Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kommer lige i tanke om en overskrift fra en formiddagsavis for år tilbage, da landsholdet kun fik 1-1 på Cypern - omskrevet til dagens kendsgerninger:
Cyprioter 3 - Idioter 1
Cyprioter 3 - Idioter 1
- JudgeArdaStudge
Synes du?!McRae skrev:Arsharvin skulle kun bruge et par minutter på banen, før han fik prikket bolden i mål. Han er sgu genial, den russer!
Tror det fordi Celtic ikke vil røre ham med en ildtang.

I øvrigt jammerlig indsats af FCK. Ingen dansk CL deltagelse i år.
Her er lille Arshavin på vej til skole. Adebayor har været så venlig at følge ham på vej.

De andre børn driller Arshavin og Arshavin er meget ked af det, fordi de andre børn ikke tror på, han er 28 år.

Lærerne tror heller ikke på Arshavin, der må gå frustreret hjem fra sin første dag i skole.
Det er hårdt at være ny.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Øh?Masche20 skrev:Synes du?!McRae skrev:Arsharvin skulle kun bruge et par minutter på banen, før han fik prikket bolden i mål. Han er sgu genial, den russer!
(Diverse billeder)
Ah, det er selvfølgelig fordi han er så lille! Var det også derfor jeres store folk i forsvaret lod ham score 4 gange på Anfield sidste sæson? Fesent indlæg Masche20, fesent!
Derudover var det en halvkedelig affære, dog med en markant bedre anden halvleg end første. Desværre hælder jeg også imod film i forbindelse med straffesparket, og det bliver forhåbentligt kommenteret intent, for det gider jeg ikke se på, men derudover en god indsats fra hans side, som det generelt var af holdet i store dele af kampen. Specielt var jeg meget tilfreds med at se Eboue levere så god en indsats samt at få lejlighed til at se mere til Wilshere og Ramsey. 5-1 samlet, sikkert videre, og så er det bare at se frem til lørdag.
KJ
Jeg lægger stor mærke til jeres fart og pasningsspil er helt oppe i omdrejninger igen. Det er jo en fryd for fodboldøjet, at se hvorledes i kombinere jer frem til mulighederne. Fra Glichy til Eduardo, til Bendtner til Eboue. Det er fantastisk at se på. Straffesparket skulle ikke være dømt, enig i det, men optakten til straffesparket er et rigtig godt forarbejde af Eduardo selv. En bold der burde være tabt, forfølger han og via sin speed kommer forbi en forsvarsspiller, hvortil han prikker den udenom Boruc og falder. Lidt mere rutine havde gjort, han kunne med bedre samvittighed have rejst sig op for et korrekt dømt straffespark. I stedet lader han sig bare falde, hvilket gør Boruc kan trække sig, og lade være med at berøre en allerede faldende Eduardo.Claus KJ skrev:Øh?Masche20 skrev:Synes du?!McRae skrev:Arsharvin skulle kun bruge et par minutter på banen, før han fik prikket bolden i mål. Han er sgu genial, den russer!
(Diverse billeder)
Ah, det er selvfølgelig fordi han er så lille! Var det også derfor jeres store folk i forsvaret lod ham score 4 gange på Anfield sidste sæson? Fesent indlæg Masche20, fesent!
Derudover var det en halvkedelig affære, dog med en markant bedre anden halvleg end første. Desværre hælder jeg også imod film i forbindelse med straffesparket, og det bliver forhåbentligt kommenteret intent, for det gider jeg ikke se på, men derudover en god indsats fra hans side, som det generelt var af holdet i store dele af kampen. Specielt var jeg meget tilfreds med at se Eboue levere så god en indsats samt at få lejlighed til at se mere til Wilshere og Ramsey. 5-1 samlet, sikkert videre, og så er det bare at se frem til lørdag.
KJ
Jeg er imponeret over hvorledes jeres nyerhvervede belgiske midterforsvar udfører. Afleveringer af stor klasse og sikkerhed i forsvarsspillet generelt. Derudover, trods hans ikke alt for imponerende højde, ganske godt med i hovedspillet. Virker til netop den signing i havde behov for i midterforsvaret. Eneste mangel jeg ser på jeres hold nu er en stærk personlighed på den centrale midtbane. Diaby kan blive den spiller der kan udføre den rolle. Jeg kan se flere gode ligheder med ham og (tør jeg nævne det) Patrick Vieira. Diaby mangler dog noget kynisme, men det virker til han er ved at træde i karakter. Jeg vil dog stadig hævde i kan forbedre målmandsposten. Her er i efter Liverpool og Chelsea, hvis vi skal sammenligne med Big Four.
Claus, hvordan ser du jeres hold om få år? Vil de unge, Wilshire, Ramsey, Wallcott osv kunne varetage de vigtige roller de pt. ser ud til at skulle indtage om nogle år?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Her er den så lige på film:Hæske skrev:1-0 til Arsenal på et straffe der ikke skulle være dømt.
Edurado filmer og burde have haft et kort for film. En kammi der holder med Arsenal fik lige sendt en sviner afsted til ham.
http://www.youtube.com/watch?v=txfbXpoz ... edded#t=41
Så har Duncan bragt de gule i front nede i Berlin.
Der er satme ikke meget tysk top/midterhold over Hertha's spil.
Der er satme ikke meget tysk top/midterhold over Hertha's spil.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Det var der tilgængeld over Karcar´s hovedstød lige før.
1-1.
Har set et kvarter af kampen og BIF har ikke været over midten mere end 2 gange. Og der mangler et kvarter ca. Det bliver svært og holde den for de giver mange hjørne og frispark væk samt chancer hist og her.
1-1.
Har set et kvarter af kampen og BIF har ikke været over midten mere end 2 gange. Og der mangler et kvarter ca. Det bliver svært og holde den for de giver mange hjørne og frispark væk samt chancer hist og her.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
også blev det 2-1 til Herta.
Puha det er skidt BIF. De er slet ikke i nærheden af en mål chance lige nu.
Og 3-1. 'Raus Brøndby.Hæske skrev:også blev det 2-1 til Herta.
Det bliver et rigtig skidt europæisk år for dansk fodbold...
Man gør det heller aldrig lettere for sig selv, ved at brænde den ene kæmpe chance efter den anden. Krohn-Dehli kunne snildt have bragt BIF på 2-0 på en friløber.
Tjah, fodbold er jo et simpelt spil; 22 mand og én bold - og tyskerne vinder altid til sidst....
Under alle omstændigheder er det pinligt det her. Jeg havde drømt lidt om dansk succes i Europa, men den danske mentalitet - krydret med spillere som Anders Randrup og Thomas Kristensen - ødelægger det som regel for os.
Edit: Underligt. Dobbeltindlæg. 

Senest rettet af Nicoen torsdag, 27. aug, 2009 22:20, rettet i alt 3 gange.
Så er der blevet reduceret af OB. Spændende. Skal det være dem med det dårligste udgangspunkt af de danske hold, der rent faktisk går videre?