Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 19. dec, 2009 17:40

John Barnes skrev:2-0 til Fulham mod Scum :D
Og nu 3-0! Det er selvfølgelig også en slags trøst, selvom den er fattig. Og så sku' det ikke undre mig, om de stadig kan nå at vende kampen...

Nu hvor vores egen sæson er slut, så er sæsonens vigtigste mål at ManU ikke bliver mestre...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » lørdag, 19. dec, 2009 17:52

Sikke en røvfuld Fulham giver Scum i dag, en fryd for øjet!
Billede

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » lørdag, 19. dec, 2009 18:00

Så lad os håbe Chelsea vinder imorgen.
Billede

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 19. dec, 2009 20:26

henry skrev:Så lad os håbe Chelsea vinder imorgen.
Arsenal er også godt med, hvis de vinder de kampe de har i hånden.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 20. dec, 2009 11:20

LarsU skrev:
Og nu 3-0! Det er selvfølgelig også en slags trøst, selvom den er fattig. Og så sku' det ikke undre mig, om de stadig kan nå at vende kampen...

Nu hvor vores egen sæson er slut, så er sæsonens vigtigste mål at ManU ikke bliver mestre...
Ja, tænk det er kommet så vidt. Har nøjagtig samme følelse...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » søndag, 20. dec, 2009 11:33

nrg skrev:
LarsU skrev:

Er der noget som helst kuriøst i det? Nærmere var det vel mærkværdigt, at man i sidste sæson kunne gå rundt og håbe, at Chelsea og Arsenal tabte fodboldkampe hele sæsonen ud. Jeg håber nu stadig, at Arsenal snubler, da det vel stadig ikke er helt urealistisk, at vi kan hente dem, men det er nok slut i januar...
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 20. dec, 2009 11:56

Rasmus skrev:
nrg skrev:
LarsU skrev:

Er der noget som helst kuriøst i det? Nærmere var det vel mærkværdigt, at man i sidste sæson kunne gå rundt og håbe, at Chelsea og Arsenal tabte fodboldkampe hele sæsonen ud. Jeg håber nu stadig, at Arsenal snubler, da det vel stadig ikke er helt urealistisk, at vi kan hente dem, men det er nok slut i januar...
Ja, som sæsonens vigtigste mål, er det vel lidt underligt, men når nu ikke vores egne drenge kan, må man jo flytte fokus..
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 20. dec, 2009 16:58

Sebbe Larsson har lige pludselig fået succes i Birmingham. Han scorer relativt ofte for tiden, og nu har han så udlignet mod Everton. Hvis det resultat holder, bliver vi vel overhalet af en oprykkerklub :oops:

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » søndag, 20. dec, 2009 17:44

McRae skrev:Sebbe Larsson har lige pludselig fået succes i Birmingham. Han scorer relativt ofte for tiden, og nu har han så udlignet mod Everton. Hvis det resultat holder, bliver vi vel overhalet af en oprykkerklub :oops:
Birmingham har virkelig gjort det godt indtil videre men jeg tror ikke at det holder, det skulle ihvertfald komme meget bag på mig hvis det skete. Man ser det ret tit at oprykkere gør det over alt forventning for så derefter at gå helt i stå til sidst i sæsonen. Eksempelvis Wigan da de rykkede op og det samme med Hull som faktisk var tæt på at rykke ned hvis jeg ikke husker helt forkert :)
Billede

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 20. dec, 2009 17:50

Men vi kan da altid glæde os over at Chelsea er kommet bagud mod West Ham.

(Så længe det varer...)

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » søndag, 20. dec, 2009 17:55

McRae skrev:Men vi kan da altid glæde os over at Chelsea er kommet bagud mod West Ham.

(Så længe det varer...)
Spørgsmålet er om det er godt. Vi henter dem alligevel ikke, og jeg ser hellere de tager skabet end at de nuværende mestre får deres fjerde i streg.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » søndag, 20. dec, 2009 18:09

AJ skrev:
McRae skrev:Men vi kan da altid glæde os over at Chelsea er kommet bagud mod West Ham.

(Så længe det varer...)
Spørgsmålet er om det er godt. Vi henter dem alligevel ikke, og jeg ser hellere de tager skabet end at de nuværende mestre får deres fjerde i streg.
Næ, det kan jeg altså heller ikke for alvor svinge mig op til at glæde mig over.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 20. dec, 2009 18:10

(Så længe det varer...)
Næ egentlig ikke. Lad bare dem vinde, det er langt bedre end alternativet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 20. dec, 2009 18:19

Jeg har svært ved lige pludselig at skulle holde med Chelsea. Lige meget hvor hårdt jeg prøver...

EDIT: Så fik Fat Frank selvfølgelig også lavet et mål på - naturligvis - et straffe.

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 20. dec, 2009 18:44

John Barnes skrev:
McRae skrev:Sebbe Larsson har lige pludselig fået succes i Birmingham. Han scorer relativt ofte for tiden, og nu har han så udlignet mod Everton. Hvis det resultat holder, bliver vi vel overhalet af en oprykkerklub :oops:
Birmingham har virkelig gjort det godt indtil videre men jeg tror ikke at det holder, det skulle ihvertfald komme meget bag på mig hvis det skete. Man ser det ret tit at oprykkere gør det over alt forventning for så derefter at gå helt i stå til sidst i sæsonen. Eksempelvis Wigan da de rykkede op og det samme med Hull som faktisk var tæt på at rykke ned hvis jeg ikke husker helt forkert :)
Så er der stadig lys forude, at vi slutter over Birmingham.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar