Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Lækkert at San José får lidt medvind.
Murphy brændte et straffe. Utrolig dårligt straffe, godt han ikke er i Liverpool længere med sådan et sraffe. Men Nu kom Fulham foran.
P.S. Basel fører på udebane mod Roma.
Murphy brændte et straffe. Utrolig dårligt straffe, godt han ikke er i Liverpool længere med sådan et sraffe. Men Nu kom Fulham foran.
P.S. Basel fører på udebane mod Roma.
Arh er du ikke noget hård, jeg tror det er mindre end to måneder siden jeg hørte nogen engelske kommentatorer sige han er PL´s bedste straffe skytte, og de engelske kommentatorer er normalt inde i sagerne i modsætning til i DK.Og tror faktisk ikke Murphy har brændt straffe i PL siden skiftet til Fulham. Men enig i at dagens skud ikke var specielt prangende, og som schmeichel vist var inde på, lignede det lidt hr. Elkjærs afbrænder i sin tidHr. Drejer skrev: Murphy brændte et straffe. Utrolig dårligt straffe, godt han ikke er i Liverpool længere med sådan et sraffe.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Jo, jeg er lidt hård. Men det fordi jeg har mønt på FulhamThommo skrev:Arh er du ikke noget hård, jeg tror det er mindre end to måneder siden jeg hørte nogen engelske kommentatorer sige han er PL´s bedste straffe skytte, og de engelske kommentatorer er normalt inde i sagerne i modsætning til i DK.Og tror faktisk ikke Murphy har brændt straffe i PL siden skiftet til Fulham. Men enig i at dagens skud ikke var specielt prangende, og som schmeichel vist var inde på, lignede det lidt hr. Elkjærs afbrænder i sin tidHr. Drejer skrev: Murphy brændte et straffe. Utrolig dårligt straffe, godt han ikke er i Liverpool længere med sådan et sraffe.

okay så er det fair nok
, har mange gange sidste sæson haft penge på Murphy som 1. og to score, hvis jeg var fortsat denne sæson, var jeg nok også blevet lidt skuffet, ked og vred på Danny idag

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Jeg har lige set San José's mål, og hvilket et af slagsen. Bolden tager både overlægger og stolpe før den ryger ind. Et tordenhug af den unge lejesvend.
Pompey ser ud til at tage en hårdt tiltrængt sejr hjemme mod Bæstet og Burnley. De har netop scoret til 2-0 med fem minutter igen.
De har sgu også fortjent lidt medgang efterhånden.
De har sgu også fortjent lidt medgang efterhånden.
Og igen var det André Bikey der stod og kogte.aarde skrev:Pompey ser ud til at tage en hårdt tiltrængt sejr hjemme mod Bæstet og Burnley. De har netop scoret til 2-0 med fem minutter igen.De har sgu også fortjent lidt medgang efterhånden.
Håber han bliver udtaget til VM, men han bliver næppe foretrukket frem for Rigobert og Alexandre Song eller Sebastien Bassong.
Træls sejr til Man C. Det havde været en hel del bedre hvis den kamp var endt uafgjort eller med sejr til Chelsea.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg troede at de pis-gule var blevet vaccineret mod at investere i banker, men det ser da ud til at de er på stor-indkøb hos Jyske Bank 

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
2 min spillet og Getafe får scoret et super flot mål imod Villereal.
Defoe brænder straffespark i 90. minut.McRae skrev:Everton fik sgu en uafgjort hevet i land mod Spurs. Sådan!

Jeg vil have min JAR tilbage. Savner Tordenstøvle 2.0
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hørt. Giv os din/vores norsker tilbage!
Jeg savner ham næsten lige så meget som Hyppen. Og det er ikke engang løgn.
Jeg savner ham næsten lige så meget som Hyppen. Og det er ikke engang løgn.