Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Hekkem skrev:Synes jeg er en dårlig ide. Jeg mener Martin Skrtel er ganske overvurderet. Jeg vil langt hellere have en spillende midterforsvar end en der blot kan forsvarer, hvilket jeg mener ej heller han er verdens bedste til.
Du undervurderer Skrtel helt ekstremt. Imo er han blandt de bedste midterforsvarer pt. Jeg fatter heller ikke den kritik af hans evner med bolden, der konstant verserer herinde. Han viser flere gange i løbet af en kamp flotte eksempler på flade afleveringer igennem midtbanen, nogle gange endda hele vejen op til Torres. Han laver endda flere rush op ad banen med bolden, hvilket gør kritikken helt malplaceret.
Carra er ikke ligeså slem som da han startede med at spille midterforsvar, men skal nogen kritiseres for bare at forsvare, bør det være ham.
I øvrigt er den med at en forsvarsspiller skal kunne mere end forsvare overvurderet. Det er selvfølgelig ingen ulempe at kunne mere, men det er nu engang stadig forsvarsspillerens vigtigste opgave.
-
Hekkem
- Alder: 51
AJ skrev:
Kan vist kun sige, jeg ser anderledes på det. Hvilket jeg vist også har skrevet flere gange.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hekkem skrev:AJ skrev:
Kan vist kun sige, jeg ser anderledes på det. Hvilket jeg vist også har skrevet flere gange.
Hvad er det for en spøjs quoting dille, der har ramt forum? Hvad er der nu pludselig galt med "@AJ"?
For min skyld ingen alarm, jeg spørger af ren nysgerrighed...
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg har nu ikke noget i mod denne quoting form.
-
Peter From
af Peter From » torsdag, 26. mar, 2009 21:47
Det er da også meget hyggeligt med lidt afveksling, og så kan man godt overse en "@mr. x", hvis man bare lige hurtigt ser trådene igennem.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Foretrækker helt klar denne form, frem for at schrolle igennem indlæg, hvor Styf og en anden citerer hinandens kæmpe indlæg i en "jeg har ret - du tar fejl" besvaret af "nej, det er dig der tar fejl, og mig der har ret" debat.
...og som en eller anden skrev (Fup?) de ender sgu med at blive helt pæne, de pyramider der dannes

Vi SMADRER det PIShold !
-
Hekkem
Sad lige og så England vs Serbien. Uha, igen ser vi Martin Skrtel i problemer. Defensivt var det ikke godkendt og offensivt var han ikke tilstede.
Ud over det lagde jeg selvfølgelig mærke til Steven Gerrard, der gjorde en god figur som venstre kant. Lagde mærke til hans sammenspil med Rooney var i topklasse. Aaron Lennon gjorde det ligeledes ganske fint Gareth Barry styrrede den defensive midtbane på glimrende vis. Crouch burde have fået lov til at score, men det synes John Terry åbenbart ikke, og skulle lige akkurat prikke bolden det sidste stykke ind over stregen, hvor han i øvrigt stod offside. Flot af John Terry.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 31. mar, 2009 09:22
Hekkem skrev:Sad lige og så England vs Serbien. Uha, igen ser vi Martin Skrtel i problemer. Defensivt var det ikke godkendt og offensivt var han ikke tilstede.
Spillede Skrtel for England eller Serbien

-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
af mig_der » tirsdag, 31. mar, 2009 10:35
Hr. Drejer skrev:Hekkem skrev:Sad lige og så England vs Serbien. Uha, igen ser vi Martin Skrtel i problemer. Defensivt var det ikke godkendt og offensivt var han ikke tilstede.

Angriber for England og forsvarer for Serbien, derfor det gik galt.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » tirsdag, 31. mar, 2009 10:41
Hekkem skrev:Sad lige og så England vs Serbien. Uha, igen ser vi Martin Skrtel i problemer. Defensivt var det ikke godkendt og offensivt var han ikke tilstede.
Ud over det lagde jeg selvfølgelig mærke til Steven Gerrard, der gjorde en god figur som venstre kant. Lagde mærke til hans sammenspil med Rooney var i topklasse. Aaron Lennon gjorde det ligeledes ganske fint Gareth Barry styrrede den defensive midtbane på glimrende vis. Crouch burde have fået lov til at score, men det synes John Terry åbenbart ikke, og skulle lige akkurat prikke bolden det sidste stykke ind over stregen, hvor han i øvrigt stod offside. Flot af John Terry.
John Terry fremstår mere og mere som den klumpedumpe han er. Engang overvejede jeg ham faktisk som verdens bedste forsvarsspiller, men det var dén gang.
Best in the world at everything I do.
-
Hekkem
Alex Brockins skrev:
Det var han skam også, for et par sæsoner siden - måske sammen med Fabio Cannavaro. Pt. vil jeg hævde Rio Ferdinand er den bedste.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » tirsdag, 31. mar, 2009 10:59
Jeg er også meget glad for Ferdinand som type, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ser nok af Uniteds kampe til at vurdere det. Mange af Uniteds egne fans siger jo, at Vidic er verdensbedste, ikke kun på baggrund af hans fænomenale sæson i år, men også på baggrund af dele af sidste sæson, hvor han angiveligt "holdte røven oppe på" Ferdinand.
Best in the world at everything I do.
-
Hekkem
Alex Brockins skrev:
Jeg er godt nok større tilhænger af Rio Ferdinands kvaliteter end Nemanja Vidic. Står Vidic overfor en hurtig angriber, kommer Vidic meget ofte i problemer. Teknisk mener jeg heller ikke Vidic er af topkaliber. Rio Ferdinand er bedre til at vurdere, og handle efter hvilken modstander der står direkte overfor ham. Vidic er måske hurtigere over en længere distance end Rio Ferdinand, men Rio Ferdinand er bedre til at handle direkte overfor sin modstander. Derudover er Rio Ferdinand ganske godt med teknisk.
-
nikand
- Alder: 45
mig_der skrev:Hr. Drejer skrev:Hekkem skrev:Sad lige og så England vs Serbien. Uha, igen ser vi Martin Skrtel i problemer. Defensivt var det ikke godkendt og offensivt var han ikke tilstede.

Angriber for England og forsvarer for Serbien, derfor det gik galt.
Især når han er fra Slovakiet.
We need a new Fowler...
-
Hekkem
nikand skrev:
Især når han er fra Slovakiet.
Det er selvfølgelig rigtigt.