Hyppen har spillet fantastisk de gange han har fået chancen, og det eneste han imo mangler er den hurtighed, han med alderen har mistet. Jeg ser Hangeland spille på nogenlunde samme niveau, bare med den hurtighed der efterhånden savnes hos Hyypia, og det mener jeg bestemt er godt nok til Liverpool, og enhver anden storklub for den sags skyld. Om ikke andet, så som reserve.Styf skrev:Jeg synes Hyypia er lidt bedre men generelt er de nok meget poå niveau men Hyypia er fra en gammel skole hvilket kan acceptere. Jeg har stor respekt for Hyypia og han er efterhånden en legende i vores klub men han er ikke en moderne midterforsvar hvor en bedre teknik kræves så jeg ville aldrig signe en spiller som Hyypia i dag der hverken er hurtig eller har den store teknik.aarde skrev:Synes du han er dårligere teknisk end eksempelvis Hyppen? For det synes jeg bestemt ikke.Styf skrev:Hangeland var en god spiller i SAS Ligaen og har gjort det fremragende i Fulham fordi han er så solid i deres midterforsvar. Dog har Hangeland ikke verdens største fodboldmæssige kvaliteter hvad det tekniske angår og det forventes der trods alt af en spiller hvis han sakl til en af verdens største klubber.aarde skrev:Ja det mener jeg godt at han kunne gå hen og blive inden for en overskuelig tidsperiode - han spiller på et virkelig højt nivueau i denne sæson. Dermed ikke sagt at jeg bakker op om et køb, for jeg synes vi har meget andet at bruge vores formentligt få slanter på, men hvis vi på et helt hypotetisk plan antog at han var gratis, ville det da være for snotdumt at takke nej til en af Premier Leagues bedste centerforsvarere pt. Det var mest det jeg hæftede mig ved i dit indlæg. Der synes jeg (no offense) at du virker lidt blændet af, at han engang har spillet i Danmark - og endda for FCK. Men det er måske bare mig?Styf skrev:Synes du da Hangeland er god nok til Liverpool?aarde skrev:Du er da vist en smule (blå-gult) farvet i den vurdering..?Styf skrev:Kan kun grine af Hangeland til 100 mio. kr. rygtet. Jeg ville ikke engang signe ham gratis og vi har haft diskussionen før. Han har slet ikke samme klasse som en eneste af vores midterforsvarer og jeg synes ikke engang han ville være fin som backup så at prisen nævnes til at være 100 mio. kr. kan jeg kun trække på smilebændet over.![]()
Derfor ville jeg heller ikke engang være for et køb af Hangeland selvom han var gratis fordi at hans kvaliteter er gode men begrænsede hvilket gør at sådan nogle spillere ikke skal spille i vores klub. Jeg ville dog ikke blive overrasket hvis han blev hentet da vi ofte har hentet disse spillere med et meget begrænset talent som har gjort det godt i små Premier League klubber.
Derfor anser jeg heller ikke Hangeland som god nok til vores klub da hans evner er alt for begrænsede. Kravene for at kunne spille i en stor klub er blevet endnu større igennem de sidste par år.
Jeg synes ikke dine krav til en centrale forsvarsspillere stemmer helt overens med virkelighedens, og jeg ser ikke ret mange, der kan matche dem - heller ikke fra de store klubber.