Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 27. dec, 2009 16:48

Jeg synes nu sjældent man ser Barcelona slå kontra. Det er mest pga de ikke har mulighed for det, idet de konstant er i boldbesiddelse. Når det andet hold endelig har bolden - og i reglen mister den igen med det samme - vælger erobreren oftere at holde sikkert på bolden inden for egne rækker frem for at sætte et hurtigt angreb i gang. Der er allerede skrevet om dette i en anden tråd. Mener det var RødeHund, der kaldte det den Sacchianske fodboldfilosofi (selvfølgelig efter Arrigo Sacchi), hvor man hellere holder på bolden end tager unødige chancer.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 17:24

Uha, der var man utd da godt nok heldige. Stort straffespark til Hull, der ikke bliver dømt efter 20 minutters spil.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 27. dec, 2009 17:35

Hvordan ser det ud i Hull - Scum kampen?. Jeg kan se at stillingen lige nu er 0-0 men hvem har spillet og chancerne og sådan?
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 17:51

Kongegaard skrev:Hvordan ser det ud i Hull - Scum kampen?. Jeg kan se at stillingen lige nu er 0-0 men hvem har spillet og chancerne og sådan?
Spil fifty-fifty. Chancer Fifty-fifty. Uskønt spil. Masser tempo. Men hvor spiller man utd dog elendigt, og alligevel foran 1-0. Hull bliver snydt for et klokkeklart straffe. Vidic klapper hånligt af dommeren men slipper for advarsel. Noget man har set er blevet givet utallige gange. man utds chancer sker efter ukoncentration af Hulls spillere.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 27. dec, 2009 17:53

Jeg tjekkede lige stillingen på soccernet, og tåbeligt nok tænkte jeg fint 0-0 ved pause :(
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 27. dec, 2009 17:56

Hekkem skrev:
Kongegaard skrev:Hvordan ser det ud i Hull - Scum kampen?. Jeg kan se at stillingen lige nu er 0-0 men hvem har spillet og chancerne og sådan?
Spil fifty-fifty. Chancer Fifty-fifty. Uskønt spil. Masser tempo. Men hvor spiller man utd dog elendigt, og alligevel foran 1-0. Hull bliver snydt for et klokkeklart straffe. Vidic klapper hånligt af dommeren men slipper for advarsel. Noget man har set er blevet givet utallige gange. man utds chancer sker efter ukoncentration af Hulls spillere.
Argh! Det er sgu da træls! Det er så typisk. Jeg har ellers sat 200bobs på Hull.. Men så har de lige en 2. halvleg til at putte 2 basser i kassen.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 27. dec, 2009 18:08

Taget fra soccernet
Further replays have since shown Hull should have had a penalty for the foul by Vidic.
Mon mr ferguson er enig i dette, han roser vel dommeren for en god præstation
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 18:10

LFC Søren skrev:Taget fra soccernet
Further replays have since shown Hull should have had a penalty for the foul by Vidic.
Mon mr ferguson er enig i dette, han roser vel dommeren for en god præstation
He had a perfect game. Perfect i tell you. Perfect, perfect, perfect.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 18:19

Endelig turde dommeren ikke lade være med at dømme straffespark til Hull.

1-1 - Game on

Johlle

Indlæg af Johlle » søndag, 27. dec, 2009 18:20

1-1 nu. Scoring på straffespark, som vel lidt var en kompensationsdom.

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 27. dec, 2009 18:25

Yes så mangler Hull bare en enkelt!

Brugeravatar
Kongegaard

Indlæg af Kongegaard » søndag, 27. dec, 2009 18:37

Kongegaard skrev:Yes så mangler Hull bare en enkelt!
ja det var så ikke i den ende jeg mente! .. hmm

Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Indlæg af Brag » søndag, 27. dec, 2009 19:29

Hekkem skrev:
sjovt du ikke nævner det straffespark vi bliver snydt for, da han dømmer det udenfor feltet, selvom forseelsen, klart bliver begået inde i feltet.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. dec, 2009 19:38

Brag skrev: sjovt du ikke nævner det straffespark vi bliver snydt for, da han dømmer det udenfor feltet, selvom forseelsen, klart bliver begået inde i feltet.
Som jeg ser det er der ikke frispark. Sååå deeee.
Sjovt, som man utd atter engang spiller elendigt og alligevel vinder. Sjovt at de atter engang får lov at gennemføre en kamp med 11 spillere. Sjovt at der ikke dømmes for et tydeligt frispark der ville have givet det andet gule kort. Sjovt at Vidic udfører 3-4 forseelser der hver især er til et gult kort. Sjovt, som i nu vinder, at dommeren ikke er i så dårlig form som tidligere anslået.

i får tre point hvor i atter spiller dårligt og er heldige, med fordelagtige domme og selvmål. I scorer et regulært mål, og får tre. Modstanderne bliver bortdømt ved flere lejligheder - blandt andet 2 straffe.

IanRush

Indlæg af IanRush » søndag, 27. dec, 2009 19:47

Hekkem skrev:
Brag skrev: sjovt du ikke nævner det straffespark vi bliver snydt for, da han dømmer det udenfor feltet, selvom forseelsen, klart bliver begået inde i feltet.
Som jeg ser det er der ikke frispark. Sååå deeee.
Sjovt, som man utd atter engang spiller elendigt og alligevel vinder. Sjovt at de atter engang får lov at gennemføre en kamp med 11 spillere. Sjovt at der ikke dømmes for et tydeligt frispark der ville have givet det andet gule kort. Sjovt at Vidic udfører 3-4 forseelser der hver især er til et gult kort. Sjovt, som i nu vinder, at dommeren ikke er i så dårlig form som tidligere anslået.

i får tre point hvor i atter spiller dårligt og er heldige, med fordelagtige domme og selvmål. I scorer et regulært mål, og får tre. Modstanderne bliver bortdømt ved flere lejligheder - blandt andet 2 straffe.
Du er også sjoooooov

Besvar