Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Videre til næste kamp.
Er der nogen der har fulgt med i Espanyol - Barca som kan fortælle lidt om hvordan spillet har været fordelt?
Er der nogen der har fulgt med i Espanyol - Barca som kan fortælle lidt om hvordan spillet har været fordelt?
Bare ren og skær interesse. Hvordan kan du holde med to hold, der spiller i samme liga? Hvad så når Liverpool og Tottenham møder hinanden?aarde skrev:Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.
![]()
KOM NU FOR FANDEN IGANG SPURS!
Så er jeg selvfølgelig rød helt ind til benet.Fuglsang skrev:Bare ren og skær interesse. Hvordan kan du holde med to hold, der spiller i samme liga? Hvad så når Liverpool og Tottenham møder hinanden?aarde skrev:Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.
![]()
Mit specielle forhold til Spurs kommer sig af, at min første live Premier League kamp nogensinde var på White Hart Lane (da min far altid har været Spurs-mand, hvilket også har haft en vis indflydelse på på mig), hvor Blackburn blev slået 1-0. Stemningen og atmosfæren gik direkte ind under huden på mig og jeg opbyggede den dag et tilhørsforhold til Tottenham, som jeg derfor altid håber det bedste for, så længe det altså ikke har indflydelse på Liverpools velbefindende i diverse turneringer. For jeg vil altid primært være Liverpool mand, det må du endelig ikke tage fejl af - men nærer, ligesom jeg gør det til Aab og B93 i Danmark, en vis sympati for det eneste sande London hold, Tottenham Hotspurs.
Ok, det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg selv kan kun holde med et hold, da Liverpool tager al min tid og dedikation i fodboldverdenen. Men derfor har jeg faktisk alligevel meget sympati for Spurs og håber ofte, at det går dem godt. Det skyldes dog mest, at jeg har en god ven, der holder med Spurs og da jeg synes, de har et meget godt hold. Dog er det ikke sådan, at jeg følger med i hvad der sker i klubben hver dag eller på nogen måde sidder og bide negle når de spiller.aarde skrev:Så er jeg selvfølgelig rød helt ind til benet.Fuglsang skrev:Bare ren og skær interesse. Hvordan kan du holde med to hold, der spiller i samme liga? Hvad så når Liverpool og Tottenham møder hinanden?aarde skrev:Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.
![]()
Mit specielle forhold til Spurs kommer sig af, at min første live Premier League kamp nogensinde var på White Hart Lane (da min far altid har været Spurs-mand, hvilket også har haft en vis indflydelse på på mig), hvor Blackburn blev slået 1-0. Stemningen og atmosfæren gik direkte ind under huden på mig og jeg opbyggede den dag et tilhørsforhold til Tottenham, som jeg derfor altid håber det bedste for, så længe det altså ikke har indflydelse på Liverpools velbefindende i diverse turneringer. For jeg vil altid primært være Liverpool mand, det må du endelig ikke tage fejl af - men nærer, ligesom jeg gør det til Aab og B93 i Danmark, en vis sympati for det eneste sande London hold, Tottenham Hotspurs.
Faktisk lader det til, at du og jeg har omtrendt det samme syn på engelsk fodbold og klubberne deri. Det forhold til Spurs du beskriver, passer rigtig godt på det jeg har, og det samme er egentlig gældende for dit beskrevne forhold til LFC. Vi er kort sagt rørende enige når det kommer til stykketFuglsang skrev:Ok, det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg selv kan kun holde med et hold, da Liverpool tager al min tid og dedikation i fodboldverdenen. Men derfor har jeg faktisk alligevel meget sympati for Spurs og håber ofte, at det går dem godt. Det skyldes dog mest, at jeg har en god ven, der holder med Spurs og da jeg synes, de har et meget godt hold. Dog er det ikke sådan, at jeg følger med i hvad der sker i klubben hver dag eller på nogen måde sidder og bide negle når de spiller.aarde skrev:Så er jeg selvfølgelig rød helt ind til benet.Fuglsang skrev:Bare ren og skær interesse. Hvordan kan du holde med to hold, der spiller i samme liga? Hvad så når Liverpool og Tottenham møder hinanden?aarde skrev:Alle hold jeg holder med er røv og nøgler for tidenNicoen skrev:DE GJORDE DET FANDEME!4-4 agg.
![]()

scum bagud mod Tottenham efter 5 minutter. Der er nu spillet lidt over en halv time. 

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Herlig start, at jeg så tilmed havde oddset på ham gør det endnu bedre
, desværre har manu masser og tid og lave et par mål i
Manchester United 0-1 Tottenham
5' 0-1 Roman Pavlyuchenko
Kampstart: 18:15 1. Halvleg

Manchester United 0-1 Tottenham
5' 0-1 Roman Pavlyuchenko
Kampstart: 18:15 1. Halvleg
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
2-1 til ManU. De er åbenbart ligeglade med at de har et hårdt kampprogram. Det värste er dog at de virker så pokkers selvsikre og så pokkers rutinerede. De bliver en hård nöd at knäkke.
5 minutter og det hele er vendt, weekenderne ligner efterhånden hinanden? 

Bill Shankly:
At man så ovenikøbet skal høre på Morten Bruun sige at "de" kalder Michael Carrick for the best passer of the ball "herovre".. Afleveringen fejler dog intet, men der er kun én passmaster.
Cardiff - Arsenal er sandsynligvis endt uden mål. Sikke noget.
Og så har Beckham scoret for Milan

Den der Smiley... Hvad er det, du vil fortælle med den?McRae skrev:Cardiff - Arsenal er sandsynligvis endt uden mål. Sikke noget.
Jeg er nok bare lidt gammeldaws, men jeg har nu ikke den store fidus til den glamour-boy.
Og så spilllede han også i den der klub.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jeg har hverken noget for eller imod Beckham. Konstaterer bare at han har scoret. Smiley'en betyder at jeg var lidt overrasket over at han stadigvæk kan finde ud af sådan noget.
Real Madrid skal godt nok kæmpe idag, Deportivo bider godt fra sig, vurderet ud fra 2. halveg, så ikke 1.
Verden er smask fuld af hyklere....
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Hvordan kan du sige sådan noget?? Scum skal sku da ned med nakken i hver kamp uanset omstændighederne og spcielt i en kamp om et trofæ!Nicoen skrev:Man kan ikke andet end have ondt af dem nu. Flot kæmpet af dem og hvilket comeback.
Jeg håber næsten Tottenham bliver ydmyget af scum for det der er langt fra fortjent.
COME ON YOU SPURS!!