Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dagens Kampe

Indlæg af rnh » tirsdag, 07. apr, 2009 23:21

Hvor lukker sprit tuden da bare meget lort ud når han snakker om man u.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 07. apr, 2009 23:31

Jeg beundrer dig for overhovedet at forstå hvad manden siger, men der var vel undetekster?

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 07. apr, 2009 23:46

jackass skrev:Man U er det største enmandshold nogen sinde. Og når deres stjerne ikke er i form, så er de ikke meget værd.

Og sikke vi fik slået hul på det forsvar!! De har lukket to ind per kamp siden, de mødte Nando, Stevie og ikke mindst Andrea.
Ja, de er akkurat lige så meget et enmandshold nu, som de var dengang med Cantona.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 08. apr, 2009 00:15

Jeg mener ikke, at United er en enmandshær. Det er sgu at gøre Ronaldo bedre end han er! Nej, deres hold er bare faldet sammen - især i defensiven. Og når det sker, får man det altid meget svært. Hvor ualmindeligt irriterende vores mange 0-0'ere har været, fordi vores angrebsspil ikke har fungeret optimalt, kan det vise sig at være en fordel. Vi har hele tiden haft styr på holdets organisation, og det er "nemmere" at bygge videre på, og derved få styr på angrebsspillet også. United har lige nu det modsatte problem. De har masser af gode offensive spillere (der godt nok ikke præsterer helt vildt godt for tiden), mens deres organisation er helt væk. Både forsvar og den centrale midtbane roder rundt. Det er positivt for os. Jeg tror dog, vi skal passe på med at ligge for meget i det. United skal nok være farlige helt til sidst både i ChL og i ligaen. For det plejer de jo altid.
Senest rettet af Alex Brockins onsdag, 08. apr, 2009 00:42, rettet i alt 1 gang.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
perpig

Indlæg af perpig » onsdag, 08. apr, 2009 00:26

LarsU skrev:
jackass skrev:Man U er det største enmandshold nogen sinde. Og når deres stjerne ikke er i form, så er de ikke meget værd.

Og sikke vi fik slået hul på det forsvar!! De har lukket to ind per kamp siden, de mødte Nando, Stevie og ikke mindst Andrea.
Ja, de er akkurat lige så meget et enmandshold nu, som de var dengang med Cantona.
Af et enmandshold at være, klarer de sig nu meget godt.
Heldigvis virker de noget sårbare i øjeblikket, men jeg er ikke parat til at lade den øjeblikkelige eufori over vores egen øjeblikkelige formstyrke gå ud over den sunde dømmekraft.
Ronaldo eller ej: Efter min mening har Manchester U, endnu da, større kvalitativ bredde i deres trup end Liverpool har.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
LFC Søren
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 55

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 08. apr, 2009 00:40

At manc er begyndt at vise svagheds tegn, er yderst positivt men som Perpig siger, så er manc helt sikert med til det sidste.

Det giver dog en tro på det, selvom den stadig ligger til højrebenet for manc, så kan det ikke undgås at det sætter tankerne igang hos ferguson, og resten af manc.

Vi kan "bare" vinde resten af vores kampe, så må vi se om det er nok, men jeg håber så sandelig at manc kommende modstander lugter blod, og går friskt til sagen.

En stor tak til Santa Cruz som startede med at få hul på bylden, efter de ikke havde lukket mål ind i evigheder.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 08. apr, 2009 10:05

Hr. Drejer skrev:Så lækkert. Nu kan scum ikke tage til Porto og stille op med et b-hold. Og det her giver altså bekymringer for dem. Deres forsvar sejler fuldstændigt.

Helt enig med Jackass; scum er en en-mands-hær - dog uden general. Når Mr. Divemaster spiller dårligt, så er de ligeså kreative som et serie 5 hold.
Det var dog en fornærmelse.

af Serie 5 holdene
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Dines

Indlæg af Dines » onsdag, 08. apr, 2009 10:29

Hej.

Jeg er ret interesseret i at høre, om i herinde håber, at vi (Manchester United) ryger ud til Porto, eller om vi går videre? For hvis vi ryger ud, kan det helt sikkert give os et knæk rent mentalt (har dog svært ved at se os komme længere ned for tiden), men på den anden side, så vil det gavne vores chancer i PL, da vi så ikke skal kæmpe på flere fronter. Specielt hvis i går videre, tror jeg det vil koste jer kræfter og pointtab?

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 08. apr, 2009 10:34

Dines skrev:Hej.

Jeg er ret interesseret i at høre, om i herinde håber, at vi (Manchester United) ryger ud til Porto, eller om vi går videre? For hvis vi ryger ud, kan det helt sikkert give os et knæk rent mentalt (har dog svært ved at se os komme længere ned for tiden), men på den anden side, så vil det gavne vores chancer i PL, da vi så ikke skal kæmpe på flere fronter. Specielt hvis i går videre, tror jeg det vil koste jer kræfter og pointtab?
Jeg håber altid i taber. Om i så rykkede ned ville jeg stadig holde med jeres modstandere.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » onsdag, 08. apr, 2009 10:39

Nu kan jeg jo kun svare på mine egne vegne, men jeg håber i den grad, at I ryger ud. Selvfølgelig kan I herefter udelukkende koncentrere jer om PL, men til gengæld har I herefter kun PL at koncentrere jer om - hvis du forstår, hvad jeg mener. Der kan tales både for (færre kampe i slutspurten) og imod (moral, selvtillid), at et CL-exit skulle svække jeres chancer for at vinde det mesterskab i trods alt stadig må være temmeligt store favoritter til at hive hjem. Til gengæld vil I definitivt være ude af spillet om pokalen med de store ører, så vejen - så sent som i aftes kl. 20.45 - ikke specielt lang ud. For mig er der ingen tvivl - tag til Porto og få jer en god gammeldags ydmygelse.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
LFC Søren

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 08. apr, 2009 10:59

@Dines

Jeg håber helt klar i ryger ud, fordi som man tit ser med hold som vinder, så mærker de ikke trætheden på samme måde. På nuværende tidspunkt af sæsonen, så er der ikke så langt fra fiasko til succes, hvilket både LFC og manc oplevede i weekenden, og jeg tror i vil få et moralsk knæk af, at ryge ud af CL, og det vil vi forhåbenlig udnytte i PL.

For første gang i mange år viser manc svaghedstegn, på dette tidspunkt af sæsonen, hvor i netop plejer at være rigtig stærke, og det er det jeg knytter mit håb til når det gælder PL, selvom jeg stadig mener i er store favoritter, da jeg desværre ikke helt tror på, at vi kan gå igennem resten af turneringen uden pointtab, men spændende er det i hvertfald, og det er ikke noget vi har været forvent med i mange år.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 08. apr, 2009 11:57

Ingen tvivl herfra heller - et nederlag / fiasko / nedrykning / konkurs til united vil altid lune...

Og så lige et citat fra OT (United DK):
"I øvrigt må jeg for gud ved hvilken gang, væmmes over PUBLIKUMMET på Old Trafford. Jeg er pinligt berørt over det, og det nager mig langt ind i hjertet, at vi ikke kan skabe noget, der minder om stemning på et ellers fantastisk stadion, andet end et par minutter efter vi har scoret. Jeg begriber simpelthen ikke, at folk kan sige, at Anfield er ligeså stille, tag nu og lyt med i morgen, så opdager I, hvordan rigtige fans lyder, og ja, det er ikke sjovt at skrive, men ikke desto mindre passer det. Og lad nu være med, at komme med den teori om, at det er fordi mikrofonerne står sådan og sådan, den undskyldning er patetisk.

