Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hold kæft, hvor er det bare ikke til at bære! Hvad er det der sker=?!?!?
og så 2-1 til Chelski.. Fårk 

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Det er fandme ikke til at holde ud! FUCK!!!
Så er det fandme svært at vinde et mesterskab. Først scum og nu også Chelsea?! Jesus Christ...
Som Caroline Cheese skriver på BBC: There's leaving it late and then there's Manchester United.
Det er sgu vildt! Og så kan Chelsea også lige. Vi skal nok koncentrere os om at gøre det selv - hvis vi vil noget...
Det er sgu vildt! Og så kan Chelsea også lige. Vi skal nok koncentrere os om at gøre det selv - hvis vi vil noget...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Fuck hvor jeg koger af raseri, jeg var mm fra at smadre min mobil, pis pis jeg hader scum.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Det va da utroligt. 3 min og så det der ud til at blive en rigtig god runde, vendt helt om.

-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Men der er jo heller ingen grund til at vi brokker os over de andre. Det er vores egen skyld. Vi har helt enkelt spillet for meget uafgjort og väret for forsigtige. Som sädvanligt. Vi skulle istedet ha satset på at skabe et större forspring. Uafgjort mod Everton på mandag, og så ser vi ikke förstepladsen igen denne säson.
Jeg er så fucking træt af det PIS!!
Vi hærger dem på Old Trafford!

Edit:
Men du har fuldstændigt ret Henrik....*suk*
Vi hærger dem på Old Trafford!

Edit:
Men du har fuldstændigt ret Henrik....*suk*
Senest rettet af Jensen lørdag, 17. jan, 2009 18:12, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
...og alligevel er vi kun 1 point efter.henrik1 skrev:Men der er jo heller ingen grund til at vi brokker os over de andre. Det er vores egen skyld. Vi har helt enkelt spillet for meget uafgjort og väret for forsigtige. Som sädvanligt. Vi skulle istedet ha satset på at skabe et större forspring. Uafgjort mod Everton på mandag, og så ser vi ikke förstepladsen igen denne säson.
Så må vi jo bare vindehenrik1 skrev:Men der er jo heller ingen grund til at vi brokker os over de andre. Det er vores egen skyld. Vi har helt enkelt spillet for meget uafgjort og väret for forsigtige. Som sädvanligt. Vi skulle istedet ha satset på at skabe et större forspring. Uafgjort mod Everton på mandag, og så ser vi ikke förstepladsen igen denne säson.

-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
...når vi istedet kunne väre 4 point foran.Hr. Drejer skrev:...og alligevel er vi kun 1 point efter.henrik1 skrev:Men der er jo heller ingen grund til at vi brokker os over de andre. Det er vores egen skyld. Vi har helt enkelt spillet for meget uafgjort og väret for forsigtige. Som sädvanligt. Vi skulle istedet ha satset på at skabe et större forspring. Uafgjort mod Everton på mandag, og så ser vi ikke förstepladsen igen denne säson.
Ja istedet for at sidde og smile til god mad en lørdag aften, så er humøret helt i bund, fuck hvor jeg hader dette. 2 minutter 2 fucking minutter gør hele forskellenGuffi182 skrev:Det va da utroligt. 3 min og så det der ud til at blive en rigtig god runde, vendt helt om.

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Vi kunne også have været foran med endnu mere, hvis vi havde vundet den tabte og de uafgjorte kampe.. Men på det anden side kunne vi også have været langt bagefter. Pointen er, at der er ingen grund til at være så negativ og se på tidligere kampe - de kan jo ikke ændres. Jeg er også pisse frustreret over man.utds evige held, men når vi nu vinder over everton på mandag, så ser det sgu ikke helt så sort ud!henrik1 skrev:...når vi istedet kunne väre 4 point foran.Hr. Drejer skrev:...og alligevel er vi kun 1 point efter.henrik1 skrev:Men der er jo heller ingen grund til at vi brokker os over de andre. Det er vores egen skyld. Vi har helt enkelt spillet for meget uafgjort og väret for forsigtige. Som sädvanligt. Vi skulle istedet ha satset på at skabe et större forspring. Uafgjort mod Everton på mandag, og så ser vi ikke förstepladsen igen denne säson.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Hold kæft hvor klamt at de begge vinder i overtiden...