Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Endelig, efter adskillige mere eller mindre mislykkede forsøg, har AaB fundet sig en modstander, de formår at knække. Det siger lidt om Køge's niveau at selv Kjetil Wæhler er kommet på måltavlen.
Det siger lidt om Køge's niveau, at de kunne tabe til AaB!McRae skrev:Endelig, efter adskillige mere eller mindre mislykkede forsøg, har AaB fundet sig en modstander, de formår at knække. Det siger lidt om Køge's niveau at selv Kjetil Wæhler er kommet på måltavlen.
Indtil jeg så Køges forsvar i onside klippene, troede jeg Randers havde det i særklasse dårligste forsvar i superligaen, men det er dog muligt Køges er marginalt dårligere. Savner sgu Lars Olsen, Tøffe og Ralf Pedersen i RFCFup skrev:
Det siger lidt om Køge's niveau, at de kunne tabe til AaB!

Verden er smask fuld af hyklere....
Vidste ikke hvor jeg skulle smide den her, så det blev bare her.
Hvis der er nogen der sidder og keder sig derhjemme så er der Liverpool - Real Madrid på Tv2 Sport. Et herligt gensyn.
Hvis der er nogen der sidder og keder sig derhjemme så er der Liverpool - Real Madrid på Tv2 Sport. Et herligt gensyn.
Søren Berg har åbenbart bragt Randers i front nede i Hamburg. Mon ikke tyskerne tager lidt let på opgaven i dag? Jeg har ikke set hele kampen, så jeg ved det ikke selv, men tilskuerne lød da ikke videre tilfredse.
Jeg har heller ikke set dagens kampe, så kan kun forholde mig til selve resultaterne. At Randers vinder i Hamburg kan højst rubriceres som en mindre overraskelse - tyskerne var jo allerede klar til videre deltagelse efter massakren ved Gudenåen, så selvfølgelig havde de ikke grund til andet end at få kampen overstået i max. 2. gear.
OB ser ud til at have været lidt længe om at komme igang - alle 3 mål faldt først efter pausen, men med en 4-3 sejr i ryggen fra første kamp var der vel heller ikke så meget at frygte.
Endelig lykkedes det en lille københavnsk forstadsklub at komme videre, selvom man havde været ret tæt på at fucke tingene op i første kamp med uafgjort på hjemmebane. Uafgjort ude, bare det var stort nok, var altså nok.
Og så synes jeg da nok at resultatet af Gent's hjemmekamp mod Roma lige skal med: 1-7! Da AaB spillede mod belgierne for ca. 2 år siden i Toto-cup'en, regnede jeg mandskabet for at være på niveau med eksempelvis FC Midtjylland. Godt nok var det altså et hold fra den italienske liga (alene derfor overraskende, at italienerne kunne magte at score hele SYV(!) gange....hvis et italiensk hold scorer 3 mål i én og samme kamp, er de jo gået overdrevet meget amok), men alligevel skræmmende at man kan falde så meget bagud på bare 2 sæsoner - men det er vist den generelle historie om belgisk fodbold i disse år.
OB ser ud til at have været lidt længe om at komme igang - alle 3 mål faldt først efter pausen, men med en 4-3 sejr i ryggen fra første kamp var der vel heller ikke så meget at frygte.
Endelig lykkedes det en lille københavnsk forstadsklub at komme videre, selvom man havde været ret tæt på at fucke tingene op i første kamp med uafgjort på hjemmebane. Uafgjort ude, bare det var stort nok, var altså nok.
Og så synes jeg da nok at resultatet af Gent's hjemmekamp mod Roma lige skal med: 1-7! Da AaB spillede mod belgierne for ca. 2 år siden i Toto-cup'en, regnede jeg mandskabet for at være på niveau med eksempelvis FC Midtjylland. Godt nok var det altså et hold fra den italienske liga (alene derfor overraskende, at italienerne kunne magte at score hele SYV(!) gange....hvis et italiensk hold scorer 3 mål i én og samme kamp, er de jo gået overdrevet meget amok), men alligevel skræmmende at man kan falde så meget bagud på bare 2 sæsoner - men det er vist den generelle historie om belgisk fodbold i disse år.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Godt for dansk fodbold at OB og Brøndby gik videre, meget overbevisende sejr til OB må man sige. God kamp for Utaka med de 3 mål.
Roma vandt hele 7-1 ude over Gent med b. la et hattrick af Totti og 2 mål af Rossi. Galatasaray vandt også en storsejr på hele 6-0 over Maccabi Netanya også her med et hattrick i kampen, denne gang fra Nonda.
Roma vandt hele 7-1 ude over Gent med b. la et hattrick af Totti og 2 mål af Rossi. Galatasaray vandt også en storsejr på hele 6-0 over Maccabi Netanya også her med et hattrick i kampen, denne gang fra Nonda.

