Du ved godt det ikke holder. Hvor mange gange har man ikke set en scoring i tillægstiden og der bliver fløjtet af lige efter bolden bliver givet op? Hvor mange gange ser man ikke en udskiftning i tillægstiden, hvorved tillægstiden ikke bliver forlænget med 30 sekunder?Brag skrev:Hej hekkem.Hekkem skrev:THE FOOTBALL ASSOCIATION WOULD LIKE TO MAKE ALL PREMIER LEAGUE TEAMS AWARE OFF THE FOLLOWING....
1a. When a visiting team arrives at Old Trafford they must be fully aware that should Manchester United be losing that extra minutes will be added until they score, this is a law that cannot be argued or changed despite any media coverage.
1b. In line with the above should Manchester United not manage to muster enough attacks in the oppositions goal then a penalty will be awarded at the stretford end for any reason deemed fit to the referee
1c. Substitutions made by Manchester united at old trafford around the 90 minute mark when losing will be changed from 30 second add on times to 5 minute add on times, however this rule only applies at Old Trafford and not any where else....
1d. Premier League Officials will be given extra complimentary hotel accomodation and hospitality packages based on their desicions during any games at Old Trafford
Syntes du er for god en debattør, til at synke så dybt.
selvfølgelig skal dommeren ligge tid til for jubelscenerne, og han kan jo ikke bede
fjerdedommeren om at signalere f.eks. 50sec ekstra.
Desuden har dommeren ret til at ligge 59 sec oveni, da man kun kan vise i hele min.
59 sec+30 sec for udskifning=1 min og 29 sec, og owens mål bliver scoret efter,
1 min og 26, udover de 4min der er vist, og det er endda uden ekstra tid for jubelscener.
Desuden undrer debatten mig lidt, da stillingen jo er 3-3 og ikke 3-2 til city, for
det er jo ens for begge hold, og city har jo også muligheden, for at gå efter de
tre point, og jeg tror ikke i havde skrevet det samme hvis city havde scoret.
Dommeren har endda den mulighed at fløjte kampen af efter et elendigt frispark der bliver foretaget af man utd, men nej man utd har jo brug for den sidste mulighed, så derfor fik de jo den.
Der er ikke så meget at diskuttere. Dommeren lagde for meget tid til, hvor man utd scorede i den tid.
NB: Nu er det en omgang Copy/Paste jeg har sat ind, så synk du bare lidt dybere, så kan det være du også kan indse man utd blev forfordelt så det batter, og for anden gang i øvrigt på hjemmebane i denne sæson. 1-0, 2-1, 4-3 viser ingen steder klasse i min bog. Men humor det er det.
Nu Copy/Paster jeg igen, blot så du også kan følge med

Konspirations teorier er måske at gå for langt, men ikke destro mindre ganske påfaldende at det sker igen og igen. Normalvis siger man dommerkendelser udligner sig hen over sæsonen. Jeg venter stadig på at det udligner sig. De afgørende kendelser i denne sæson - samt sidste - har gået man utds vej. man utd har endnu ikke formået spille rigtig god fodbold. Der bliver vundet 5-0 over Wigan, men ser man kampen viser det sig at Wigan var ligeså gode med bolden som man utd. man utd formåede score, det gjorde Wigan ikke.After the controversy over Michael Owen's winning goal in Sunday's Manchester derby, the Guardian has looked at all of United's league matches at Old Trafford since the start of the 2006-07 season and discovered that, on average, there has been over a minute extra added by referees when United do not have the lead after 90 minutes, compared to when they are in front. In 48 games when United were ahead, the average amount of stoppage time was 191.35 seconds. In 12 matches when United were drawing or losing there was an average of 257.17sec.
The average stoppage time added at Old Trafford in the period in question is below that given at Anfield, the Emirates Stadium and Stamford Bridge. United's is 205 seconds, compared to Liverpool's 210sec, Arsenal's 224sec and Chelsea's 229sec. But there is also evidence to support the suspicions of many managers, players and supporters that United get preferential treatment at home. When Owen made it 4-3 on Sunday the game was five minutes and 26 seconds into stoppage time. In total, the referee, Martin Atkinson, allowed almost seven minutes, even though the fourth official had signalled a minimum of four. Mark Hughes, the City manager, spoke of feeling "robbed". His sense of grievance will not be helped if he analyses the last three seasons.
In 2006-07, for example, United were winning 15 times on entering stoppage time and referees added an average 194.53sec. In the four games when United were not winning there was an average of 217.25sec. The following year the disparity was greater, Opta's figures showing an average 178.29sec added when United were winning and 254.5sec when they were not. Last season it was 187.71sec compared to 258.6sec.
The pattern has continued in the first three games of the season. In the two games United have led they have played an average 304sec of injury time. On Sunday, Atkinson allowed the game to go on for 415sec.
Kommentatorende, både de engelske og de danske, undrede sig ganske meget over hvorfor der skulle lægges 3 minutter til, udover de 4 minutter, hvor Bellamy målet skulle være indkluderet da det bliver scoret i ordinær tid.
Når man utds manager såfremt stiller sig opad fjerde dommeren efter afgørelsen er faldet, hvorved han står med et fjoget grin, så bringer det endnu mere brænde til bålet for konspirations teorierne. Faktisk ser man også man utds manager skubbe til fjerde dommeren. Men det bringes ikke op, selvom Bellamys skub, med samme kraft, til en forvildet tilskuer, efter tilskueren har spyttet på ham, skal bringes op. Igen så er det for at flytte fokus fra dommerens added-on tillægstid, der ikke burde have været der. Rooney ser ud til at være på Bellamys side i den situation, så forståelse overfor Bellamys aktion er tilstede for man utd spillerne.
http://img33.imageshack.us/i/fergiewiley.jpg