Er det ikke normalt Ledley King, der er anfører for SpursBelloni skrev:Robbie Keane er kaptajn hos Tottenham, så burde det ikke være en billet til fast spilletid?? Så tror ikke han er 3. eller 4. valg. Men ting kan selvfølgelig ændre sig
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
De kampe jeg har set Spurs spille i sidste halvsæson, har nu også været med Keane som anfører, men er Ledley King ikke også glasben ud over det sædvanlige?athomsen skrev:Er det ikke normalt Ledley King, der er anfører for SpursBelloni skrev:Robbie Keane er kaptajn hos Tottenham, så burde det ikke være en billet til fast spilletid?? Så tror ikke han er 3. eller 4. valg. Men ting kan selvfølgelig ændre sig
Jo det har han.Aarhusdk skrev:De kampe jeg har set Spurs spille i sidste halvsæson, har nu også været med Keane som anfører, men er Ledley King ikke også glasben ud over det sædvanlige?athomsen skrev:Er det ikke normalt Ledley King, der er anfører for SpursBelloni skrev:Robbie Keane er kaptajn hos Tottenham, så burde det ikke være en billet til fast spilletid?? Så tror ikke han er 3. eller 4. valg. Men ting kan selvfølgelig ændre sig
Robbie Keane er team captain, mens Ledley King er såkaldt club captain. Samme rolle har Damien Johnson i Birmingham og Matt Jackson havde det tidligere i Wigan.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ingen ved hvor mange penge vi har tilbage til at købe ind for. Men vi har sikkert ikke særligt mange. Men jeg synes stadig vi mangler en offensiv spiller. Hvordan kombinerer man ingen penge og ønsket om en kvalificeret offensiv spiller?
Mine bønner er åbenbart blevet hørt.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
Mine bønner er åbenbart blevet hørt.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
Ja ja ja! Giv mig Van der Vaart, så vil jeg godt nok være tilfreds! Drømmesigning hvis han kommer til at koste mindre en 10mil£.
Ja tak. Det ville være helt perfekt.!
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Synes du sagde ordentligXenne skrev:Please giv os en ordentlig kantspiller!
Evt
<----------

Newcasle har fået et bud på 4 mill£ på Damien Duff, gud ved om det er os der har så mange penge?
Du ved hvad jeg menerDaBonks skrev:Synes du sagde ordentligXenne skrev:Please giv os en ordentlig kantspiller!
Evt
<----------

Jeg håber virkelig at vi henter 1 eller 2 spillere mere i dette transfervindue. Som holdet ser ud nu er det stærkt nok til at konkurrere om titlen, men med en skade eller to - især på den offensive halvdel - så tror jeg desværre løbet er kørt. Kom nu Rafa!
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Synes også Van Der Vaart er værd en ny chance i PL. Tror helt enkelt bare ikke han passede in i Real Madrid.
Van der Vaart - spændende, men tror I ikke, at han var blevet hentet som en del af Alonso-handlen, hvis Rafa ønsker ham?
Måske, det kunne dog også være at Rafa var så snu og kunne se de ikke ville bruge ham og at han derfor nærmest er gratis nu, klar til at blive hentet til Anfield.SaibotDK skrev:Van der Vaart - spændende, men tror I ikke, at han var blevet hentet som en del af Alonso-handlen, hvis Rafa ønsker ham?