Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Et andet lighedspunkt mellem Keane og Voronin: De har begge spillet sammen med Berbatov!
Jamen så skulle vi jo ikke have solgt Keane - vi skulle have købt ham den dovne, og så spillet med tre mand fremme, fire når vi hentede Voro hjem. Men først skulle vi hyre Guardiola eller MartinE, så det med de mange offensive spillere rent faktisk ville være en realistisk mulighed. Jeg ville nok hælde mest til Guardiola.SaibotDK skrev:Et andet lighedspunkt mellem Keane og Voronin: De har begge spillet sammen med Berbatov!
Så ville der i hvert fald være dømt offensivt fodbold, og i det tilfælde ville jeg nok også hælde mest til Guardiolaaarde skrev:Jamen så skulle vi jo ikke have solgt Keane - vi skulle have købt ham den dovne, og så spillet med tre mand fremme, fire når vi hentede Voro hjem. Men først skulle vi hyre Guardiola eller MartinE, så det med de mange offensive spillere rent faktisk ville være en realistisk mulighed. Jeg ville nok hælde mest til Guardiola.SaibotDK skrev:Et andet lighedspunkt mellem Keane og Voronin: De har begge spillet sammen med Berbatov!

Irriterende Chelsea. Irriterende Anelka.
Øv!
Øv!

lad dem dog bruge nogle kræfter på andet end ligaen? 

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Holder vi så også med scum i morgen, så de kan få andre ting at bruge sine kræfter på end ligaen? Jeg vil hellere se deres slags miste selvtilliden over et nederlag til undertippede klubber som Watford eller Derby, end jeg vil håbe de bliver trætte af de videre cup-kampe. Men ellers dejlig positiv tænkning.zalcos skrev:lad dem dog bruge nogle kræfter på andet end ligaen?
Noget andet positivt er for øvrigt mandekanalen 6'eren's valg af medkommentator til den sene spanske kamp. En rigtig mand og et vaskeægte fodboldgeni, som vi alle burde bøje os i støvet for: Michael Schäfer.
Barcelona havde da i den grad problemer med at finde løsningerne i dagens kamp mod Real Betis. Mark Gonzalez scorede i øvrigt. Barcelona virkede handlingslammede og var meget stillestående. Der var megen lidt bevægelse, som man ellers ser fra deres offensive spillere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg så kun anden halvej af Barcelonakampen sidste 20min var der satme drøn på
. Der skabte de sgu flere chancer end andre hold gør på 4 kampe.

Bill Shankly:
Og 1-1 efter 8 minutter!
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Genoa kommer foran med 3-0 mod Fiorentina, før Mutu smækker tre i kassen og udligner til 3-3 

Scum er foran 0-1 mod Derby. Nani med flot mål.
EDIT: 0-2 Gibson.
EDIT: 0-2 Gibson.

Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
- JudgeArdaStudge
Godt at Ronaldo blev dømt offside, men elendigt der ikke blev dømt offside på ham den andens mål.
Fatter ikk' jeg sidder og ser det.
Fatter ikk' jeg sidder og ser det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Inter foran på et mål der ikke var korrekt. Adriano har tydeligt arm på bolden..
Beckham ud for Inzaghi. Stillingen er 2-0 med en god halv time igen.