Jeg håber virkelig ikke, at det er Chelsea.
Håber det er denne her store signing Rafa har snakket om der kan slå vores tidligere transfer rekord

Er det ikke lidt ligegyldigt når skysports artiklen skriver at Valencia har afslået tilbudet fordi de er i meget fremskredne forhandler med Real Madrid?Xenne skrev:Der er nogen der har budt på Villa og det er ikke fra spanien budet er kommet.
Håber det er denne her store signing Rafa har snakket om der kan slå vores tidligere transfer rekord
Hvis vi kunne ville vi også gøre det uden at rynke på næsen. Vi kan fryde os den dag en klub går neden om på dårlig forretning (hvis det ik blir os selv inden). Men ellers må man bare sige det er imponerende hvad de kan foretage sig.Rodriguez skrev:Er det ikke lidt ligegyldigt når skysports artiklen skriver at Valencia har afslået tilbudet fordi de er i meget fremskredne forhandler med Real Madrid?Xenne skrev:Der er nogen der har budt på Villa og det er ikke fra spanien budet er kommet.
det vil jeg mene du har ret i. Jeg kan nu egentlig også nøjes med bare en fra den første.Jejes skrev:Hvis vi bare henter 1 spiller fra hver af følgende kategorier, vil jeg mene at sommerens transfervindue har været en succes:
1. Tevez, Silva, Villa, Young, Agüero
2. Lavezzi, Negredo, Lennon, Downing, Giovinco, Carzola, Cruz, Robben, Crouch
Det bliver nu spændende, at se hvad Rafa har af planer for næste sæson
Jeg så gerne at den hed Silva eller Young til kanten, Aguero eller Negredo på toppenPeter From skrev:det vil jeg mene du har ret i. Jeg kan nu egentlig også nøjes med bare en fra den første.Jejes skrev:Hvis vi bare henter 1 spiller fra hver af følgende kategorier, vil jeg mene at sommerens transfervindue har været en succes:
Helt enig. Hvis vi kan få en af de alsidige spillere fra øverste hylde, som vil kunne dække både fløj og angreb, så har vi egentlig hvad vi skal bruge. Nej, måske vi bør hente en breddespiller til centerforsvaret og den defensive midtbane også, men så synes jeg også vi er rigtig godt dækket. Med Rafa bag roret har vi i Pepe, Arbeloa, Agger, Carra, Insua, Masch, Alonso, Kuyt, Gerrard, Benayoun, Torres i sig selv et mesterskabshold, og kan vi få styrket bredden med eksempelvis Distin og Martinez og så få lidt mere kvalitet til de fire forreste pladser i form af Tevez, Suarez eller Lavezzi (mine tre favoritkøb) eller en der ligner, så synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud.Peter From skrev:det vil jeg mene du har ret i. Jeg kan nu egentlig også nøjes med bare en fra den første.Jejes skrev:Hvis vi bare henter 1 spiller fra hver af følgende kategorier, vil jeg mene at sommerens transfervindue har været en succes: