Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
bongfong

Re: Dagens Kampe

Indlæg af bongfong » mandag, 31. aug, 2009 16:05

Det var godt nok en vanvittig slem tackling Axel Witsel lavede her forleden for standard liege (brækkede modstanderens ben). :shock:
Tacklingen minder meget om den eduardo fik fra arsenal. så jeg advarer folk til ikke at se den, hvis de ikke kan tåle sådan noget.

http://www.youtube.com/watch?v=_OapMvlh ... r_embedded

men følger sku med ham spilleren

Chris R.

Indlæg af Chris R. » mandag, 31. aug, 2009 16:24

Som jeg læste i en kommentar, så fortjener Witsel sgu karantæne ind til Wasilewski kan spille fodbold igen (Hvis det nogensinde sker). Eneste mål med den tackling var at skade ham i så lang tid som muligt.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 01. sep, 2009 00:03

Guthrie scorede idag.
Godt for ham. :army7:
Billede

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » tirsdag, 01. sep, 2009 11:41

McRae skrev:Jo? To mål mod Wolfsburg i sin debutkamp er da et tegn på at manden besidder visse evner med en bold.
Det gør Gary Neville og Drogba også... Kan du se pointen?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 01. sep, 2009 12:42

Synes sgu det er vildt, at Barca slog Gijon 3-0 med en start 11´er, hvoraf 7 spillere, så vidt jeg kan se er egen avl. Alves,Ibrahimovic, Keita, Maxwell, Bojan, Busquets, Pedro, Pique, Puyol, Valdes, Xavi. Jeffren og Fontas der vist også er "hjemmelavet" kom også ind, Iniesta og Messi må man jo heller ikke glemme ;)

Og med egen avl, mener jeg dem der kan tælle som egen avl på deres 21 års fødselsdag ifølge CL reglerne
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » onsdag, 02. sep, 2009 15:22

Thommo skrev:Synes sgu det er vildt, at Barca slog Gijon 3-0 med en start 11´er, hvoraf 7 spillere, så vidt jeg kan se er egen avl. Alves,Ibrahimovic, Keita, Maxwell, Bojan, Busquets, Pedro, Pique, Puyol, Valdes, Xavi. Jeffren og Fontas der vist også er "hjemmelavet" kom også ind, Iniesta og Messi må man jo heller ikke glemme ;)

Og med egen avl, mener jeg dem der kan tælle som egen avl på deres 21 års fødselsdag ifølge CL reglerne
Ved godt at det er noget flueknepperi, men Pique tæller ikke som egen avl for Barca, men derimod for scum. Fontas tæller også først om ét år.

Men jo, det er enormt imponerende.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 04. sep, 2009 16:25

AJ skrev:
Thommo skrev:Synes sgu det er vildt, at Barca slog Gijon 3-0 med en start 11´er, hvoraf 7 spillere, så vidt jeg kan se er egen avl. Alves,Ibrahimovic, Keita, Maxwell, Bojan, Busquets, Pedro, Pique, Puyol, Valdes, Xavi. Jeffren og Fontas der vist også er "hjemmelavet" kom også ind, Iniesta og Messi må man jo heller ikke glemme ;)

Ved godt at det er noget flueknepperi, men Pique tæller ikke som egen avl for Barca, men derimod for scum. Fontas tæller også først om ét år.

Er du sikker på Pique? Han brugte trods alt en hel del ungdomsår i Barca inden han tog et smut forbi scum, så jeg ville da umiddelbart tro han tæller som egen avl?

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 05. sep, 2009 08:40

ThunderZtorm skrev:
AJ skrev:

Er du sikker på Pique? Han brugte trods alt en hel del ungdomsår i Barca inden han tog et smut forbi scum, så jeg ville da umiddelbart tro han tæller som egen avl?
Selvfølgelig har jeg da undersøgt det inden jeg skriver sådan noget. Ellers ville det da godt nok være pinligt.

Pique skiftede allerede til scum som 17-årig, hvorfor han ikke kan have nået 3 sæsoner hos Barca siden han var 15. Hos scum blev han derimod til han var 21, hvorfor han tæller som egen avl hos dem.

Brugeravatar
Rasmus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » lørdag, 05. sep, 2009 14:18

Nu må man jo have lov at blive imponeret over graden af "hjemmeproducerede" spillere på Barcelonas hold - og i øvrigt helt selv definere, hvad der så ligger i det. UEFA's kriterier for, hvornår en spiller er af egen avl, og hvornår en spiller ikke er, er jo ikke nogen naturlov man slavisk bare har at følge. Det forekommer vel ikke helt urimeligt, at kalde Pique et produkt af Barcelonas ungdomsafdeling, når nu han trods alt har opholdt sig de meget vigtige år mellem 15 og 17 her.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 05. sep, 2009 14:44

Rasmus skrev:Nu må man jo have lov at blive imponeret over graden af "hjemmeproducerede" spillere på Barcelonas hold - og i øvrigt helt selv definere, hvad der så ligger i det. UEFA's kriterier for, hvornår en spiller er af egen avl, og hvornår en spiller ikke er, er jo ikke nogen naturlov man slavisk bare har at følge. Det forekommer vel ikke helt urimeligt, at kalde Pique et produkt af Barcelonas ungdomsafdeling, når nu han trods alt har opholdt sig de meget vigtige år mellem 15 og 17 her.
Jeg skriver vel også netop at det er noget flueknep, og medgiver at det er en imponerende statistik Barcelona har på dette område. Jeg kommenterede det kun fordi han NETOP skrev at han fulgte UEFAs definition af "egen avl".

Brugeravatar
Rasmus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » lørdag, 05. sep, 2009 15:37

AJ skrev:Jeg kommenterede det kun fordi han NETOP skrev at han fulgte UEFAs definition af "egen avl".
Hov, ja. Det er skam rigtigt. Det havde jeg overset, og jeg må da indrømme, at den detalje er en temmelig alvorlig bombe under mine indvendinger.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 05. sep, 2009 18:05

Ukraine fører 5-0 over Andorra, hvoraf tre(!) af målene er blevet scoret på straffespark. To af dem inden for et minut, ifølge bold.dk.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 05. sep, 2009 19:34

England føre 1-0 mod Slovenien. Lampard scorede på et tyndt straffe imod Rooney.

Gerrard er kommet ud i pausen så vi har kun Johnson tilbage på banen fra Liverpool.

Luffe uk

Indlæg af Luffe uk » lørdag, 05. sep, 2009 19:56

OGSAA har vi det gerrard skadet Great. Det var saa det mester skab

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 05. sep, 2009 19:59

Det eneste jeg forstår af dit indlæg, er "Gerrard" og "skadet". Ikke desto mindre to ord der ikke bør stå i samme sætning (7-9-13!). Håber ikke det er alvorligt.

Besvar