Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » onsdag, 27. maj, 2009 00:12

Er Juninho fra Lyon blevet for gammel?! Han er netop blevet frigjort af sin kontrakt i Lyon. Måske en "McAllister-signing"?

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » onsdag, 27. maj, 2009 01:12

YNWA skrev: 1.Er Juninho fra Lyon blevet for gammel?!
2. Han er netop blevet frigjort af sin kontrakt i Lyon. Måske en "McAllister-signing"?
1. Ja.
2. Nej.

Medmindre vi kan få indført et lignende scenarie som i NFL, hvor man har en kicker til at sparke Field Goals, så man kunne sætte Juninho ind hver gang vi får frispark, så synes jeg ideen er forældet.

Juninho er langt fra hurtig og langt fra den force han tidligere har været.
Han er dog stadig vildt god til frispark.
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. maj, 2009 13:45

Boye skrev:
aarde skrev:
Boye skrev:.. Og så fuldender Diego sit skifte til Juventus, hvilket må betyde, at Juventus sandsynligvis ikke er med i kampen om Silvas underskrift længere. Come on Rafa..

http://www.bold.dk/nyt/Diego-paa-plads-i-Juventus
Hvordan kan det ske uden for transfervinduets åbningstid?
Han kan da sagtens skrive under, og Werder kan sagtens betale nu. Han må bare ikke spille for Juventus før vinduet åbner.
Aarh, den tror jeg altså ikke holder vand. Hvordan vil du så forklare de paniktilstande, der hersker hos samtlige transferaktive klubber, når vinduet er ved at lukke? Det ville for mig heller ingen mening give, hvis det skulle hænge sådan sammen, da hele idéen med transfervinduer i så fald ville forsvinde.

EDIT: Fandt et forklarende gennemgange af systemet på BBC. Der skrives følgende:

Angående vintervinduet:
BBC skrev:... no permanent signings are allowed before the end of the season when the transfer window reopens once more.
Og sommervinduet:
BBC skrev:After midnight on 1 September, Premier League and SPL clubs cannot sign any players, on loan or full transfers, until the next transfer window in the 2008/09 season opens on 1 January. This window will stay open until midnight on Monday, 1 February.
Outside of the transfer windows, any club may still sign players on an emergency basis (such as if they had no goalkeepers available) with the permission of their competition's governing body, ie the Premier League.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/4131679.stm
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/6971785.stm
Senest rettet af Aarde onsdag, 27. maj, 2009 13:53, rettet i alt 1 gang.

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 27. maj, 2009 13:50

aarde skrev:
Boye skrev:
aarde skrev:
Boye skrev:.. Og så fuldender Diego sit skifte til Juventus, hvilket må betyde, at Juventus sandsynligvis ikke er med i kampen om Silvas underskrift længere. Come on Rafa..

http://www.bold.dk/nyt/Diego-paa-plads-i-Juventus
Hvordan kan det ske uden for transfervinduets åbningstid?
Han kan da sagtens skrive under, og Werder kan sagtens betale nu. Han må bare ikke spille for Juventus før vinduet åbner.
Aarh, den tror jeg altså ikke holder vand. Hvordan vil du så forklare de paniktilstande, der hersker hos samtlige transferaktive klubber, når vinduet er ved at lukke? Det ville for mig heller ingen mening give, hvis det skulle hænge sådan sammen, da hele idéen med transfervinduer i så fald ville forsvinde.
Det er du i din gode ret til at tro, men det gør den.

Det vil jeg forklare med, at klubberne må undvære nye spillere helt til det næste vindue, såfremt de ikke får signet nogen i vinduets åbningstid. De må som sagt gerne lave aftaler med spillere uden for vinduerne, men det er først i transfervinduerne, at spillerne skifter klub, og det er der jo hundredevis af eksempler på. Brøndby har fx også lige signet Jan Frederiksen uden for et transfervindue:
http://da.wikipedia.org/wiki/Jan_Frederiksen (vinduet åbner 1. juli)

Idéen med transfervinduerne er jo netop, at man ikke kan skifte klub fra dag til dag, men derfor er det stadig i orden at forhandle aftaler på plads uden for vinduerne.
Senest rettet af Boye onsdag, 27. maj, 2009 13:56, rettet i alt 1 gang.

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. maj, 2009 13:56

Boye skrev:Ved du hvad du snakker om? :). Det vil jeg forklare med, at klubberne må undvære nye spillere helt til det næste vindue, såfremt de ikke får signet nogen. De må som sagt gerne lave aftaler med spillere uden for vinduerne, men det er først i vinduerne at spillerne skifter klub, og det er der jo hundredevis af eksempler på. Brøndby har fx også lige signet Jan Frederiksen uden for et transfervindue:
http://da.wikipedia.org/wiki/Jan_Frederiksen

Idéen med transfervinduerne er jo netop, at man ikke kan skifte klub fra dag til dag, men derfor er det stadig i orden at forhandle aftaler på plads uden for vinduerne.
Nej jeg ved ikke hvad jeg snakker om. Det er derfor jeg gør det meget klart, at jeg tror og at det for mig ingen mening ville give, hvis det hang sammen, som du beskriver.
Men hvis du har styr på tingene, må du meget gerne forklare de artikler, jeg har linket til i rettelsen af mit indlæg. For dem synes jeg netop modsiger det, du argumenterer for.

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 27. maj, 2009 14:04

aarde skrev:
Boye skrev:Ved du hvad du snakker om? :). Det vil jeg forklare med, at klubberne må undvære nye spillere helt til det næste vindue, såfremt de ikke får signet nogen. De må som sagt gerne lave aftaler med spillere uden for vinduerne, men det er først i vinduerne at spillerne skifter klub, og det er der jo hundredevis af eksempler på. Brøndby har fx også lige signet Jan Frederiksen uden for et transfervindue:

Nej jeg ved ikke hvad jeg snakker om. Det er derfor jeg gør det meget klart, at jeg tror og at det for mig ingen mening ville give, hvis det hang sammen, som du beskriver.
Men hvis du har styr på tingene, må du meget gerne forklare de artikler, jeg har linket til i rettelsen af mit indlæg. For dem synes jeg netop modsiger det, du argumenterer for.
Hvad er det, jeg skal forklare? At ingen permante signings er lovlige uden for vinduet, er vel et udtryk for, at spillerne ikke må skifte klub i den periode. Derfor må man stadig gerne lave forhåndsaftaler, hvis klubberne har accepteret et bud på en spiller. Faktum er bare, at spilleren først skifter til den nye klub, når vinduet åbner. Jeg ved ikke, om der er specielle regler i England, men du kan da med lethed se på de eksempler jeg har givet, at det er muligt.

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. maj, 2009 14:08

Boye skrev:
aarde skrev:

Hvad er det, jeg skal forklare? At ingen permante signings er lovlige uden for vinduet, er vel et udtryk for, at spillerne ikke må skifte klub i den periode. Derfor må man stadig gerne lave forhåndsaftaler, hvis klubberne har accepteret et bud på en spiller. Faktum er bare, at de først skifter til den nye klub, når vinduet åbner. Jeg ved ikke, om der er specielle regler i England, men du kan da tydeligvis se på de eksempler jeg har givet, at det er muligt.
Det giver mening. Man kan få aftaler på plads spiller og klubber imellem, men signingen sker først når vinduet åbner. Så tror jeg, jeg er med. Så forstår jeg bare ikke, hvorfor der ikke sker flere forhandlinger uden for åbningstiden end der gør, da det ville kunne spare klubberne den 12. times panik, der altid opstår, når vinduet skal til at lukke. Men der sker måske mere end man (jeg) umiddelbart går og tror...

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 27. maj, 2009 14:13

Det kan godt være, at jeg ikke udtrykte mig præcist nok, men det var dét, jeg forsøgte at forklare fra starten. ;)

En af grundende til, at der ikke sker flere forhandlinger uden for vinduerne, kan måske være, at de forskellige klubber/trænere ikke har ressourcer til at koncentrere sig om nye potentielle signings, fordi fokus ligger andetsteds midt i en sæson. Der er måske også en vis frygt for, at en given spiller ikke præsterer optimalt for sin nuværende klub, hvis han hele tiden har i baghovedet, at han alligevel skifter til en ny inden for den nærmeste fremtid.

Boye

Indlæg af Boye » fredag, 29. maj, 2009 15:06

http://www.bold.dk/nyt/Juve-klar-til-Trezeguet-salg

Gode gamle Trezegol :). Han er ganske enkelt giftig foran kassen, og jeg tror, at det måske er personlige grunde der gør, at Juve vil sælge ham. Jeg ser ham som en meget bedre backup til Torres end det vi har, og han er ikke alt for dyr, eftersom klubben er interesseret i at sælge ham. Han er også en smule oppe i årene efterhånden.

Hvis vi signer ham, skulle der stadig være resterende penge i budgettet til at forstærke andre positioner, men der ikke ummidelbart noget, som tyder på det.

JRosen88

Indlæg af JRosen88 » fredag, 29. maj, 2009 15:19

Jeg syntes generelt at mange af de indlæg der er herinde er useriøse og unødvendige !
90% af indlægende herinde skriver om spillerkøb og om beløb som Liverpool ALDRIG kommer til at bruge på transfermarkedet !
Vi har jo set det gang på gang at der kun bliver købt en klassespiller og 2-3 middelmådige spillere når der bliver købt ind..
Jeg tror godt vi kan skyde en lang pil efter en klasse erstatning i hver kæde som mange skriver om selvom jeg da håber jeg da at i alle har ret og Liverpool overrasker helt vildt i dette transfervindue..

PS. Alle der siger at Kuyt og Alonso skal væk burde virkelig skamme sig godt og grundigt !

Undskyld min hissighed, men er ved at være godt og grundig træt af at være efter lorteklubber som united og chelsea, og håber virkelig snart at der bliver købt "klasse" spillere til backs og kanter :D

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 29. maj, 2009 20:57

Reports: Reds sign Brazilian starlet
By Richard Buxton - 29/05/2009 19:37
According to reports in South America, Liverpool have clinched the signing of Brazil under-17 star Zezinho.

The attacking midfielder was one of the stars of the Under-17 Championships which his home country won and was apparently a target for the Reds, the other three clubs of the Premiership's 'big four', Barcelona and Real Madrid.

Zezinho is currently at Brazilian second division outfit Juventude but reports in the country are claming that a deal has already been done to bring the youngster to Anfield.

However Juventude's club president Sergio Florian has refuted the claims and insists that to his knowledge no agreements have been made.

"The money is already in our account? I'm not aware of anything," he told Futebol Interior.

"In particular, there is nothing, any kind of negotiation."

"I cannot speak anything more than that because, as far as I'm concerned, they were just scouting the player."

Læs overskriften og bagefter den sidste linje, hmmm.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » fredag, 29. maj, 2009 21:31

JRosen88 skrev:Jeg syntes generelt at mange af de indlæg der er herinde er useriøse og unødvendige !
90% af indlægende herinde skriver om spillerkøb og om beløb som Liverpool ALDRIG kommer til at bruge på transfermarkedet !
Vi har jo set det gang på gang at der kun bliver købt en klassespiller og 2-3 middelmådige spillere når der bliver købt ind..
Jeg tror godt vi kan skyde en lang pil efter en klasse erstatning i hver kæde som mange skriver om selvom jeg da håber jeg da at i alle har ret og Liverpool overrasker helt vildt i dette transfervindue..

PS. Alle der siger at Kuyt og Alonso skal væk burde virkelig skamme sig godt og grundigt !

Undskyld min hissighed, men er ved at være godt og grundig træt af at være efter lorteklubber som united og chelsea, og håber virkelig snart at der bliver købt "klasse" spillere til backs og kanter :D
Alle dem som mener at Yossi skal væk burde seriøst skamme sig!

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 29. maj, 2009 22:07

JRosen88 skrev:Jeg syntes generelt at mange af de indlæg der er herinde er useriøse og unødvendige !

1) Et forum er til for at diskutere, og ikke nødvendig kun realistiske ting - Rafa har selv været ude og sige at han sagtens kunne se os bryde transferrekorden i det nye transfer vindue - så når du siger 90 procent af indlægene er overflødige, så er du vist kommet forkert...

2) Sidst jeg tjekkede lå vi foran Chelsea....
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Boye

Indlæg af Boye » lørdag, 30. maj, 2009 13:32

dobbeltpost.. slet dette indlæg
Senest rettet af Boye lørdag, 30. maj, 2009 13:33, rettet i alt 1 gang.

Boye

Indlæg af Boye » lørdag, 30. maj, 2009 13:32

http://www.bold.dk/nyt/Gerrard-Skal-hav ... aerkninger

Rafa har næsten lige været ude og sige præcis det samme. Nu skal man ikke overfortolke, men det her kunne da sagtens være for at hjælpe Rafa med at vriste de nødvendige midler fra de gamle amerikanere.

Besvar