Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg læste dit oprindelige indlæg forkert. Troede det var ødelagt pga det brændte straffe og troede derfor du havde Valencia som vinder. Det er jo lige præcis fergie time målet der ødelægger det fuldstændigt.Thommo skrev:Nej, havde x og under 2,5
"We're not racist, we only hate the mancs"
Da de på EL goalshow på 3 puls zappede over på Everton kampen så man en lille knægt i LFC trøje, og ifølge Peter Kjær var det kampens detalje 

Verden er smask fuld af hyklere....
Men nu skal det ikke være klynk det hele, havde Di Maria som 1.Emmy skrev:Jeg læste dit oprindelige indlæg forkert. Troede det var ødelagt pga det brændte straffe og troede derfor du havde Valencia som vinder. Det er jo lige præcis fergie time målet der ødelægger det fuldstændigt.Thommo skrev:Nej, havde x og under 2,5

Nu er det lige før den her tråd bliver vigtigere end vores egne kamptråde. Vi er voldsomt afghængige af andre resultater, hvis vi selv skal slutte i top 4. Nu skal Man City til at tage imod Sunderland, mens Tottenham skal en tur til Blackburn. Hvis hverken Man City eller Tottenham formår at vinde, kan humøret måske tage et skridt i den rigtige retning.
Så får man da lidt opmuntring ved at slår man over på Scum kampen og ser Fulham presse dem helt godt... Men det ender vel med endnu en heldig scum sejr
Og så scorer Danny boy!!!!

Og så scorer Danny boy!!!!
Det er kun når scum sætter point til, og chelsea vinder jeg frydes. frygteligt at skrive i december, men sandt. Efter idag tror jeg overhovedet ikke på 4. pladsen, og jeg fristes til og sige"vi har på ingen måde fortjent den" så må folk godt sige jeg ikke er så stor fan, er fløjtende ligeglad, jeg ved selv hvor jeg står angående LFC, nå ja kammeraterne har nok også en fornemmelse.AJ skrev:Hvis hverken Man City eller Tottenham formår at vinde, kan humøret måske tage et skridt i den rigtige retning.
Synes vi store dele(90%) af tiden spiller som et hold der lander på 12-14. pladsen. Sunderland er eksempelvis betydeligt bedre spillende. Rystende.............rystende
City har altså formået at formøble en 2-0 føring på otte minutter. Det er da fryd, selvom der ikke er meget at fryde sig over for tiden.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Fulham spiller rigtig godt i dag, og det er et af de hold jeg ikke glæder mig til at vi skal møde.
Frygter alle hold der ligger bedre placeret end P´mouth, da de kørte os rundt på røv og albuer idag.McRae skrev:Fulham spiller rigtig godt i dag, og det er et af de hold jeg ikke glæder mig til at vi skal møde.
Sidder og ser Bayern M udradere Hertha Berlin. Jeg kender et andet hold der spiller i rødt, bare de dog kunne spille lige så flot... 

"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Zamora til 2-0.
Hvis egen succes udbliver, er andres fiakso ikke at foragte! Specielt når scum of the earth får som fortjent!

Hvis egen succes udbliver, er andres fiakso ikke at foragte! Specielt når scum of the earth får som fortjent!

Vi SMADRER det PIShold !
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34