Ja det var jo åbenbart Steffen Kielstrup der havde slugt sin egen tunge i sammenstødet. Ikke rart.zalcos skrev:Apropo dagens kampe. Er der andre som så BIF-VB? I slutningen af anden halvej er der hovedsammenstød i brøndbys felt. Begge spillere falder pladask ned, brøndbyspilleren ligger og ømmer sig, men vejlespilleren ligger der bare med hovedet ned ad. Efter et par sekunder opdager folk at han bare ligger der og hurtigt bliver han vendt om, lignende en som er død og kameraet zoomer straks ud. Et par brøndbyspillere råber ivrigt efter lægerne mens Tomas Rasmussen går med hænderne bag hovedet. væk fra klumpen om den nedfaldne Vejlespiller. Det så dog senere ud til at der er liv i ham, gudskelov.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Dagens kampe...
City vs scum
chelsea vs arsenal
Dette kan blive en meget dejlig runde for os
. Vi er sikre på at endten arsenal eller chelsea mister point. Vi kan så bare bede til at Chelsea ikke løber med alle tre points.
Lokalopgør mellem city og scum er altid tæt. City plejer at drille scum, lad os håbe de kan gøre det igen, nu hvor de har hjemmebanen! Jeg krydser fingre og tær
City vs scum
chelsea vs arsenal
Dette kan blive en meget dejlig runde for os

Lokalopgør mellem city og scum er altid tæt. City plejer at drille scum, lad os håbe de kan gøre det igen, nu hvor de har hjemmebanen! Jeg krydser fingre og tær

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
2 røvkedelige 0-0 kampe tak....
Eller måske bedre, City vinder 8-0.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Meget enig! Tempoet i den kamp, var på højde med en top kamp i Premier League. Shit det gik stærkt begge vejeJejes skrev:SHIT hvor spillede J. Albin og I. Uche lige en sindssyg god kamp mod Real Madrid!!!
Havde de haft lidt mere held kunne de ha’ scoret hattrick begge to! Men wow for et tempo de holdt og fantastik teknik de viste - imponerende!!!

Vil nu hellere have City og Arse sejre.. City kommer overhovedet ikke til at true os senere i sæsonen, og Arsenal er 10 point bagud på nuværende tidspunkt.jørgen lk skrev:2 røvkedelige 0-0 kampe tak....

Jamen, jeg er fuldstændig enig.Belloni skrev:Vil nu hellere have City og Arse sejre.. City kommer overhovedet ikke til at true os senere i sæsonen, og Arsenal er 10 point bagud på nuværende tidspunkt.jørgen lk skrev:2 røvkedelige 0-0 kampe tak....
Men hvis kampene ender uden mål, er jeg mere end tilfreds.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
Stor mulighed til Rooney. Hart kikser fælt og smider bolden ud midt i feltet. - Heldigt at der ikke blev scoret der

ØvChinGanMew skrev:Sikke noget lort!!!! 0-1 Shrek

Jeg har sku på fornemmelsen at City desværre ikke kommer til at vinde, desværre. Men derfor kan de vel godt lige få en uafgjort, så Scum ikke får alt for mange point. Please!
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Ja tak, den går jeg gerne med på!93'Kofoed skrev:ØvChinGanMew skrev:Sikke noget lort!!!! 0-1 Shrek![]()
Jeg har sku på fornemmelsen at City desværre ikke kommer til at vinde, desværre. Men derfor kan de vel godt lige få en uafgjort, så Scum ikke får alt for mange point. Please!
I øjeblikket ser det desværre ikke sådan ud.93'Kofoed skrev:ØvChinGanMew skrev:Sikke noget lort!!!! 0-1 Shrek![]()

Skal Christina egentlig ikke præsenteres for det røde kort i den situation? Han appelerer for ikke at have lavet frispark på trods af det var klokkeklart, får så korrekt en ostemad for det begåede frispark, og så vælger han at klappe hånende af dommeren efter han fik advarslen - Det bør efter min overbevisning gi' kort nummer 2..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Richards gør det rigtig godt. Han er både hurtig, men også stor og god deffensiv, lige en back efter min smag.
Kan han spille på venstre backen?? (Hvis ja, køb ham Rafa)
Kan han spille på venstre backen?? (Hvis ja, køb ham Rafa)
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever