Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 11. jun, 2009 16:44

Der er nogen der har budt på Villa og det er ikke fra spanien budet er kommet.
Jeg håber virkelig ikke, at det er Chelsea.
Håber det er denne her store signing Rafa har snakket om der kan slå vores tidligere transfer rekord :D
Billede

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » torsdag, 11. jun, 2009 16:53

Xenne skrev:Der er nogen der har budt på Villa og det er ikke fra spanien budet er kommet.
Håber det er denne her store signing Rafa har snakket om der kan slå vores tidligere transfer rekord :D
Er det ikke lidt ligegyldigt når skysports artiklen skriver at Valencia har afslået tilbudet fordi de er i meget fremskredne forhandler med Real Madrid?

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » torsdag, 11. jun, 2009 17:21

Det så jeg ikke :)

Men jo, så er det lige gyldigt.
Det er jo klamt hvis Real henter Kaka, Christina & Villa.
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 11. jun, 2009 17:30

@ Fribytter

Jamen, du argumenterer da også godt nok for dine holdning til Benayoun. Jeg er bare uenig. Når man har spillet så god en halv sæson (før jul var han heller ikke just dårlig, i modsætning til hans første sæson i klubben) synes jeg slet ikke man skal sælge. Slet ikke som markedet ser ud, hvor på ingen måde er garanteret forstærkning. Du ser det som slag før køb. Jeg er af den stik modsatte opfattelse. Vi skal først sælge når vi er sikret en fuldgod erstatning (som i Yossis tilfælde bliver svær at finde). Itandje, Degen, Dossena, Plessis og Voronin skal sælges, da deres afgang ikke vil svække os. Har vi råd til en ekstra kant er det El Zhar der står først i køen til at blive solgt og dernæst N'Gog (jeg tror stadig på Babel der, som du nævner, leverede fornuftigt i første sæson). Sælger vi ud af start XI spillere (Benayoun er imo foran Riera på venstrekanten) for at skaffe midler til nye startere, vil det for mig at se, være en panikhandling isf. at slå koldt vand i blodet.

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » torsdag, 11. jun, 2009 17:42

Rodriguez skrev:
Xenne skrev:Der er nogen der har budt på Villa og det er ikke fra spanien budet er kommet.
Er det ikke lidt ligegyldigt når skysports artiklen skriver at Valencia har afslået tilbudet fordi de er i meget fremskredne forhandler med Real Madrid?
Hvis vi kunne ville vi også gøre det uden at rynke på næsen. Vi kan fryde os den dag en klub går neden om på dårlig forretning (hvis det ik blir os selv inden). Men ellers må man bare sige det er imponerende hvad de kan foretage sig.

Kirk

Indlæg af Kirk » torsdag, 11. jun, 2009 17:51

personligt tror jeg at vores "store" signing bliver Silva.... meget stille om ham, og vi går under radaren mens alle de andre snakker og skriver.... Regner med Rafa laver et mestertræk på transfermarkedet... Er jeg den eneste der gnækker lidt over det ikke ser ud til at CSKA kan tiltrække de klasse spillere som de før gjorde grundet Real...:-) :headbang:

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » torsdag, 11. jun, 2009 18:00

Jeg har lidt svært ved at tro vores store signing bliver silva, selvom jeg gerne så ham i liverpool :)
Men har læst flere artikler hvor de nævner at, et salg af silva vil først blive aktuelt efter et salg af villa.
Grunden til de sælger er jo deres dårlige økonomsike situation, så tænker jeg bare at vi er jo heller ikke så stærk stillet økonomisk. United ser ud til at scorer kassen på Christina og alle andre klubber som er i toppen har masser af penge undtagen os. Jeg tror desværre der er nogen der snupper ham før os.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 11. jun, 2009 18:04

Som Kirk, tror jeg også på, at vi har en god chance for at få hentet Silva. Især nu, da Real Madrid lader til at få hentet Ronaldo.

