Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » søndag, 13. dec, 2009 15:14

Det ser unægteligt ud til, at Rafa søger efter en angrebs-makker til Torres.
Roman Pavloutchenko, Luis Saha (dog først en mulighed til sommer), Ruud van Nistelrooy.
Nyeste skud på stammen er James Beattie.

http://www.imscouting.com/global-news-a ... oke-/4097/?

Men altså ikke spillere fra "øverste hylde", de kan vel knapt kaldes for spillere i "mellemste hylde".
Nå, det ender nok alligevel ikke med nogle af de nævnte herrer.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 13. dec, 2009 19:20

Her er listen over de nye spillere jeg forventer at se i klubben i januars transfervindue:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 13. dec, 2009 19:25

Emmy skrev:Her er listen over de nye spillere jeg forventer at se i klubben i januars transfervindue:
Fornyelse, fornyelse, fornyelse.

Spillere der kan tage mere en 3-4 på foden. Spillere der kan aflevere til en medspillere. Spillere der kan sparke et frispark, længere end forreste modstander. Spillere der kan arbejde for holdet. Spillere der kan forsvare. Spillere der kan angribe. Spillere der kan kaste indkast. Spillere der kan tæmme en bold. Spillere der gider. Spillere der udviser vilje, engagement og energi. Spillere der holder hovedet koldt i pressede situationer. Spillere der ikke lader dommeren ødelægge kampen. Spillere der vil gå gennem ild og vand for Liverpool FC.

Ergo fornyelse, fornyelse, fornyelse
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » søndag, 13. dec, 2009 19:45

Hekkem skrev:
Emmy skrev:Her er listen over de nye spillere jeg forventer at se i klubben i januars transfervindue:

Spillere der kan tage mere en 3-4 på foden. Spillere der kan aflevere til en medspillere. Spillere der kan sparke et frispark, længere end forreste modstander. Spillere der kan arbejde for holdet. Spillere der kan forsvare. Spillere der kan angribe. Spillere der kan kaste indkast. Spillere der kan tæmme en bold. Spillere der gider. Spillere der udviser vilje, engagement og energi. Spillere der holder hovedet koldt i pressede situationer. Spillere der ikke lader dommeren ødelægge kampen. Spillere der vil gå gennem ild og vand for Liverpool FC.

Enig, men måske der også skulle nyt blod på træner bænken.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 13. dec, 2009 19:45

Hekkem skrev:

Selvom det nu ikke lige var det jeg mente så har du da fuldstændig ret. Og jeg forestiller mig bestemt at du har regnet ud hvad jeg mener....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 13. dec, 2009 22:10

Svært at få nye ind, når der er så mange der står i kø for at komme ud.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

bongfong

Indlæg af bongfong » torsdag, 17. dec, 2009 22:45

Verdens største angrebsmæssige talent Romelu Lukuka skal vi da have!!! :D
Jeg tør godt sige, at om han så koster 150mio. så skal vi slå til! De penge bliver givet godt ud!!!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 17. dec, 2009 22:55

bongfong skrev:Verdens største angrebsmæssige talent Romelu Lukuka skal vi da have!!! :D
Jeg tør godt sige, at om han så koster 150mio. så skal vi slå til! De penge bliver givet godt ud!!!
Allerede efter inden stadionuret på Amsterdam Arena havde ramt 23 minutter stod der 2-0 til gæsterne. Begge scoringer sat ind af gæsternes kometangriber Romelu Lukaku. Lukaku er blot 16 år gammel, og med en højde på 192 cm og koldblodighed som en erfaren 30-årig målsluger ligner denne unge knægt et af spillets største talenter.

http://www.bold.dk/nyt/Komet-sikrede-An ... -Amsterdam
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » søndag, 20. dec, 2009 11:41

Så går der rygter om Victor Moses, fra Crystal Palace der er udråbt til at være et af de største engelske talenter.

Hvis han fortsætter sine udvikling kunne han sikkert blive en interessant spiller, da han dækker en af de pladser hvor jeg personligt syntes vi står svagest, nemlig venstre wing. Spørgsmålet er så bare om han kan gå ind og få indflydelse med det samme..

