Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Kristoffer skrev:En spiller der efter min mening er meget interessant lige pt, er Lukas Podolski.
Af samme grund er der oprettet en hel tråd i hans ære

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 16. dec, 2008 17:11
aarde skrev:Kristoffer skrev:En spiller der efter min mening er meget interessant lige pt, er Lukas Podolski.

aarde har hermed udnævnt sig selv til vores allesammens politibetjent.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 16. dec, 2008 17:46
Kristoffer skrev:
Hvis vi kunne snuppe en af disse to og gerne Podolski, tror jeg vores angreb ville blive ufatteligt giftigt!
Var fantastisk i Köln, er skod i Bayern.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hr. Drejer skrev:aarde skrev:Kristoffer skrev:En spiller der efter min mening er meget interessant lige pt, er Lukas Podolski.

aarde har hermed udnævnt sig selv til vores allesammens politibetjent.
Jeg ville aldrig kunne løfte det tunge åg det er at styre dette fantastiske forum - slet ikke med de høje, høje standarder Mugge og til dels Den Sorte Skole dagligt sætter med deres hårdhændede, nøgterne og ikke mindst retfærdige diktatur til glæde og gavn for os alle. Så nej, jeg kunne aldrig finde på at påtage mig den umenneskeligt svære opgave. Men flueknepperi er til tider en fristende synd.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » torsdag, 18. dec, 2008 10:34
Ifølge flere mere eller mindre pålidelige kilder, kan et bytte mellem Pennant og Lennon (og op til £7mill. i cash) komme på tale. Det er jo kun jul en gang om året.
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Hr. Drejer skrev:Ifølge flere mere eller mindre pålidelige kilder, kan et bytte mellem Pennant og Lennon (og op til £7mill. i cash) komme på tale. Det er jo kun jul en gang om året.
Se så snakker vi jul

-
Hekkem
- Alder: 51
Xenne skrev:Hr. Drejer skrev:Ifølge flere mere eller mindre pålidelige kilder, kan et bytte mellem Pennant og Lennon (og op til £7mill. i cash) komme på tale. Det er jo kun jul en gang om året.
Se så snakker vi jul

Ja, så kan vi bruge de £7 mio på en rigtig højre kant

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Peter From
af Peter From » torsdag, 18. dec, 2008 16:32
Hekkem skrev:Xenne skrev:Hr. Drejer skrev:Ifølge flere mere eller mindre pålidelige kilder, kan et bytte mellem Pennant og Lennon (og op til £7mill. i cash) komme på tale. Det er jo kun jul en gang om året.
Se så snakker vi jul

Jaja, Rommahahl går nok billigt til januar, kunne de ikke bare give nogle penge + £7mill. i cash, så kunne man putte dem i gemmeren(hvor der forhåbentlig også kommer nogle andre penge ellers virker det ikke) og købe Young eller RIbery til sommer.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » torsdag, 18. dec, 2008 16:37
Peter From skrev:Hekkem skrev:Xenne skrev:Hr. Drejer skrev:Ifølge flere mere eller mindre pålidelige kilder, kan et bytte mellem Pennant og Lennon (og op til £7mill. i cash) komme på tale. Det er jo kun jul en gang om året.
Se så snakker vi jul

Jaja, Rommahahl går nok billigt til januar, kunne de ikke bare give nogle penge + £7mill. i cash, så kunne man putte dem i gemmeren(hvor der forhåbentlig også kommer nogle andre penge ellers virker det ikke) og købe Young eller RIbery til sommer.
Til sommer! Det kan vi ikke vinde mesterskabet på i år.
Men kan godt se argumentet, har også tænkt på, hvorfor vi ikke prøver Adam Hammil, hans prøveophold slutter jo i januar og det har vist været succesfuldt. Jeg synes der trænger til at bliver luget lidt ud i truppen. Sælg en 4-5 spillere (Pennant, Voro, Tanten, Dossena og der sikkert flere) og køb én klassespiller.
-
Hekkem
Hr. Drejer skrev:
Jo,jo. De giver pokalen til den klub der formår at hente Ribery.
-
Peter From
af Peter From » torsdag, 18. dec, 2008 22:02
Hekkem skrev:Hr. Drejer skrev:
Det er jo også det eneste retfærdige at gøre. Men hvad så hvis det bliver Real Madrid?
Det er selvfølgelig heller ikke utnkeligt at topholdet, der fører på trods af allerede har været i nogle (måske) utilfredstillende perioder, kunne være gode nok.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » lørdag, 20. dec, 2008 12:44
Peter From skrev:Hekkem skrev:Hr. Drejer skrev:
Det er jo også det eneste retfærdige at gøre. Men hvad så hvis det bliver Real Madrid?
Det er selvfølgelig heller ikke utnkeligt at topholdet, der fører på trods af allerede har været i nogle (måske) utilfredstillende perioder, kunne være gode nok.
Og det blev Real. Glæder mig allerede til den kamp.
BTW, en af mine venner følger Bundesligaen på nærmeste hold (spørg mig ikke hvorfor), men han siger at der løber en lille brasilianer rund på højrefløjen i Leverkusen og at han skulle være ret god. Han hedder Renato Augusto. Er han god?
-
Hekkem
Hr. Drejer skrev:Og det blev Real. Glæder mig allerede til den kamp.
BTW, en af mine venner følger Bundesligaen på nærmeste hold (spørg mig ikke hvorfor), men han siger at der løber en lille brasilianer rund på højrefløjen i Leverkusen og at han skulle være ret god. Han hedder Renato Augusto. Er han god?
Han er ret god og vi er vist også linket til ham.
20 år gammel og kan spille på begge kanter og også som offensive midtbane. Er højrebenet. Har spillet 17 kampe i Bundesligaen i år, hvor det er blevet til 1 mål og 5 assist. Før Leverkusen spillede han i Flamingo.
Is the world ready for another Brazilian attacking midfielder? Predicting future success is never a science but by all accounts 19-year-old Renato Soares de Oliveira Augusto has a bright career ahead of him. The Brazilian midfielder wears number 10 for the Rio club Flamengo and he could be headed to a big European club in the very near future.
As is the fashion in Brazil and in countries around the world, Renato Augusto has been dubbed “the next” one. “He will become the new Kaka in Europe, for whoever signs him,” said Renato’s Flamengo coach, Nery Franco, who blooded him in the first-team as a 17-year-old.
No pressure there, huh? Like the AC Milan stud, Renato Augusto has excellent on the ball speed and skill. At Flamenho his role has been to set up his teammates rather than to score goals. The usual cast of characters has been linked to Augusto. Chelsea and Liverpool both want him, and reportedly Manchester United have made a proposal for his services. Do you think they got down on their knees and gave him a ring?
Will he be the latest to come out of the Brazilian pipeline or will he be the latest to be more hype than substance? Time will tell, but he certainly is a Name to Remember. Here is some grainy video of Renato Augusto doing his thing.
http://www.youtube.com/watch?v=pCuE-tsMicI
-
Peter From
af Peter From » lørdag, 20. dec, 2008 16:02
Renato Augusto, en højre kant, der kan drible og er hærdet i bundesligen. det er meget gode købsargumenter.
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 32
Han lyder og ser rigtig spændende ud. Men nu er det også svært at vurdere ud fra et Youtube klip, men helt klart en spiller der kunne være spændende at følge.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever