Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 11. dec, 2008 23:23

Jejes skrev:"Fernando Cavenaghi - Bordeaux til Liverpool
Den 25-årige angriber har været i forrygende form for Bordeaux, og han har scoret 22 kasser i sin debut-sæson. Vil styrkemæssigt kunne give noget tilbage til Liverpool-truppen, som ser ud til at miste Daniel Agger til Milan."[/i][/b]
Hvad har en angriber og en forsvar med hinanden og gøre? Synes sgu artiklen virker meget utroværdig, ovenpå den sammenligning....Måske det bare er mig
Verden er smask fuld af hyklere....

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » torsdag, 11. dec, 2008 23:56

Thommo skrev:
Jejes skrev:"Fernando Cavenaghi - Bordeaux til Liverpool
Den 25-årige angriber har været i forrygende form for Bordeaux, og han har scoret 22 kasser i sin debut-sæson. Vil styrkemæssigt kunne give noget tilbage til Liverpool-truppen, som ser ud til at miste Daniel Agger til Milan."[/i][/b]
Hvad har en angriber og en forsvar med hinanden og gøre? Synes sgu artiklen virker meget utroværdig, ovenpå den sammenligning....Måske det bare er mig
Som regel er indkast.dk's nyheder ikke af særlig høj kvalitet. Det gælder såvel post-match artikler, nyheder og løse rygter.
Billede

Jejes

Indlæg af Jejes » fredag, 12. dec, 2008 07:56

Det var nu heller ikke lige Agger dellen der fandt min interesse! I kan lige få den fra dailymail..

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... orres.html

Jeg tror nu heller ikke så meget på dette rygte da vi jo allerede har Babel, Torres, Kuyt, Kean og N'gog der kan spille på toppen - så hvis der er hold i dette rygte vil det jo betyde et farvel til e hvert 1 af overstående..

Men er der nogle som der har set ham spille?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 12. dec, 2008 10:11

AJ skrev:Lige da jeg læste cavenaghi var jeg helt oppe at køre. Kom dog så i tanke om, at det nok var fra fm05 hvor han var VAN-VITTIG!

Den virkelige Cavenaghi har dog også gjort det udmærket. Hvem ved hvor langt det uomtvistelige talent han var i River havde rakt, hvis han ikke var skiftet til Spartak Moskva..

Han havde en rigtig god sidste sæson i Bordeaux, hvor han var blandt de bedste i en spændende fransk liga. I denne sæson har han fortsat stilen.

Han er en mellemhøj angriber, der har et særdeles giftigt skud. Han er hverken super hurtig eller nogen decideret target-man, men han er teknisk stærk og meget alsidig. Om han vil være den rigtige partner til Torres eller om han vil være god i PL, skal jeg ikke gøre mig klog på. Nogen har fåe.t succes med et skifte fra championnat til PL (Drogba..) andre har ikke (Cisse..)
Som jeg husker Cavenaghi som en angriber, der scorer ganske gode mål. Har et godt skud og arbejder meget på den øverste halvdel af banen.

Her en lille beskrivelse af ham.
He is rated by Gianfranco Zola as the only Argentine he would pay to see play.

Cavenaghi made his debut in the 2000/2001 season for in which he scored 1 goal in 5 appearances. In his first full season he scored 17 goals in 23 appearances. He left River at the beginning of the 2004/2005 season joining Spartak Moscow for a fee of £6.5 million. In his time at River he scored 55 times in 88 appearances.
Her lidt mere
It is his efficiency in front of goal with either foot and from any range that cemented “Cavegols” place in the first team and as the 2002 closing championship got underway he was seen as River’s main attacking threat. Cavenaghi struggled with his physical condition on his entry to professional football and gained the nickname of “Fatboy” but after managing to control his diet he is now widely known as the more affectionate “Little Bull”.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Jejes

Indlæg af Jejes » fredag, 12. dec, 2008 13:41

Se det lyder utrolig spændende i mine øre - umiddelbart lyder det til, at han vil kunne bidrag med mere i angrebet end Kuyt og Kean kan... Men det er jo set/hørt mange gange før - når de så først kommer til England falder de helt igennem..

Men ja, lyder interessant!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » fredag, 12. dec, 2008 18:00

Jeg læste på indkast under "Fredagens rygter"
At Tottenham skulle være interesseret i Srna Fra Shaktar, og vi skulle efter sigende også være interesseret, er det ikke ham der er Wing back på det Kroatiske landshold? Og som er Sindsyg i det nye FM?
Billede

Boye

Indlæg af Boye » fredag, 12. dec, 2008 18:07

nu var kuyt jo også kendt for at være en kynisk afslutter inden vi stiftede bekendtskab med ham

Peter From

Indlæg af Peter From » fredag, 12. dec, 2008 18:35

Jejes skrev:Se det lyder utrolig spændende i mine øre - umiddelbart lyder det til, at han vil kunne bidrag med mere i angrebet end Kuyt og Kean kan... Men det er jo set/hørt mange gange før - når de så først kommer til England falder de helt igennem..

Men ja, lyder interessant!
Jo, han er sindsyg i FM 2008, 2009 og ret god i 2007.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » fredag, 12. dec, 2008 22:09

aarde skrev:
Styf skrev:Kan kun grine af Hangeland til 100 mio. kr. rygtet. Jeg ville ikke engang signe ham gratis og vi har haft diskussionen før. Han har slet ikke samme klasse som en eneste af vores midterforsvarer og jeg synes ikke engang han ville være fin som backup så at prisen nævnes til at være 100 mio. kr. kan jeg kun trække på smilebændet over.
Du er da vist en smule (blå-gult) farvet i den vurdering..? ;)
Synes du da Hangeland er god nok til Liverpool? :?

Med hensyn til Cavanaghi er det et spændende rygte. Efter en skuffende tid i Spartak Moskva har han levet op til det store potentiale han viste i River Plate i Bordaux men om han ville kunne begå sig i Premier League er svært at svare på.

Han er ikke mit drømmeindkøb men ville have det væsentligt bedre hvis vi købte ham end da vi købte Keane og han kan næppe gøre det dårligere. Dog så jeg allerhelst at vi kun hentede Owen til angrebet og så sparede pengene til en venstreback og en fløj. Her kunne navne som Bale og Cazorla være meget interessante i mine øjne.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » fredag, 12. dec, 2008 23:44

Jeg mener helt sikkert at Hangeland kan bidrage med lige så meget som Agger til Lfc Holdet, Jeg ser det dog ikke nødvendigt at vi henter ham da jeg ser Agger nogenlunde ligeså god, med sine egne kvaliteter og styrker frem for Hangelands.

Mht. Cavenaghi jeg vil gerne se noget mere fra ham før jeg kan vuderer ham.

Men jeg ved ikke hvor Realistisk det er at vi kan hente Bale?
De gav da 170 Millioner for ham, og der er da helt sikkert fremtid i knægten så at sælge ham for mindre ville da være et skud i foden.
Jeg har samme mening mht. Ribery rygtet, De giver 150-180 Millioner for ham, hvorfor skulle de sælge ham for mere, alle de gange han har været at finde i start 11'eren har der været væsentlig mere Angrebs fodbold. Han er deres Gerrard/Torres hvis de sælger ham skal der rigtig mange slanter på bordet.
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 13. dec, 2008 02:52

Styf skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:Kan kun grine af Hangeland til 100 mio. kr. rygtet. Jeg ville ikke engang signe ham gratis og vi har haft diskussionen før. Han har slet ikke samme klasse som en eneste af vores midterforsvarer og jeg synes ikke engang han ville være fin som backup så at prisen nævnes til at være 100 mio. kr. kan jeg kun trække på smilebændet over.
Ja det mener jeg godt at han kunne gå hen og blive inden for en overskuelig tidsperiode - han spiller på et virkelig højt nivueau i denne sæson. Dermed ikke sagt at jeg bakker op om et køb, for jeg synes vi har meget andet at bruge vores formentligt få slanter på, men hvis vi på et helt hypotetisk plan antog at han var gratis, ville det da være for snotdumt at takke nej til en af Premier Leagues bedste centerforsvarere pt. Det var mest det jeg hæftede mig ved i dit indlæg. Der synes jeg (no offense) at du virker lidt blændet af, at han engang har spillet i Danmark - og endda for FCK. Men det er måske bare mig?

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 13. dec, 2008 08:32

Xenne skrev:Jeg læste på indkast under "Fredagens rygter"
At Tottenham skulle være interesseret i Srna Fra Shaktar, og vi skulle efter sigende også være interesseret, er det ikke ham der er Wing back på det Kroatiske landshold? Og som er Sindsyg i det nye FM?

Srna er en rigtig god spiller, en wingback der gerne vil noget fremad banen, og en spiller vi har været omkring før. Har set ham nogle gange for Croatien, og der har han gjort det rigtig godt. Han er en type vi godt kunne bruge, og så mener jeg han kan spille på beggesider af banen.
Billede

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » lørdag, 13. dec, 2008 18:48

aarde skrev:
Styf skrev:
aarde skrev:
Ja det mener jeg godt at han kunne gå hen og blive inden for en overskuelig tidsperiode - han spiller på et virkelig højt nivueau i denne sæson. Dermed ikke sagt at jeg bakker op om et køb, for jeg synes vi har meget andet at bruge vores formentligt få slanter på, men hvis vi på et helt hypotetisk plan antog at han var gratis, ville det da være for snotdumt at takke nej til en af Premier Leagues bedste centerforsvarere pt. Det var mest det jeg hæftede mig ved i dit indlæg. Der synes jeg (no offense) at du virker lidt blændet af, at han engang har spillet i Danmark - og endda for FCK. Men det er måske bare mig?
Hangeland var en god spiller i SAS Ligaen og har gjort det fremragende i Fulham fordi han er så solid i deres midterforsvar. Dog har Hangeland ikke verdens største fodboldmæssige kvaliteter hvad det tekniske angår og det forventes der trods alt af en spiller hvis han sakl til en af verdens største klubber.

Derfor ville jeg heller ikke engang være for et køb af Hangeland selvom han var gratis fordi at hans kvaliteter er gode men begrænsede hvilket gør at sådan nogle spillere ikke skal spille i vores klub. Jeg ville dog ikke blive overrasket hvis han blev hentet da vi ofte har hentet disse spillere med et meget begrænset talent som har gjort det godt i små Premier League klubber.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 14. dec, 2008 01:31

Styf skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:
aarde skrev:
Hangeland var en god spiller i SAS Ligaen og har gjort det fremragende i Fulham fordi han er så solid i deres midterforsvar. Dog har Hangeland ikke verdens største fodboldmæssige kvaliteter hvad det tekniske angår og det forventes der trods alt af en spiller hvis han sakl til en af verdens største klubber.

Derfor ville jeg heller ikke engang være for et køb af Hangeland selvom han var gratis fordi at hans kvaliteter er gode men begrænsede hvilket gør at sådan nogle spillere ikke skal spille i vores klub. Jeg ville dog ikke blive overrasket hvis han blev hentet da vi ofte har hentet disse spillere med et meget begrænset talent som har gjort det godt i små Premier League klubber.
Synes du han er dårligere teknisk end eksempelvis Hyppen? For det synes jeg bestemt ikke.

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » søndag, 14. dec, 2008 17:18

aarde skrev:
Styf skrev:
aarde skrev:
Styf skrev:
aarde skrev:

Synes du han er dårligere teknisk end eksempelvis Hyppen? For det synes jeg bestemt ikke.
Jeg synes Hyypia er lidt bedre men generelt er de nok meget poå niveau men Hyypia er fra en gammel skole hvilket kan acceptere. Jeg har stor respekt for Hyypia og han er efterhånden en legende i vores klub men han er ikke en moderne midterforsvar hvor en bedre teknik kræves så jeg ville aldrig signe en spiller som Hyypia i dag der hverken er hurtig eller har den store teknik.

Derfor anser jeg heller ikke Hangeland som god nok til vores klub da hans evner er alt for begrænsede. Kravene for at kunne spille i en stor klub er blevet endnu større igennem de sidste par år.

Besvar