Som en lille sidebemærkning vil jeg sige, at jeg blev sindsygt positivt overrasket over Jefferson Montero's præstation for Ecuador mod Argentina i går. Han kom ind efter godt 10 minutter på venstrekanten og kørte fuldstændig rundt med Argentina's højre forsvarsside. Ærgeligt at Villareal allerede har snuppet ham. Ham måtte vi gerne have hentet billigt, hvis den kamp afspejler hans niveau.

Jejes

Indlæg af Jejes » torsdag, 11. jun, 2009 18:12

Hvis vi bare henter 1 spiller fra hver af følgende kategorier, vil jeg mene at sommerens transfervindue har været en succes:

1. Tevez, Silva, Villa, Young, Agüero
2. Lavezzi, Negredo, Lennon, Downing, Giovinco, Carzola, Cruz, Robben, Crouch

Det bliver nu spændende, at se hvad Rafa har af planer for næste sæson :P

Peter From

Indlæg af Peter From » torsdag, 11. jun, 2009 18:54

Jejes skrev:Hvis vi bare henter 1 spiller fra hver af følgende kategorier, vil jeg mene at sommerens transfervindue har været en succes:

det vil jeg mene du har ret i. Jeg kan nu egentlig også nøjes med bare en fra den første.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » torsdag, 11. jun, 2009 19:20

Peter From skrev:
Jejes skrev:Hvis vi bare henter 1 spiller fra hver af følgende kategorier, vil jeg mene at sommerens transfervindue har været en succes:

det vil jeg mene du har ret i. Jeg kan nu egentlig også nøjes med bare en fra den første.
Jeg så gerne at den hed Silva eller Young til kanten, Aguero eller Negredo på toppen :)

Også gerne G.Johnson til backen evt.?

Og self. en joker ;) Ben Arfa :headbang:
Og hvis ikke Ben Arfa så Renato Agusto ;D
Billede

Kriller

Indlæg af Kriller » torsdag, 11. jun, 2009 19:27

Jeg har en mavefornemmelse, er ikke sikker på om jeg kan lide den eller ej, men jeg bliver nødt til at dele min fornemmelse.

So here it goes: Sommerens store transfer bliver Carlos Tevez.

Som sagt det er bare en fornemmelse, derfor ingen kilde.

Kirk

Indlæg af Kirk » torsdag, 11. jun, 2009 19:47

så gerne Silva og Lennon...

fart og kreativitet til begge vores fløje... så kan Dirk komme helt i front når det påkræves... :dance:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 11. jun, 2009 19:52

Var Luis Suárez ikke også på tale engang?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 11. jun, 2009 20:31

Peter From skrev:

Helt enig. Hvis vi kan få en af de alsidige spillere fra øverste hylde, som vil kunne dække både fløj og angreb, så har vi egentlig hvad vi skal bruge. Nej, måske vi bør hente en breddespiller til centerforsvaret og den defensive midtbane også, men så synes jeg også vi er rigtig godt dækket. Med Rafa bag roret har vi i Pepe, Arbeloa, Agger, Carra, Insua, Masch, Alonso, Kuyt, Gerrard, Benayoun, Torres i sig selv et mesterskabshold, og kan vi få styrket bredden med eksempelvis Distin og Martinez og så få lidt mere kvalitet til de fire forreste pladser i form af Tevez, Suarez eller Lavezzi (mine tre favoritkøb) eller en der ligner, så synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud.
Personligt ser jeg faktisk helst, at vi stiller til start med de 11 førnævnte spillere til næste sæson, om ikke andet så som udgangspunkt. Kan Benayoun tage sit niveau fra sidse halvsæson med til næste år, så er der ikke mange spillere i verden, hvis indkøb kan retfærdiggøre, at vores superisraeler bliver bænket. Det samme er egentlig tilfældet for Kuyt.
Så kommer Silva, Teves, Lavezzi eller whoever, så kommer de til at kæmpe for deres plads, for pt har vi et klassehold.

Besvar