Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » søndag, 14. dec, 2008 21:34

Styf skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:Kan kun grine af Hangeland til 100 mio. kr. rygtet. Jeg ville ikke engang signe ham gratis og vi har haft diskussionen før. Han har slet ikke samme klasse som en eneste af vores midterforsvarer og jeg synes ikke engang han ville være fin som backup så at prisen nævnes til at være 100 mio. kr. kan jeg kun trække på smilebændet over.
Du er da vist en smule (blå-gult) farvet i den vurdering..? ;)
Synes du da Hangeland er god nok til Liverpool? :?
Ja det mener jeg godt at han kunne gå hen og blive inden for en overskuelig tidsperiode - han spiller på et virkelig højt nivueau i denne sæson. Dermed ikke sagt at jeg bakker op om et køb, for jeg synes vi har meget andet at bruge vores formentligt få slanter på, men hvis vi på et helt hypotetisk plan antog at han var gratis, ville det da være for snotdumt at takke nej til en af Premier Leagues bedste centerforsvarere pt. Det var mest det jeg hæftede mig ved i dit indlæg. Der synes jeg (no offense) at du virker lidt blændet af, at han engang har spillet i Danmark - og endda for FCK. Men det er måske bare mig?
Hangeland var en god spiller i SAS Ligaen og har gjort det fremragende i Fulham fordi han er så solid i deres midterforsvar. Dog har Hangeland ikke verdens største fodboldmæssige kvaliteter hvad det tekniske angår og det forventes der trods alt af en spiller hvis han sakl til en af verdens største klubber.

Derfor ville jeg heller ikke engang være for et køb af Hangeland selvom han var gratis fordi at hans kvaliteter er gode men begrænsede hvilket gør at sådan nogle spillere ikke skal spille i vores klub. Jeg ville dog ikke blive overrasket hvis han blev hentet da vi ofte har hentet disse spillere med et meget begrænset talent som har gjort det godt i små Premier League klubber.
Synes du han er dårligere teknisk end eksempelvis Hyppen? For det synes jeg bestemt ikke.
Jeg synes Hyypia er lidt bedre men generelt er de nok meget poå niveau men Hyypia er fra en gammel skole hvilket kan acceptere. Jeg har stor respekt for Hyypia og han er efterhånden en legende i vores klub men han er ikke en moderne midterforsvar hvor en bedre teknik kræves så jeg ville aldrig signe en spiller som Hyypia i dag der hverken er hurtig eller har den store teknik.

Derfor anser jeg heller ikke Hangeland som god nok til vores klub da hans evner er alt for begrænsede. Kravene for at kunne spille i en stor klub er blevet endnu større igennem de sidste par år.
Hyppen har spillet fantastisk de gange han har fået chancen, og det eneste han imo mangler er den hurtighed, han med alderen har mistet. Jeg ser Hangeland spille på nogenlunde samme niveau, bare med den hurtighed der efterhånden savnes hos Hyypia, og det mener jeg bestemt er godt nok til Liverpool, og enhver anden storklub for den sags skyld. Om ikke andet, så som reserve.
Jeg synes ikke dine krav til en centrale forsvarsspillere stemmer helt overens med virkelighedens, og jeg ser ikke ret mange, der kan matche dem - heller ikke fra de store klubber.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » søndag, 14. dec, 2008 22:52

aarde skrev:Hyppen har spillet fantastisk de gange han har fået chancen, og det eneste han imo mangler er den hurtighed, han med alderen har mistet. Jeg ser Hangeland spille på nogenlunde samme niveau, bare med den hurtighed der efterhånden savnes hos Hyypia, og det mener jeg bestemt er godt nok til Liverpool, og enhver anden storklub for den sags skyld. Om ikke andet, så som reserve.
Jeg synes ikke dine krav til en centrale forsvarsspillere stemmer helt overens med virkelighedens, og jeg ser ikke ret mange, der kan matche dem - heller ikke fra de store klubber.
Jeg synes nu ikke mine krav er urimelige men nok om det. Vi er vel enige om at Hangeland fremfor Agger ville være et enormt tilbageskridt og ville stille os langt svagere?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Aarde

Indlæg af Aarde » søndag, 14. dec, 2008 23:57

Styf skrev:
aarde skrev:Hyppen har spillet fantastisk de gange han har fået chancen, og det eneste han imo mangler er den hurtighed, han med alderen har mistet. Jeg ser Hangeland spille på nogenlunde samme niveau, bare med den hurtighed der efterhånden savnes hos Hyypia, og det mener jeg bestemt er godt nok til Liverpool, og enhver anden storklub for den sags skyld. Om ikke andet, så som reserve.
Jeg synes nu ikke mine krav er urimelige men nok om det. Vi er vel enige om at Hangeland fremfor Agger ville være et enormt tilbageskridt og ville stille os langt svagere?
Enig. Men jeg mener nu stadigvæk vi skulle tage og snuppe Hangeland... Hvis han var gratis ;)

Aarde

Indlæg af Aarde » mandag, 15. dec, 2008 11:00

ChinGanMew skrev:Nu ved jeg ikke, hvor meget Rafa spekulerer på at købe en ny angriber. Men hvis han gør kunne det være meget spændende, hvis han kiggede på Marc Janko.

Manden har haft en fantastisk sæson indtil videre. Han har lavet 29 mål i 19 Østrigske Bundesliga kampe, hvilket også er en stor faktor for at Salzburg ligger nr. 1. I alle turningerne lagt sammen har han spillet 27 kampe, lavet 35 mål plus 5 hattricks, hvilket må siges at være godt klaret.

En af Marc Jankos forcer er hovedstød, men han er så også 1,96 høj.
Hans spillestil minder på mange områder med Peter Crouchs spillestil. Han sparker godt med begge ben.

Grunden til at jeg mener, Marc Janko ville være go' for os er fordi jeg synes, vi har været direkte pinlig på hjørnespark og høje bolde i feltet, og det tror jeg Janko kunne være med til at rette op.
Men så kan man også spørge sig selv, hvor meget hjælper en mand som Marc Janko, hvis man ikke har nogle fløje til at sende ordentlige indlæg?
Det eneste jeg er bange for, er om han kan følge med i det høje tempo i Premier League, og klarer skiftet fra Østrigsk Bundesliga til Premier League.

Ifølge transfermarkt skulle han have den nette pris af 19 mio. kr.

Andre der kender ham bedre, til at kunne sige om han er en spiller med kvalitet nok til vores klub?
Han bliver af Tipsbladet regnet for at være Europas farligste angriber.

Europas farligste angriber findes ved antal scoringer, som man ganger med ligaens styrke. Derfor ligger Samuel Eto'o eksempelvis nummer fire, selvom nummer fem Stefan Maierhofer har scoret flere mål end Eto'o, men den spanske liga vurderes stærkere end den østrigske og derfor er regnestykket forskelligt.

Europas farligste angribere:

1 Marc Janko Red Bull Salzburg (Oos) 30 x 1,5 45
2 Vedat Ibisevic 1899 Hoffenheim (Dui) 18 x 2 36
3 Vagner Love CSKA Moskou (Rus) 20 x 1,5 30
4 Samuel Eto'o Barcelona (Spa) 15 x 2 30
5 Stefan Maierhofer Rapid Wien (Oos) 19 x 1,5 28,5
6 Nicolas Anelka Chelsea (Eng) 14 x 2 28
7 David Villa Valencia (Spa) 12 x 2 24
Diego Milito Genoa (Ita) 12 x 2 24
Marco Di Vaio Bologna (Ita) 12 x 2 24
Alberto Gilardino Fiorentina (Ita) 12 x 2 24
Patrick Helmes Bayer Leverkusen (Dui) 12 x 2 24
Daniel Nannskog Stabaek IF (Noo) 16 x 1,5 24
13 Ingemar Teever JK Kalju (Est) 23 x 1 23
14 Kris Boyd Glasgow Rangers (Sch) 15 x 1,5 22,5
15 Grafite VfL Wolfsburg (Dui) 11 x 2 22
Nikita Andreev FC Levadia (Est) 22 x 1 22
17 Mounir El Hamdaoui AZ (Ned) 14 x 1,5 21
Erwin Hoffer Rapid Wien (Oos) 14 x 1,5 21
19 Gonzalo Higuain Real Madrid (Spa) 10 x 2 20
Diego Forlan Villarreal (Spa) 10 x 2 20
Lionel Messi Barcelona (Spa) 10 x 2 20
Zlatan Ibrahimovic Internazionale (Ita) 10 x 2 20
Amauri Juventus (Ita) 10 x 2 20
Claudio Pizarro Werder Bremen (Dui) 10 x 2 20
Milivoje Novakovic 1.FC Köln (Dui) 10 x 2 20
Guillaume Hoarau Paris Saint-Germain (Fra) 10 x 2 20
Fernando Cavenaghi Gir. Bordeaux (Fra) 10 x 2 20

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 15. dec, 2008 15:56

Jeg synes personligt Mirko Vučinić er alt for blær. Han er piv fræk når han får bolden og et mål foran sig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

YNWA

Indlæg af YNWA » tirsdag, 16. dec, 2008 09:50

http://www.bold.dk/nyt/Adriano-tilbudt-til-Flamengo

Adriano er på vej væk fra Inter og siden Flamengo nævnes som en mulig aftager er prisen sikkert ikke himmelhøj.

Adriano vil være en gamling men han burde med sine blot 26 år have sine bedste sæsoner til gode. Det er langtfra sikkert at Adriano kan finde den rigtige indstilling men en angrebsduo bestående af Torres og Adriano får altså mundvandet til at løbe.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » tirsdag, 16. dec, 2008 10:32

Adriano og Torres. Det ville satme være klasse :!: :!: :jump: I want I want I want
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 16. dec, 2008 10:32

YNWA skrev:http://www.bold.dk/nyt/Adriano-tilbudt-til-Flamengo

Adriano er på vej væk fra Inter og siden Flamengo nævnes som en mulig aftager er prisen sikkert ikke himmelhøj.

Adriano vil være en gamling men han burde med sine blot 26 år have sine bedste sæsoner til gode. Det er langtfra sikkert at Adriano kan finde den rigtige indstilling men en angrebsduo bestående af Torres og Adriano får altså mundvandet til at løbe.
Jeg prædikede Adrianos sag allerede i sommers hvor han kunne hentes for en slik. Nu vil jeg gerne gøre det igen, for ligeså stor en klovn han er uden for banen, ligeså stor en ekvilibrist er han på den, når han vel at mærke er i form. Men du har ret, det ville være et sats, lidt i stil med købet af Pennant i sin tid. To problembørn med et unægteligt potentiale, men desværre også et ligeså svagt sind, der har det med at overskygge førstnævnte. Spørgsmålet er om Rafa vil tage endnu en chance af den slags? Jeg tvivler.
Masche20 skrev:Jeg synes personligt Mirko Vučinić er alt for blær. Han er piv fræk når han får bolden og et mål foran sig.
Jeg er fuldstændig enig. Jeg var solgt da jeg første gang så ham i Champions League, hvor han spillede fantastisk. Siden da har han imponeret stort set hver gang jeg har set ham, og jeg ville juble hvis Rafa skulle finde på at kigge hans vej - jeg tror han med sin størrelse og fysik ville kunne gøre sig rigtig godt i Premier League.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 16. dec, 2008 12:00

Jeg læste for ikke så længe siden, at Guardiola og Bojan Krkic havde visse uoverensstemmelser i Barcelona. Hvis det skulle have noget på sig, ville han så ikke nogenlunde passe ind i beskrivelsen af den kreative spiller, som vi mangler?

Mvh.

Texnymann

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 16. dec, 2008 12:15

texnymann skrev:Jeg læste for ikke så længe siden, at Guardiola og Bojan Krkic havde visse uoverensstemmelser i Barcelona. Hvis det skulle have noget på sig, ville han så ikke nogenlunde passe ind i beskrivelsen af den kreative spiller, som vi mangler?

Mvh.

Texnymann
Jo. Køb nu!

Peter From

Indlæg af Peter From » tirsdag, 16. dec, 2008 13:51

aarde skrev:
texnymann skrev:Jeg læste for ikke så længe siden, at Guardiola og Bojan Krkic havde visse uoverensstemmelser i Barcelona. Hvis det skulle have noget på sig, ville han så ikke nogenlunde passe ind i beskrivelsen af den kreative spiller, som vi mangler?

Mvh.

Texnymann
Jo. Køb nu!
jeg tror sku desværre ikke at ledelsen i Barcelona er villige til at sælge, han er jo mega populær hos alle, måske ikke lige Guardiola, men så alle andre i klubben.

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 16. dec, 2008 14:46

Peter From skrev:
aarde skrev:

Mvh.

Texnymann
Jo. Køb nu!
jeg tror sku desværre ikke at ledelsen i Barcelona er villige til at sælge, han er jo mega populær hos alle, måske ikke lige Guardiola, men så alle andre i klubben.
Han ryger ingen steder, det er jeg godt klar over. Men man har vel lov at drømme.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 16. dec, 2008 15:12

Gider ikke Bojan. Han ligner en, der skal til at tude hele tiden. Det må vi kunne gøre bedre.

Juan Mata taler mere til mig, men skal ikk kunne sige om han også kan gå ind på højrefløjen han er jo hovedsagelig venstrebenet, men så må han bare gå ind i banen og knalde på kassen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 16. dec, 2008 16:08

Masche20 skrev:Gider ikke Bojan. Han ligner en, der skal til at tude hele tiden. Det må vi kunne gøre bedre.

Juan Mata taler mere til mig, men skal ikk kunne sige om han også kan gå ind på højrefløjen han er jo hovedsagelig venstrebenet, men så må han bare gå ind i banen og knalde på kassen.
Jeg mener han spiller bege kanter hos Valencia, har ikke set ham spillet meget. Men har lige et dårligt argument i manager er han lidt langsom, er der nogen der ved om han er det i virkeligheden?
De har det jo med at tage fejl nogle af de scouts.
Billede

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 16. dec, 2008 16:49

En spiller der efter min mening er meget interessant lige pt, er Lukas Podolski.
Han er uden tvivl på vej væk fra Bayern og da jeg altid har været imponeret af hans giftige venstreben, synes jeg bestemt det er værd at ligge et bud!
HSV's mindre, men også venstrebenede angriber Ivica Olic er samtidig også på vej væk og er sansynligvis en spiller Benitez bedre vil synes om. Fight og arbejdsomhed er bare nogle hans kendetegn og som regel nogle Benitez ligger meget vægt på.

Hvis vi kunne snuppe en af disse to og gerne Podolski, tror jeg vores angreb ville blive ufatteligt giftigt!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Besvar