Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Ajax foran 14-1 mod WHC i den hollandske liga cup.
Suarez har scoret sølle.....6 kasser! Godt nok er modstanderne ikke de skarpeste, men alligevel rimelig vildt.
Suarez har scoret sølle.....6 kasser! Godt nok er modstanderne ikke de skarpeste, men alligevel rimelig vildt.
Endnu engang snubler Chelski. Som super-super-super-optimist vil jeg sige: Vi kan altså stadig nå det venner! 

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så tabte chelski 2 points igen! 0-0 i Birmingham mod samme!
Skal man grine eller græde? Det er fandeme den mærkeligste PL i mands minde!
Det er lige før, at hvis vi "bare" kunne gå ud og lave 6 sejre i træk, så er vi med i kampen igen!!
Skal man grine eller græde? Det er fandeme den mærkeligste PL i mands minde!
Det er lige før, at hvis vi "bare" kunne gå ud og lave 6 sejre i træk, så er vi med i kampen igen!!

Vi SMADRER det PIShold !
Jeg håber sådan set bare at Chelsea vinder alle deres kampe, med undtagelse af den sidste på Anfield. Hvis de vinder alle kampe, bliver scum ikke mestre, og det er det jeg håber i denne sæson. Vores løb er forlængst kørt. Desværrebongfong skrev:Endnu engang snubler Chelski. Som super-super-super-optimist vil jeg sige: Vi kan altså stadig nå det venner!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
.... og både T'ham og F'ham smed 2 points i kampen om de mange Euro i næste års CL / EL . Lovely 

Vi SMADRER det PIShold !
Jeg tror sgu næsten Aston Villa slår Arsenal. Deres startopstilling virker faktisk bedre. Flot offensiv de stiller med:
A.Young...Milner...Petrov...Downing
...........Agbonlahor...Heskey
Mod Arsenals:
........Song....Denílson
Nasri.......Diaby......Arshavin
.............Eduardo
A.Young...Milner...Petrov...Downing
...........Agbonlahor...Heskey
Mod Arsenals:
........Song....Denílson
Nasri.......Diaby......Arshavin
.............Eduardo
Nøj, hvor spiller Arsenal dog bare en god gang fodbold. Diaby er ren verdensklasse, når han får lov at bevæge sig i de frie rum.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
At de stiller op uden decidere holding midfielders mod Arsenals to, ser dog ud til at give bagslag. Desuden er Arsenal backkæde Sagna-Gallas-Vermaelen-A.Traoré, Aston Villas L.Young-Dunne-Cuéllar-Warnock langt overlegen.
Arsenal vs Aston Villa, er dog en vanvittig fed fodboldkamp indtil nu - Spillet 14 min. Begge hold angriber og angriber. Der er chancer til begge hold hele tiden
Er det bare mig, eller er Eduardo blevet ufattelig elendig? Han virker uskarp i alt han foretager sig, mister bolden let, lader sig kyse og afslutter svagt. Jeg synes det er ved at være længe siden, at man har set noget fornuftigt til ham.
Han passer ikke ind som central angriber i deres 4-3-3 system. Her er han bedre som venstre kant. Han er ufattelig meget venstre benet.AJ skrev:Er det bare mig, eller er Eduardo blevet ufattelig elendig? Han virker uskarp i alt han foretager sig, mister bolden let, lader sig kyse og afslutter svagt. Jeg synes det er ved at være længe siden, at man har set noget fornuftigt til ham.
Enig. Efter hans vanvittige skade har han ikke fået sin gode først berøring tilbage, og han virker slet ikke så god som han var for et par år siden...AJ skrev:Er det bare mig, eller er Eduardo blevet ufattelig elendig? Han virker uskarp i alt han foretager sig, mister bolden let, lader sig kyse og afslutter svagt. Jeg synes det er ved at være længe siden, at man har set noget fornuftigt til ham.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Også Song er imponerende i kampen om midtbanen, hans spil ml. forsvar og midtbane frisætter alle deres mange offensive spillere.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg har skiftet mening. Arsenal vinder kampen medmindre O'Neill skifter Downing ud med Sidwell eller Reo-Coker, rykker Ashley Young over på venstre og Milner ud i højre side. De er overmatchede på midtbanen og bør sætte end mere defensivt vant midtbanespiller ind til sammen med Petrov at tage kampen op mod Song og Denílson. Young er desuden mere vant til at spille i venstre side, og man får i mine øjne mere ud af Milners kvaliteter på kanten.