Respekt for det. Han er den eneste af deres spillere, jeg rigtig har sympati for.Callesen skrev:På Giggs 36 år fødselsdag får han scoret hans PL mål nr. 100. han sparker den direkte ind på frispark.
1-4
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
En god kamp der er mellem Villa og Tottenham. 1-0 ved pausen efter et lidt heldigt mål.
Jeg så næsten hele Pompey vs man utd kampen. Hold da op hvor spiller man utd dog egentlig dårligt. Utroligt de kan vinde alligevel.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvordan ligger du trykket i "rigtig" - forhåbentlig ikke første stavelse?aarde skrev:Respekt for det. Han er den eneste af deres spillere, jeg rigtig har sympati for.Callesen skrev:På Giggs 36 år fødselsdag får han scoret hans PL mål nr. 100. han sparker den direkte ind på frispark.
1-4
Må jeg have lov at omskrive en lille bitte smule?
Han er en af alle deres spillere, jeg rigtig meget meget meget lidt har sympati for.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Der er åbenbart en grund til at Pompey har tabt 11 ud af 14 kampe...Hekkem skrev:Jeg så næsten hele Pompey vs man utd kampen. Hold da op hvor spiller man utd dog egentlig dårligt. Utroligt de kan vinde alligevel.
Er det godt, at Villa og Spurs delte i porten?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det havde nok været bedst med 0 point til begge, men så heldige var vi desværre ikke idag.
Nej, det går bare ikke vores vej for tiden...Callesen skrev:Det havde nok været bedst med 0 point til begge, men så heldige var vi desværre ikke idag.
(Tottenham var i øvrigt virkelig gode)
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Må indrømme jeg for en gang skyld ikke så mere end den ene Premier League kamp, på en lørdag ovenikøbet, i dag. Da jeg valgte at bruge min, af familien, tildelte fodboldtvtid til i morgen.
Jasmin, min datter på 7, sagde i øvrigt som det sidste i dag 'Far, jeg vil se fodbold sammen med dig i morgen, også vil jeg have min Liverpooltrøje på i morgen'.
Men mener det er bedst med uafgjort til dem. Ligesom jeg også håber det store londonopgør i morgen ender med pointdeling. Vinder vi, så er det kun man utd af topholdene vi ikke har hentet point på.
Jasmin, min datter på 7, sagde i øvrigt som det sidste i dag 'Far, jeg vil se fodbold sammen med dig i morgen, også vil jeg have min Liverpooltrøje på i morgen'.
Men mener det er bedst med uafgjort til dem. Ligesom jeg også håber det store londonopgør i morgen ender med pointdeling. Vinder vi, så er det kun man utd af topholdene vi ikke har hentet point på.
Senest rettet af Hekkem søndag, 29. nov, 2009 12:56, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt ganske spændene kamp mellem Sevilla og Malaga. Malaga kommer foran 2-0 og scorer faktisk deres tredje men bliver annulleret på en tæt, tæt offside. Luis Fabiano tager så sagen i egen hånd og scorer til 2-1, hvorefter Malaga igen begynder at få et par chancer. Så scorer Luis Fabiano et super mål og nu 2-2.
Sevilla havde nok chancer til 5-6 scoringer ud over de to Fabiano har scoret.
Sevilla havde nok chancer til 5-6 scoringer ud over de to Fabiano har scoret.
Skal man virkelig sidde og holde med Chelsea mod Arsenal? Det ville jo sådan set være bedst for os hvis de vinder. De kommer længere foran manu og vi kommer selv tættere på Arsenal.
Nu kom Chelsea i hvert fald foran, drogba får den snittet op i hjørnet. Arsenal er godt nok ikke for heldige mod de store, de har styret kampen som det også var tilfældet mod manu, og nu er de bagud igen.
Det er ret vildt hvor meget den her kamp ligner den de spillede mod manu. Selvmål af Arsenal. 2-0 til chelski.
Jeg holder med Arsenal. End of discussion. Bare ærgerligt at flot spil ikke er nok mod en så stærk modstander som Chelsea. Og så hjælper det jo heller ikke ligefrem at lave selvmål.
I øvrigt, i kampen mellem Almeria og Athletic Bilbao står der 0-2, blandt andet på et mål af ham her:
Aldekoaotalora Astarloa Ustaritz
Pænt sygt navn egentlig.
I øvrigt, i kampen mellem Almeria og Athletic Bilbao står der 0-2, blandt andet på et mål af ham her:
Aldekoaotalora Astarloa Ustaritz
Pænt sygt navn egentlig.