Men syntes alligevel det vil være et interessant, indkøb og en måde at få en klasse spiller billigt. Der er mange engelske spillere jeg gerne så i Liverpool, men som er urealistiske pga. deres pris er skruet for højt op. Dette kan undgåes ved at købe dem så tideligt i deres karriere. Bare se på Ashley Young, dengang vi var rygtet til ham fra Watford syntes jeg det var for mange penge og satse på en ung spiller, men som han spiller idag for Aston Villa kan man godt lidt fortryde at vi ikke fik fat på ham.

http://tv2sport.dk/node/46240

Avis: Liverpool jagter engelsk stortalent

Kriseramte Liverpool har udset sig den engelske U19-landsholdsspiller Victor Moses fra Crystal Palace som forstærkning, skriver søndagsavisen News of the World.

Liverpool led lørdag holdets syvende nederlag i Premier League i denne sæson, og gribbene står i kø om manager Rafael Benitez.

Men spanieren fortsætter angiveligt kampen for at sikre sig forstærkninger til truppen i det kommende transfervindue, og det skal ifølge News of the World gerne ske med Crystal Palaces unge offensivspiller Victor Moses, som ifølge engelske medier også senest har tiltrukket sig interesse fra selveste Barcelona.

Ifølge avisen er Rafael Benitez således klar med £5m for den unge englænder, som primært er blevet benyttet som venstre wing hos økonomisk trængte Crystal Palace i den næstbedste række. Herfra er det blevet til fire scoringer i 15 kampe i denne sæson.

edit. Så lige at kilden er News of the world, så ikke verdens mest pålidelige kilde

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 43

Indlæg af Søren B » søndag, 20. dec, 2009 12:41

ForzaReds skrev:Så går der rygter om Victor Moses, fra Crystal Palace der er udråbt til at være et af de største engelske talenter.
Min ærlige mening er at Benitez er gået alt for meget efter talenter og ubeskrevede blade som kunne blive stjerner. Men når under 1% af de utrolig mange unge talenter vi har hentet får en chance for os, så virker det for mig som en meget dårlig investering. Vi har i de seneste 3-4 sæsoner brugt rigtig mange £ på fremtidens folk, og i mine øjne har vi forsømt chancen for at forstærke vores start 11'er betydeligt. Alle de millioner af £ vi har brugt på unge folk kunne have været lagt sammen og financeret måske en eller to gode erstatninger til første holdet. (Paletta, Barragan, Hobbs, Idrizaj, Gonzalez, Martin, Ajdarevic, Brouwer, Duran, Leto, San Jose, Ayala m.m.)

Som jeg ser det så er det ikke nu vi har råd til at smide £5M efter endnu et ubeskrevet blad. Der skal seriøse erstatninger ind og det skal være hurtigt, ikke folk som har en chance om 3-4 sæsoner, for så er vi helt ude af top 4 til den tid!
Selv mit skæg er rødt!

bongfong

Indlæg af bongfong » søndag, 20. dec, 2009 13:00

Køb Hatem Ben Arfa!
For 40 mio. er det altså et kup ift. kvaliteten fyren har.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 20. dec, 2009 15:47

bongfong skrev:Køb Hatem Ben Arfa!
For 40 mio. er det altså et kup ift. kvaliteten fyren har.
Jeg tvivler meget på at Marseille kan gå med til at lade ham gå for bare 40 millioner kr. Det lyder for mig, dybt urealistisk at det overhovedet vil komme til at ske. De købte ham vist for omkring 100 millioner kr. fra Lyon og et tab på 60 millioner kr. er ret meget for en klub som Marseille.
Billede

Dr. Mølby

Indlæg af Dr. Mølby » mandag, 21. dec, 2009 14:28

hvem skal vi egentlig beholde udover Gerrard, Torres, Agger, Johnson, Reina, Aquilani, Skrtel, Benayoun, Daniel Pacheco og måske Carregher? :director:

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 21. dec, 2009 14:35

Dr. Mølby skrev:hvem skal vi egentlig beholde udover Gerrard, Torres, Agger, Johnson, Reina, Aquilani, Skrtel, Benayoun, Daniel Pacheco og måske Carregher? :director:
Mascherano, Ngog, Kuyt, Insua, Cavalieri, Lucas, Kelly?

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » mandag, 21. dec, 2009 15:41

Luca Toni! Gratis og et angreb bestående af ham og Torres kan ikke være helt dumt - attack of the TO's

Besvar