Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg burde slukke for fjerneren eller se Spurs - Chelsea... for jeg bliver sgu altid så depri når Scum hiver en sejr hjem på en god 2. halvleg..
TakSaibotDK skrev:Nej desværre, Canal+Boye skrev:Har du et stream?SaibotDK skrev:Rooney smidt på banen i stedet for Berbatov på Craven Cottage.
Men prøv: http://rojadirecta.com/ eller http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports

Hov hov, husk nu, modstanderhold til scum, ikke kan spille godt, det er bare scum der har en dårlig dag på kontoretBoye skrev:Fulham spiller virkelig godt!

Men dejligt at Murphy stadig kan score mod dem

Det var ikke nok for fruen i huset at se X faktor i går - hun skulle absolut følge med i dagens genudsendelse af det latterlige og ligegyldige karaoke-show, derfor gik jeg glip af 1. halvleg, men kanon af Crouch. Ærgerligt, at han ikke havde tålmodighed nok til at være alternativ hos os, men med hans evner forstår jeg nu godt, han helst vil være 1. valg.DaBonks skrev:Og også til 1-1.Fup skrev:Peter Crouch har lige scoret til 2-1 i Kanal 5-kampen mellem Portsmouth og Everton
Var glad for resultatet. Jeg holdt med Peter Crouch i den kamp.
Puha United.. Tag lige en slapper!
Jeg følger den her og i relativt fin kvalitet: http://www.ustream.tv/channel/kitt2883DaBonks skrev:Også Tottenham er startet godt mod Chelsea.
Flere gode muligheder til både Bent og Keane.
Mit SopCast er dog holdt op med at virke, så følger det på Yahoo.
Lige nu er der dog pause, og de har faktisk sat scum-kampen på, så den kan man nok se det næste kvarters tid, hvis det skulle friste mere.
Det er vist på tide du får markeret dit territorieFup skrev:Det var ikke nok for fruen i huset at se X faktor i går - hun skulle absolut følge med i dagens genudsendelse af det latterlige og ligegyldige karaoke-show, derfor gik jeg glip af 1. halvleg, men kanon af Crouch. Ærgerligt, at han ikke havde tålmodighed nok til at være alternativ hos os, men med hans evner forstår jeg nu godt, han helst vil være 1. valg.DaBonks skrev:Og også til 1-1.Fup skrev:Peter Crouch har lige scoret til 2-1 i Kanal 5-kampen mellem Portsmouth og Everton
Var glad for resultatet. Jeg holdt med Peter Crouch i den kamp.

Uha uha det er spændende...
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Mark Schwarzer! Fød mine børn!
Puha, to kæmpechancer til scum, men Schwarzer hiver mirakelredninger frem inde på stregen. Virkelig imponerende, men det begynder at brænde mere og mere på nede hos ham. Nu må dem i de hvide bluser altså lige tage sig sammen!
Jeg forudseer enten en sensation, eller ret store komplikationer.SaibotDK skrev:Mark Schwarzer! Fød mine børn!

Så satser United! Tevez ind for O'Shea
Sådan! Vigtigt! 

SPUUURS!!! Modric til 1-0!
Assist: Lennon - ham vil jeg altså bare gerne have, og jeg bliver større og større tilhænger af ham, jo flere kampe jeg ser ham spille. Han er bare go'.
Assist: Lennon - ham vil jeg altså bare gerne have, og jeg bliver større og større tilhænger af ham, jo flere kampe jeg ser ham spille. Han er bare go'.