Ronaldo...?Thommo skrev:Og synes forresten det er mystisk Xabi tager frispark for real, har de virkelig ikke nogen bedre? Det troede jeg, men det er nok de hollændere der er smuttet der tog dem sidste sæson.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er der ikke et ordsprog der hedder "ude af øje, ude af sind" havde for en stund lykkeligt glemt ham, Van der prut tager dem vel også af og til når han spiller.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg ville ikke tude hvis vi hentede Ronaldinho. Han arbejder jo som en hest, og hans afleveringer til Pato sidder lige i skabet.
Og Owen er trods sit mål horribelt ringe, og Fletcher har fået gult kort for film efter at have fået verdenshistoriens største straffespark begået mod sig. Herlig kamp.ChinGanMew skrev:Og nu står så 3-1 til Moskva
Det gør han muligvis nu, men nu er han jo ikke ligefrem typen, man kan forvente den slags af på en fast basis. Desuden er han ikke stabil nok længere; når han spiller godt, så er han stadig rigtig god (men det er han efterhånden ret sjældent), men når det ikke kører for ham, så er han mere ubrugelig end Babel og Voronin.McRae skrev:Jeg ville ikke tude hvis vi hentede Ronaldinho. Han arbejder jo som en hest, og hans afleveringer til Pato sidder lige i skabet.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Hørte idag til bold manden ikke gider træne pga han har nået det han vil som spiller.
Hvis det passer (tvivler dog) så kunne han ikke engang komme på serie 6 holdet i den klub jeg var træner for.
Hvis det passer (tvivler dog) så kunne han ikke engang komme på serie 6 holdet i den klub jeg var træner for.
Er det ikke først på søndag de mødesJejes skrev:Manchester U. 1 - 3 CSKA Moscow
Underholdende kamp!!

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Good oneLFC Søren skrev:Er det ikke først på søndag de mødesJejes skrev:Manchester U. 1 - 3 CSKA Moscow
Underholdende kamp!!

Næste år!
Så kom der en hest ind på banen i Milano.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Startede Ronaldinho ikke inde?jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.

Næste år!
Vil du så lade være med at fornærme de stakkels heste!jørgen lk skrev:Så kom der en hest ind på banen i Milano.
Og så fik Chelsea vendt 0-1 til 2-1. Det kan sgu ikke være sjovt at være Atletico Madrid mand for tiden...