Hvis du kun skal bruge èn kan jeg sikkert godt skaffe den til mormalpris. Send en pb hvis du vil vide mere.Soegaard skrev:Hej
Da jeg snart flytter til England, til Stoke nærmere betegnet, så vil jeg høre hvordan det ligger med muligheden for at skaffe billet til Liverpool - Man City. Jeg er Newcastle fan, men har en lillesøster der er hardcore Liverpool fan, og hun vil så over og se dem, så vil høre om det er helt umuligt med billetter?
Den store billettråd!
Re: Den store billettråd!
Jeg er arogant, men har intet at have det i.
Skal bruge 2, ellers mange tak, men tror ikke min søster gider alene på AnfieldReina skrev:Hvis du kun skal bruge èn kan jeg sikkert godt skaffe den til mormalpris. Send en pb hvis du vil vide mere.Soegaard skrev:Hej
Da jeg snart flytter til England, til Stoke nærmere betegnet, så vil jeg høre hvordan det ligger med muligheden for at skaffe billet til Liverpool - Man City. Jeg er Newcastle fan, men har en lillesøster der er hardcore Liverpool fan, og hun vil så over og se dem, så vil høre om det er helt umuligt med billetter?

hellere alene end at undvære......Soegaard skrev:Skal bruge 2, ellers mange tak, men tror ikke min søster gider alene på AnfieldReina skrev:Hvis du kun skal bruge èn kan jeg sikkert godt skaffe den til mormalpris. Send en pb hvis du vil vide mere.Soegaard skrev:Hej

Jeg tror også der kommer ca 44.000 andreSoegaard skrev:Skal bruge 2, ellers mange tak, men tror ikke min søster gider alene på AnfieldReina skrev:Hvis du kun skal bruge èn kan jeg sikkert godt skaffe den til mormalpris. Send en pb hvis du vil vide mere.Soegaard skrev:Hej

Jeg er arogant, men har intet at have det i.
4 Billetter til LIVERPOOL vs ASTON VILLA
Jeg ved godt, jeg er sent ude , men der må da være nogen der kender nogen der er interesseret i at se LIVERPOOL på mandag
4 billetter til ialt 1.600 kr. altså 400 kr. pr stk
ring 21277540
mvh
Alex
Jeg ved godt, jeg er sent ude , men der må da være nogen der kender nogen der er interesseret i at se LIVERPOOL på mandag
4 billetter til ialt 1.600 kr. altså 400 kr. pr stk
ring 21277540
mvh
Alex
Er tilfældigvis i London den 4. oktober. Er der nogen der kender til muligheden for købe billetter til Chelsea-kampen samme dag, og hvor jeg evt. skal forhøre mig?
På forhånd tak.
På forhånd tak.
Hvis det skal være officielle billetter, er den eneste mulighed at købe gennem Chelsea, da alle Liverpools billetter til udekampe sælges til klubbens sæsonkortindehavere.Baek skrev:Er tilfældigvis i London den 4. oktober. Er der nogen der kender til muligheden for købe billetter til Chelsea-kampen samme dag, og hvor jeg evt. skal forhøre mig?
På forhånd tak.
Uofficielle billetter kender jeg ikke noget til, da jeg af flere årsager nægter at købe uofficielle billetter (vil ikke betale overpris, risikoen for at de er falske mv.)
Billetter til Liverpool kampe
Hej.
¨Hvis der skulle være nogen med ekstra billetter til en liverpool kamp i sæsonen, må de meget gerne give lyd (Det er nok sjældent) Men det kan vel ske;-)
MVH
¨Hvis der skulle være nogen med ekstra billetter til en liverpool kamp i sæsonen, må de meget gerne give lyd (Det er nok sjældent) Men det kan vel ske;-)
MVH
Re: Billetter til Liverpool kampe
Der er allerede en tråd om billetter. Hvorfor bruger du ikke den?
Chelsea vs. Liverpool 4/10 - Er der stadig billeter ledigt?
Hej.
Jeg skal på studietur fra den 3/10 og har desværre først fået vores program nu:( Nogen der ved om man stadig kan nå at skaffe away billetter til kampen i mod Chelsea den 4/10?
Håber nogle af jer har et super tip, for vil så gerne se den kamp:p
på forhånd tak
Blood is Red for a reason - Liverpool for the life!
Jeg skal på studietur fra den 3/10 og har desværre først fået vores program nu:( Nogen der ved om man stadig kan nå at skaffe away billetter til kampen i mod Chelsea den 4/10?
på forhånd tak
Re: Chelsea vs. Liverpool 4/10 - Er der stadig billeter ledigt?
Klausen77 skrev:Hej.
på forhånd tak
Du kan prøve arte udland , jeg har købt min billet hos dem.
Cunts are still running the world!
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Og de koster???? skrev:Hej..
Jeg har 2 billetter til Chelsea Liverpool på søndag. East Upper, Langside. -ikke Liverpool sektion, så reglerne udetrøjer mm- gælder self. her.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Jeg skal på det kraftigste gøre opmærksom på, at billetter her på forum sælges til pålydende pris, og ikke en øre højere.
Videresalg af billetter med fortjeneste er ulovligt her i landet, og kan straffes med bøde.
Videresalg af billetter med fortjeneste er ulovligt her i landet, og kan straffes med bøde.
Er muligvis i London fra 28/10 til 3/11, hvor vi spiller Carling Cup mod Arsenal og PL mod Fulham.
Er der nogen der ved hvordan man skaffer billetter til disse kampe, helst i away-sektionen selvfølgelig?
Har selv fundet nogle hos diverse agencies, men der sniger prisen sig op på 1700 kr. i alt. Kan det ikke gøres billigere?
Er der nogen der ved hvordan man skaffer billetter til disse kampe, helst i away-sektionen selvfølgelig?
Har selv fundet nogle hos diverse agencies, men der sniger prisen sig op på 1700 kr. i alt. Kan det ikke gøres billigere?
Hej,
Jeg har et generelt spørgsmål om køb af billet:
For at komme tættere på billetter er jeg med i ALL RED. Jeg ville tage til Anfield og se LFC-Birmingham og var i går klar ved tasterne. Jeg kom ind på Online booking, fik booket to stk. billetter, men fik oplyst at jeg kun kan købe én billet !!! Undskyld mig, men hvem fanden gider sidde alene og se fodbold, mens ens kammerat sidder på en anden tribune og ser samme kamp ?
1. Hvordan køber I 2+ billetter? I vil da ikke skrive, at I sidder alene på Anfield og ser fodbold?
2. Kan jeg opgradere mit ALL RED så jeg har endnu større chancen for at få 2+ billetter?
Nu vil jeg så igen forsøge at købe 2 billetter til LFC-City, men mon ikke jeg også her kun kan købe én billet?
Gør jeg noget forkert?
På forhånd tak.
Jeg har et generelt spørgsmål om køb af billet:
For at komme tættere på billetter er jeg med i ALL RED. Jeg ville tage til Anfield og se LFC-Birmingham og var i går klar ved tasterne. Jeg kom ind på Online booking, fik booket to stk. billetter, men fik oplyst at jeg kun kan købe én billet !!! Undskyld mig, men hvem fanden gider sidde alene og se fodbold, mens ens kammerat sidder på en anden tribune og ser samme kamp ?
1. Hvordan køber I 2+ billetter? I vil da ikke skrive, at I sidder alene på Anfield og ser fodbold?
2. Kan jeg opgradere mit ALL RED så jeg har endnu større chancen for at få 2+ billetter?
Nu vil jeg så igen forsøge at købe 2 billetter til LFC-City, men mon ikke jeg også her kun kan købe én billet?
Gør jeg noget forkert?
På forhånd tak.