Vil påstå RFC spiller et brag af en kamp, og gad vide om ikke faxe har tvunget spillerne til og læse hvad de tyske aviser skrev om Randers efter det første møde, som motivation, for det var vist ikke godt det de skrev så vidt jeg har kunnet se på nettet, og med meget god grund.
P.S havde Berg som 1. målscore
P.P.S desværre var det Marcus Berg eller hvad ham svensker nu hedder
P.S havde Berg som 1. målscore

P.P.S desværre var det Marcus Berg eller hvad ham svensker nu hedder

Nu er Roma jo ikke bare "et hold fra den italienske liga" - de blev trods alt nr. 2 for to år siden, og var ret tæt på at snuppe scudettoen. Jeg ville sgu ikke hæve øjenbrynene meget hvis FCM fik lignende tæv på Messecenter-SAS-DLG-arena af samme hold.Fup skrev:
Sjovt at nogle folk altid skal fremhæve serie a som noget kedeligt fodbold uden mål. Men sandheden er at der blev scoret flere mål i serie a sidste år end i premier league.Andichrist skrev:Nu er Roma jo ikke bare "et hold fra den italienske liga" - de blev trods alt nr. 2 for to år siden, og var ret tæt på at snuppe scudettoen. Jeg ville sgu ikke hæve øjenbrynene meget hvis FCM fik lignende tæv på Messecenter-SAS-DLG-arena af samme hold.Fup skrev:
988 mål i serie a
942 mål i premier league
Helt sikkert at italiensk fodbold er kedeligt og defensivt

(Ikke rettet direkte på dig Fup, men generelt alle der kommer med det udsagn)
Jamen, jeg kan da bære det, for jeg ER jo netop af den overbevisning at alt i moderne fodbold, der er grimt, ækelt og gennemsyret af defensiv kynisme stammer fra Italien. Og mine skuldre er brede nok til at bære kritikken, for jeg ser I-N-tet, der kan overbevise mig om det modsatte. Og dybest set har jeg bare svært ved at forstå at nogle kan elske et hold fra en liga som PL, og også have følelser for italiensk fodbold - men fred være med dét. Nogle kan lide kogte kartofler, andre vil hellere have dem som pommes frittes.Belloni skrev:Sjovt at nogle folk altid skal fremhæve serie a som noget kedeligt fodbold uden mål. Men sandheden er at der blev scoret flere mål i serie a sidste år end i premier league.Andichrist skrev:Nu er Roma jo ikke bare "et hold fra den italienske liga" - de blev trods alt nr. 2 for to år siden, og var ret tæt på at snuppe scudettoen. Jeg ville sgu ikke hæve øjenbrynene meget hvis FCM fik lignende tæv på Messecenter-SAS-DLG-arena af samme hold.Fup skrev:
988 mål i serie a
942 mål i premier league
Helt sikkert at italiensk fodbold er kedeligt og defensivt![]()
(Ikke rettet direkte på dig Fup, men generelt alle der kommer med det udsagn)
-
- Geografisk sted: danemark
Hoffenheim udligner... nogle andre der også nyder godt af, at eurosport endelig har taget sig sammen og investeret i attraktivt materiale ? Bayern drengene på eurosport 2 

"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Ikke at jeg bryder mig om Chelsea men så gerne at de lige gav Scum nogle velfortjente stryg.. De mangler vist Vidic og kommer til at savne Ronaldo.. Dette bliver det første hint vi får på om hvor meget han betød.
3-0.. Owen skadet.
3-0.. Owen skadet.

Kons skrev:Owen skadet.

Edit: misforstod, troede han var skadet, men det var bare et gæt kan jeg se nu. judas er på bænken