Jeg er også træt af det der "Theatre of Dreams", for det forstærker bare problemet, ved at man kalder vores stadion for et teater, så er jeg egentlig ligeglad med, at det var Sir Bobby Charlton der gav stadionet det navn, det er et forfærdeligt navn."

Jeg er enig med United DK - jeg bryder mig heller ikke om det der Theatre of Dreams-noget.
Og uanset om vi får nyt stadion eller ej, jeg håber heller ikke Anfield (eller New Anfield), vil blive overklistret med halvklamme tillægsord (berettiget eller ej).
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
LFC Søren

Indlæg af LFC Søren » onsdag, 08. apr, 2009 12:28

jørgen lk skrev:Ingen tvivl herfra heller - et nederlag / fiasko / nedrykning / konkurs til united vil altid lune...

Og så lige et citat fra OT (United DK):
"I øvrigt må jeg for gud ved hvilken gang, væmmes over PUBLIKUMMET på Old Trafford. Jeg er pinligt berørt over det, og det nager mig langt ind i hjertet, at vi ikke kan skabe noget, der minder om stemning på et ellers fantastisk stadion, andet end et par minutter efter vi har scoret. Jeg begriber simpelthen ikke, at folk kan sige, at Anfield er ligeså stille, tag nu og lyt med i morgen, så opdager I, hvordan rigtige fans lyder, og ja, det er ikke sjovt at skrive, men ikke desto mindre passer det. Og lad nu være med, at komme med den teori om, at det er fordi mikrofonerne står sådan og sådan, den undskyldning er patetisk.

Jeg er også træt af det der "Theatre of Dreams", for det forstærker bare problemet, ved at man kalder vores stadion for et teater, så er jeg egentlig ligeglad med, at det var Sir Bobby Charlton der gav stadionet det navn, det er et forfærdeligt navn."

Jeg er enig med United DK - jeg bryder mig heller ikke om det der Theatre of Dreams-noget.
Og uanset om vi får nyt stadion eller ej, jeg håber heller ikke Anfield (eller New Anfield), vil blive overklistret med halvklamme tillægsord (berettiget eller ej).
Selvfølgelig luner det at læse, men nu skal vi ikke være så patetiske og tro, at stemningen på Anfield altid er i top. Men på en europæisk aften, så er er Anfield unik, hvilket vi også kommer til at se, og ikke mindst høre i aften.

Sjovt jeg har altid tænkt det samme om navnet "theatre of dreams", at det kan man det ikke kalde et fodbold stadion, da et teater i mine øjne er et sted, hvor spillerne ikke viser deres sande jeg, men netop lever sig ind i en defineret rolle, men jeg troede bare det var mit Liverpool syn, men flere mancs har det åbenbart på samme måde.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 08. apr, 2009 12:53

Hvis jeg var manu fan pinlig over at man en aften, men fuldt stadion ikke kan overdøve porto fans, når det eneste de gør er at pifte. Der var ingen stemning, ingen sang ingen råb.

Men kan man forvente andet når de fleste er medløbere.
Billede

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » onsdag, 08. apr, 2009 12:56

Rasmus skrev:Nu kan jeg jo kun svare på mine egne vegne, men jeg håber i den grad, at I ryger ud. Selvfølgelig kan I herefter udelukkende koncentrere jer om PL, men til gengæld har I herefter kun PL at koncentrere jer om - hvis du forstår, hvad jeg mener. Der kan tales både for (færre kampe i slutspurten) og imod (moral, selvtillid), at et CL-exit skulle svække jeres chancer for at vinde det mesterskab i trods alt stadig må være temmeligt store favoritter til at hive hjem. Til gengæld vil I definitivt være ude af spillet om pokalen med de store ører, så vejen - så sent som i aftes kl. 20.45 - ikke specielt lang ud. For mig er der ingen tvivl - tag til Porto og få jer en god gammeldags ydmygelse.
Hvad Rasmus sagde, jeg villle bare bruge mere hadefulde udtryk.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar