Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kom så Wigan! 

- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Mit indlæg blev så malplaceret at jeg næsten skrev "Wigan er kommet foran!!!" da Wankchester udlignede til 1-1. Beklager.
Hvor er det røvtur!
Hvor er det røvtur!
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
Jeg har set det meste af anden halvleg på et stream. Det begynder desværre at ligne den kamp man kunne forvente. Man U tager mere og mere kontrol over det.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Jeg forventer at Macheda kommer ind og afgøre det i det 93' minut. Desværre. Så kan han skrive det på Twitter, den yndige dreng..perpig skrev:Jeg har set det meste af anden halvleg på et stream. Det begynder desværre at ligne den kamp man kunne forvente. Man U tager mere og mere kontrol over det.

Barca har netop udlignet, er lykkelig for at den kamp er på lige nu, ellers havde jerg fået hjertestop.........
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Ja. De har sat tempoet op her efter pausen og presser nu Wigan i bund.
Og samtidigt laver Wigans spillere nu masser af fejl. Prøver at udfordre to - tre manu spillere.
Samt manu får en del tynde frispark ofte.
Så græder hun igen... Godt forvars spil
Barca har scoret til 1-1. Godt sat ind.
Og samtidigt laver Wigans spillere nu masser af fejl. Prøver at udfordre to - tre manu spillere.
Samt manu får en del tynde frispark ofte.
Så græder hun igen... Godt forvars spil
Barca har scoret til 1-1. Godt sat ind.
Nej hvor er hun ynkelig. Det er helt vildt.
Skal jeg grine eller græde?
Vent med at beslutte dig til efter kampen.ChinGanMew skrev:Nej hvor er hun ynkelig. Det er helt vildt.
Åh nej, player of the year sendes på banen - nu har de jo så godt som vundet kampen 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
10 minutter igen, kom nu Wigan, bare hold 1-1, så manu spillerne kan gå nervøse ind til arsenal kampen!
selvom de da gerne må score til 2-1 da
selvom de da gerne må score til 2-1 da
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
1-1 i England.
1-1 i Spanien.
1-1 i Italien.
Nice.
1-1 i Spanien.
1-1 i Italien.
Nice.
Kom så Mido! Do your magic!