Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
FCK måtte helt ud i straffespark for at slå Lyngby. Man ku ellers næsten fristes til at tro at der gik Kongehuset i FCK; Amalienborg plejer jo at trække meddelelser om bryllupper eller graviditet til om onsdagen, så de kulørte blade ikke kan nå at komme først med nyheden - og nu skulle LFC-FCK jo spilles færdig, før man kunne vise OB-Brøndby!
Det værste er jo, at de så også kan flytte endnu mere fokus over på ligaen. Ville måske ellers have været fint nok at have Carling Cup'en til at tilføre lidt småskavanker til deres trup, selvom det selvfølgelig er lidt ondt tænkt.
Drop af Sørensen, Scum foran efter 3 min..
Lige præcis idag måtte han ellers gerne have stået sit livs kamp.Ultra skrev:Drop af Sørensen, Scum foran efter 3 min..
"We're not racist, we only hate the mancs"
Havde han ikke den mod os?Emmy skrev:Lige præcis idag måtte han ellers gerne have stået sit livs kamp.Ultra skrev:Drop af Sørensen, Scum foran efter 3 min..
(PS: Så ikke selv Stoke-kampen, og godt tilfreds med det iøvrigt)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Når Riera en gang skal på pension må vi altså godt købe Ashley Young...Han har vist flere gange at han godt kan stå distancen i kampe mod de fire store som idag mod Arsenal.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Hmmm Agobonlahor der løber om kap med Walcott...det er jo nærmest som at se en 100 meter.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- Alex Brockins
Måske til at tage straffespark i stedet for Gerrard?VivaLFC skrev:Når Riera en gang skal på pension må vi altså godt købe Ashley Young...Han har vist flere gange at han godt kan stå distancen i kampe mod de fire store som idag mod Arsenal.
Best in the world at everything I do.
Nå ja for et brændt straffe er det eneste han har præsteret i første halvleg...Alex Brockins skrev:Måske til at tage straffespark i stedet for Gerrard?VivaLFC skrev:Når Riera en gang skal på pension må vi altså godt købe Ashley Young...Han har vist flere gange at han godt kan stå distancen i kampe mod de fire store som idag mod Arsenal.
Plejer det ikke at være Gareth Barry der sparker straffespark for AV? Han er vist faldet betydeligt i hierakiet og har vel også haft en dårlig sæson indtil nu.
Der er ofte meget snak om de mange spanske spillere i Liverpool. Arse har idag 6 frøer i startopstillingen og kun en englænder i hele truppen. Ikke at det er noget nyt fænomen, men jeg lagde bare lige mærke til det.
Der er ofte meget snak om de mange spanske spillere i Liverpool. Arse har idag 6 frøer i startopstillingen og kun en englænder i hele truppen. Ikke at det er noget nyt fænomen, men jeg lagde bare lige mærke til det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så vidt jeg forstod var Barry lige blevet skadet og humpede rundt, og var derfor ikke klar til at sparke... Han har vist ikke mistet sin position som skytte på straffe!Emmy skrev:Plejer det ikke at være Gareth Barry der sparker straffespark for AV? Han er vist faldet betydeligt i hierakiet og har vel også haft en dårlig sæson indtil nu.
Iøvrigt et vildt drop Gomes lavede for Spurs (igen). Han ligner et virkelig skidt køb.. Hvad er det dog med den plads hos Spurs?
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Og Cisse er endnu engang kommet på tavlen for Sunderland.
1-2 Blackburn-Sunderland.
1-2 Blackburn-Sunderland.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever