps jeg undrede mig også. Men ferguson har bare en mani med at vende alle kendelser "imod" sig selv. Jeg er nu ret sikker på jeg har læst et sted at ferguson igen brokkede sig over tillægstiden mod birmingham. Men det jeg vil frem til er at han altid drejer det. I kampe hvor united er bagud bruger han mange kræfter på at forklare, at plus 4 minutter kan betyde plus 4.59 hvis dommeren skønner det. Altså minimum 4 minutter. Hvis united er foran render han allerede rundt og råber og skriger et halvt minut før uret runder 94 minutter og gør alt hvad han kan for at få fløjtet af. Hvis united er bagud og der bliver lagt alt for meget tid til, som mod leeds, så siger han absolut ingenting efter kampen!Brag skrev:6 min var alt for meget, men heller ikke nogen der har brokket sig, han brokkede sig over udvisningen.kolind skrev:Det er rigtigt at begge hold kan gå efter sejren, men det sker bare bemærkelsesværdigt tit når united er ved at få et dårligt resultat. I kampen mod city, diskuterede vi i mange uger og hver et spilstop og udskiftning blev gennemarbejdet. Efter at have målt og vejet hver kendelse fandt vi ud af at på grund af de mange mål, udskiftninger og jubelscener kunne det forsvares at ligge så meget tid til.Brag skrev:Vil ikke forsvare ferguson, er også lidt træt af at høre på det, at han så har ret i, at udvisningen var meget tynd, er en anden ting.jørgen lk skrev:Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
kan forstå man brokker sig, hvis det er når vi er bagud, men ved uafgjort, er der jo to hold, der kan gå efter sejren, så det må jo være til fordel for begge parter, og i det her tilfælde, var vi på udebane og en mand i undertal.
Og så har i også både fået 9min og 7min tillægstid i år, og den med 9 min, var der da også flere herinde der undret sig.
Ferguson er rutineret og han er en mester i at påvirke dommere. Det har uden tvivl hjulpet klubben mange gange og det skal han på den ene eller anden måde også have "ros" for. Men for satan hvor er det useriøst at høre på når hans holdning er så svingende mht til tillægstid og når den er så "farvet"!
Hvis han analyserede alle kampe kunne man måske respektere det, men det gør han altså ikke! At FA så ikke tør give ham en seriøs straf er så en anden sag. For hvis man sammenligner de forskellige managers, så er der for mig at se ingen tvivl om hvem der brokker sig suverænt mest offentligt!!!!!! Uden at han bliver straffet væsentligt hårdere end andre.
enigkolind skrev:Jeps jeg undrede mig også. Men ferguson har bare en mani med at vende alle kendelser "imod" sig selv. Jeg er nu ret sikker på jeg har læst et sted at ferguson igen brokkede sig over tillægstiden mod birmingham. Men det jeg vil frem til er at han altid drejer det. I kampe hvor united er bagud bruger han mange kræfter på at forklare, at plus 4 minutter kan betyde plus 4.59 hvis dommeren skønner det. Altså minimum 4 minutter. Hvis united er foran render han allerede rundt og råber og skriger et halvt minut før uret runder 94 minutter og gør alt hvad han kan for at få fløjtet af. Hvis united er bagud og der bliver lagt alt for meget tid til, som mod leeds, så siger han absolut ingenting efter kampen!Brag skrev:6 min var alt for meget, men heller ikke nogen der har brokket sig, han brokkede sig over udvisningen.kolind skrev:Det er rigtigt at begge hold kan gå efter sejren, men det sker bare bemærkelsesværdigt tit når united er ved at få et dårligt resultat. I kampen mod city, diskuterede vi i mange uger og hver et spilstop og udskiftning blev gennemarbejdet. Efter at have målt og vejet hver kendelse fandt vi ud af at på grund af de mange mål, udskiftninger og jubelscener kunne det forsvares at ligge så meget tid til.Brag skrev:Vil ikke forsvare ferguson, er også lidt træt af at høre på det, at han så har ret i, at udvisningen var meget tynd, er en anden ting.jørgen lk skrev:Korrekt, united gik jo heller ikke efter sejren! Gad vide hvad mr. ferguson ville have sagt/skreget op om, hvis der fx. kun var de sædvanlige 3-4 minutters tillægstid?Brag skrev:vi var flere der undrede os over der var lagt 6 min til, også united fans.
Ferguson er rutineret og han er en mester i at påvirke dommere. Det har uden tvivl hjulpet klubben mange gange og det skal han på den ene eller anden måde også have "ros" for. Men for satan hvor er det useriøst at høre på når hans holdning er så svingende mht til tillægstid og når den er så "farvet"!
Hvis han analyserede alle kampe kunne man måske respektere det, men det gør han altså ikke! At FA så ikke tør give ham en seriøs straf er så en anden sag. For hvis man sammenligner de forskellige managers, så er der for mig at se ingen tvivl om hvem der brokker sig suverænt mest offentligt!!!!!! Uden at han bliver straffet væsentligt hårdere end andre.
Mvh.Brag.
mr. ferguson er pinlig/ynkelig/tåbelig (vælg selv), når han skal forklare et point tab. Dog skal vi passe på med, at ikke råbe for højt, for det samme kan man sige om Rafa, når han bliver ved med at snakke om, at hvor mange penge de andre har.
Ja vi har ikke de samme penge som city og chelsea, men vi har trods alt haft råd til spillere som Torres, Aquilani, Pepe, Mascherano, Agger, Glen Johnson.
Ja vi har ikke de samme penge som city og chelsea, men vi har trods alt haft råd til spillere som Torres, Aquilani, Pepe, Mascherano, Agger, Glen Johnson.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Det går lige rigeligt godt for Man City efter Mancini er kommet til. Forhåbentlig er det en her-og-nu effekt, ellers får vi dælme svært ved at indhente dem.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ikke om fodbold, men vil lige dele hvad de sagde i tv2 sporten, nemlig at at under en ishockey kamp i Rusland, blev 42 spillere udvist i et masseslagsmål
Troede nu ikke der var 21 i hver trup, men det er der åbenbart. Og kan ikke forstå hvis de to målmænd blev smidt ud, da de stod op af det ene mål og snakkede, og kiggede lidt boksning.
Vil egentlig gerne se et par af gutterne i LFC truppen, da vi mangler lidt vildskab på banen

Troede nu ikke der var 21 i hver trup, men det er der åbenbart. Og kan ikke forstå hvis de to målmænd blev smidt ud, da de stod op af det ene mål og snakkede, og kiggede lidt boksning.
Vil egentlig gerne se et par af gutterne i LFC truppen, da vi mangler lidt vildskab på banen
Verden er smask fuld af hyklere....
Chelsea total dominerende og uden det store besvær foran 1-0 efter 7 minutter, ved Nicolas Anelka.
Fint nok, bare scum ikke bliver mestre.Hekkem skrev:Chelsea total dominerende og uden det store besvær foran 1-0 efter 7 minutter, ved Nicolas Anelka.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
De spiller rigtig godt, og stik mod mine forventninger, har de gjort det HELT rigtige ved at ansætte Ancelotti. I øjeblikket er de i en klasse for sig selv.Hekkem skrev:Chelsea total dominerende og uden det store besvær foran 1-0 efter 7 minutter, ved Nicolas Anelka.
Det er jo sørgeligt for en Liverpool fan at se på - De kan score 2 mål på 18 min, hvorimod vi skal bruge 210 minBoye skrev:De spiller rigtig godt, og stik mod mine forventninger, har de gjort det HELT rigtige ved at ansætte Ancelotti. I øjeblikket er de i en klasse for sig selv.Hekkem skrev:Chelsea total dominerende og uden det store besvær foran 1-0 efter 7 minutter, ved Nicolas Anelka.

De er jo ustyrlige! 

I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.
Malouda vs Babel. Uha vanskeligt valg idag.
Ashley Cole viser verdensklasse backspil.
Ashley Cole viser verdensklasse backspil.