Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 06. maj, 2009 22:59

Thommo skrev:
Fred skrev:Man UTD vinder jo 100% sikkert imod et reserve barca hold.
Hvorfor tror du Barcelona stiller med et reserve hold? Abidal er vel ude og det er det. Resten er vel klar, incl Henry
Alves karantæne

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 06. maj, 2009 22:59

Drogba diver
Drogba misser
Drogba ude af kontrol - Drogba tabte kampen for cska

Så mangler vi kun at høre fra Rolling Stones (cska-gutten).

Udover det - så er jeg glad for at det ikke bliver engelsk-engelsk i finalen, det er altså lidt halvtamt. Men Barca var ikke gode i dag - jeg frygter godt nok en manure-sejr.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus

Indlæg af hvepse » onsdag, 06. maj, 2009 22:59

Hæske skrev:
hvepse skrev:Dejligt at chelsea ikke går videre - det varmer virkelig. Men jeg håber virkelig bl.a. Drogbas efterfølgende adfærd får konsekvenser. Han står jo og råber jeg ved ikke hvad, direkte op i hovedet og virker særdeles truende. Ikke ligefrem adfærd man forventer fra en "professionel" fodboldspiller.
Det har du nok helt ret i. hehe

Så lækkert at Barca score til sidst.
En lidt uheldig formulering der, men i det mindste var den rigtig ;)

Men, imo, ændrer det ikke, at Drogba m.fl. er en skændsel når de opfører sig sådan. Selv Hiddink skulle have råbt efter dommeren.
Senest rettet af hvepse onsdag, 06. maj, 2009 23:00, rettet i alt 1 gang.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 06. maj, 2009 23:00

Emmy skrev:
Liverbird skrev:
Emmy skrev:Findes der bare ingen dygtige dommere i Europa i øjeblikket?
Ingen var som Pierluigi Collina! Han var klasse.

Hvor er dommere som Urs Meier, Markus Merk osv.?
Det er vel pga. nogle tåbelige aldersregler UEFA har. Når man er fyldt 40-45 år så kan man pr definition bare ikke være topdommer. Det er jo latterligt med sådanne regler.
Paradoksalt nok synes jeg næsten den mest tåbelige kendelse var det røde kort. Der var ikke engang frispark. At chelsea bliver snydt for et straffespark eller to kan vi godt blive enige om, men hver eneste gang Drogba eller Anelka faldt i feltet appellerede de jo for straffe - og i par tilfælde var der vel nærmest tale om film. Hvis de havde holdt lavere profil og optrådt mindre beregnende, teatralske og usympatiske, så ville man muligvis kunne mobilisere en smule medfølelse.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 06. maj, 2009 23:00

Bjarkejesp skrev:
Nando skrev:
Bjarkejesp skrev:Iniesta... Nu vinder Man U jo...

Ej, lad nu være med at stille det op som om det er et faktum!!!
Hvis Barca kan vinde over Chelsea er der selvfølgelig også en reel chance for at de kan vinde over Manc's.
Ja, bortset fra at de jo ikke vandt over Chelsea.

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » onsdag, 06. maj, 2009 23:01

Hvorfor var det lige jeg ikke oddsede Barcelona, som vinder af 2 halveg alligevel . Øv .

Dejlig med Barce i finalen, jeg bliver nød til at bære den trøje bare lige den 27 maj, med den dejlige røde indenunder :)
Billede

bongfong

Indlæg af bongfong » onsdag, 06. maj, 2009 23:01

LiverbirdOnMyChest skrev:
bongfong skrev:Selvom jeg ikke er meget for Chelsea må jeg sige at jeg føler for dem. Snydt for et klart straffe og spiller helhedsmæssig klart bedst. Kampen idag sparkede max røv ift. igår! Fodbold er sku ondt, men godt!
btw. jeg tror på Claus Bo Larsen som dommer i finale:D Dansk islæt i CL-finale! yes-sir! :D
Det ville være sindsygt dumt at satse på det da det ikke er muligt for ham efter at han har dømt en semi-finalekamp... det sagde de under hans sidste kamp... bliver måske Lubos Mitchel...
Nå ja:D røg lige af den - lidt ligesom chelseaspillerne nu - så glemte lige at bruge hjernen! :lol:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. maj, 2009 23:04

Hæske skrev: Alves karantæne
Okay ja både Eric og Daniel ude er da lidt kritisk, men holder nu på at Puyol er med kompenserer rigeligt for det, Alves er alligevel aldrig på sin plads, så hvis de reelt har en højre back i truppen, ville jeg foretrække ham fremfor Alves ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 06. maj, 2009 23:04

Nu kan jeg se det...Drogba er jo verdensklasse. :clap:

Det er sgu da kun retfærdigt at Chelski smager deres egen medicin. Jeg husker dommeren på Camp Nou snød Barca for straffe og flere andre kendelser. Idag fik de, hvad de fortjente og de kan bare lære at lade være med at dive, for så havde dommeren måske dømt til deres fordel.

Hvem tror flødebollen Ballack han er? Stå og råbe dommeren lige op i ansigtet. De burde fandme skamme sig over deres opførsel.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

bongfong

Indlæg af bongfong » onsdag, 06. maj, 2009 23:10

Jeg er ret sikker på, at der kommer nogle reaktioner fra UEFA efter denne kamp.
Især visse spilleres opførsel er jo slet ikke til at tage, millioner af mennesker ser jo med.
Men måske har også den norske dommer dømt hans sidste store internationale topkamp - hvor det kan forestilles, at dødstrusler sagtens kunne komme ind i billedet.(det er jo set før)

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » onsdag, 06. maj, 2009 23:14

McRae skrev:
Bjarkejesp skrev:
Nando skrev:
Bjarkejesp skrev:Iniesta... Nu vinder Man U jo...

Ej, lad nu være med at stille det op som om det er et faktum!!!
Hvis Barca kan vinde over Chelsea er der selvfølgelig også en reel chance for at de kan vinde over Manc's.
Ja, bortset fra at de jo ikke vandt over Chelsea.
Du ved hvad jeg mener, de gik videre mod Chelsea. Ergo, de vandt :-)

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 06. maj, 2009 23:18

Nej, den hopper jeg ikke med på. De vandt hverken på hjemmebane eller på udebane, og var tilmed ikke specielt imponerende at se på. Så at de går videre på reglen om udebanemål gør ikke deres chancer mod ManU større.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 06. maj, 2009 23:19

McRae skrev:Nej, den hopper jeg ikke med på. De vandt hverken på hjemmebane eller på udebane, og var tilmed ikke specielt imponerende at se på. Så at de går videre på reglen om udebanemål gør ikke deres chancer mod ManU større.
Nu spiller man jo over to kampe og har hele tiden det i tankerne. Så når man går videre har man vundet, i det mindste i alt.

Brugeravatar
hvepse
Geografisk sted: Århus

Indlæg af hvepse » onsdag, 06. maj, 2009 23:19

Jeg brækker mig seriøst, når peter rødtud kalder det drømme finalen!
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 06. maj, 2009 23:22

hvepse skrev:Jeg brækker mig seriøst, når peter rødtud kalder det drømme finalen!
Han er så subjektiv, at det burde forbydes. Havde scum mødt rosenborg havde han også kaldt det drømmefinalen.
Jeg håber at se en grædefærdig cristina, whiskey-nose og peter rødtud når Barca lammetæver dem i Rom.

Har altid ment de 3 "eksperter" er omvandrende jokes og har ikke ændret mening efter i aften.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar