Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Når de to andre rivaler dummer sig, dummer vi os som regel også. Hvis vi gør det igen i morgen, skyder jeg mig selv.
Fuldstændig enig. Lennons arbejdsraseri overraskerer mig faktisk også en del.aarde skrev:SPUUURS!!! Modric til 1-0!
Assist: Lennon - ham vil jeg altså bare gerne have, og jeg bliver større og større tilhænger af ham, jo flere kampe jeg ser ham spille. Han er bare go'.
I denne sæson har det været omvendt; Når vi har dummet os, så dummer de andre sig bagefter. Forhåbentlig er vi bedre til at udnytte det end dem, men lad os nu ikke sælge skindet før bjørnen er skudt!McRae skrev:Når de to andre rivaler dummer sig, dummer vi os som regel også. Hvis vi gør det igen i morgen, skyder jeg mig selv.
... med en elastik! Ej, det ville ikke være til at holde ud, men nu er de andre kampe jo langt fra færdige endnu.. Men vi skal nok vinde i morgen.McRae skrev:Når de to andre rivaler dummer sig, dummer vi os som regel også. Hvis vi gør det igen i morgen, skyder jeg mig selv.
Smuk kasse af Gera!!! 2-0
SÅDAN FULHAM!!!
sÅDAN!!!!
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
Er vi på vej ind i mesterskabskampen igen...?
Rødt til rooney
Rooneys andet gule kort, for at smide bolden væk!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg troede ikke Fulham ville vinde. Men jeg kunne da lige anstrenge mig til at sætte en flad 20 til odds 8 

It just keeps getting better.Mandal skrev:Rødt til rooney